Stel je voor?
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Stel je voor?
Ben je nieuw in onze community? Dan kan je je hier voorstellen als je dat wilt!
- Sjeng
- Moderator
-
- GW2 ID: Sjeng.7264
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Re: Stel je voor?
Hoi allemaal! Mijn naam is Sjeng, en ik ben in GW1 (en straks ook in GW2) de leider van het gilde de "Limburgse Jagers" [LJ]. Ik speel GW1 al van juni 2005, en ben er nog altijd gek op 
Ik speel alle professions, en vind ook alles bijna even leuk. Zie jullie online
Ik speel alle professions, en vind ook alles bijna even leuk. Zie jullie online
Sjeng, proud leader of the Limburgse Jagers. (recruitment topic)
─────── Forum Regels ───────
Hoi!
Mijn naam is Just, ben in GW1 trots lid van MU-Tants. Guild die bestaat uit de wat oudere mensen die graag van tijd tot tijd guildwars spelen. Altijd gezellig op Teamspeak daar, maakt niet uit of we 4 uur doen over UW of 2 uur. Zolang we maar plezier hebben. Speel Guildwars al een hele tijd, weet niet precies hoelang :p
Ga natuurlijk ook Guildwars 2 spelen, en dan regelrecht weer naar MU-Tants toe
Mijn naam is Just, ben in GW1 trots lid van MU-Tants. Guild die bestaat uit de wat oudere mensen die graag van tijd tot tijd guildwars spelen. Altijd gezellig op Teamspeak daar, maakt niet uit of we 4 uur doen over UW of 2 uur. Zolang we maar plezier hebben. Speel Guildwars al een hele tijd, weet niet precies hoelang :p
Ga natuurlijk ook Guildwars 2 spelen, en dan regelrecht weer naar MU-Tants toe
- Sjeng
- Moderator
-
Ah die ken ik nog wel. Tribina ook nog steeds leader? Nodig vooral alle Mutants uit op dit forum 
Welkom!
Welkom!
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
Hey allemaal, mijn naam is Tim. Speel ondertussen een jaar of 4 guild wars en kijk uit naar guild wars 2 
- Mark Is Beest
- Avonturier
-
Goeiemiddag^^
Ik ben Mark, in GW1 lid en Commissioner (persoon die events organiseert om zo de ally te promoten) van The Imperial Guards alliance (internationale guild). Ik ben redelijk actief en vindt mezelf soms f5-spammend op guru on te kijken of er nog een update is op gw2. Speel sinds vlak voor de release van NF, goede tijd was dat. Vindt het spel nog steeds heel erg leuk en zit ook al te duimen op zomer 2011 voor gw2.
Ik ben Mark, in GW1 lid en Commissioner (persoon die events organiseert om zo de ally te promoten) van The Imperial Guards alliance (internationale guild). Ik ben redelijk actief en vindt mezelf soms f5-spammend op guru on te kijken of er nog een update is op gw2. Speel sinds vlak voor de release van NF, goede tijd was dat. Vindt het spel nog steeds heel erg leuk en zit ook al te duimen op zomer 2011 voor gw2.
- Silmarwen
- Veteraan
-
- GW2 ID: Silmarwen.3421
Avond all 
Ik ben Koen of gewoon Sil op dit forum
Speel al sinds 2005 GW. Heb in verschillende guilds gezeten maar zit nu toch alweer een tijdje in de Limburgse Jagers. Heb het hier prima naar me zin. Kan niet wachten tot GW2 er is en dan weer Sjeng te joinen!
Ik ben Koen of gewoon Sil op dit forum
"Don't fight for victory. Fight for honor, and victory will come on its own."
- Ellisia
- Pionier
-
Hallo allemaal,
Ik ben Thomas, en ik speel al sinds 2006 gw. Ik zat eerst bij de Black Blade Brotherhood, maar na een jaar ben ik overgestapt naar de Dutch Doom Brigade.
Ik ben Thomas, en ik speel al sinds 2006 gw. Ik zat eerst bij de Black Blade Brotherhood, maar na een jaar ben ik overgestapt naar de Dutch Doom Brigade.
- QueenGlory
What's up mensen? 
speel Guild Wars vanaf de eerste week dat het uitkwam, maar speel het all niet meer voor een jaar (oke, ik speelde een week toen HoM uitkwam). Ik heb GW gespeelt met talloze mensen met onderandere mensen van DDB, en talloze van GvG en PvE guild gespeelt.
Speel ondertussen geen guild wars meer, maar lees GW2Guru elke dag, en ben een echte Lore freak
Vindt het heerlijk dat mensen van DDB deze site hebben opgezet, en ik wens jullie allemaal een prettig nieuwjaar, en laten we hopen dat Guild Wars 2 er aan het eind van het jaar is.
Glory!
speel Guild Wars vanaf de eerste week dat het uitkwam, maar speel het all niet meer voor een jaar (oke, ik speelde een week toen HoM uitkwam). Ik heb GW gespeelt met talloze mensen met onderandere mensen van DDB, en talloze van GvG en PvE guild gespeelt.
Speel ondertussen geen guild wars meer, maar lees GW2Guru elke dag, en ben een echte Lore freak
Vindt het heerlijk dat mensen van DDB deze site hebben opgezet, en ik wens jullie allemaal een prettig nieuwjaar, en laten we hopen dat Guild Wars 2 er aan het eind van het jaar is.
Glory!
Hoi, mijn naam is Bas en ik heb nu al 3 weken geen Guild Wars meer gespeeld en ik voel me goed!
/clap
Anyways... vanaf het begin GW gespeeld maar nu ik de content van begin tot eind minstens 3x doorgespeeld heb het een beetje beu geworden. Ergens lid geworden van LJ en daar altijd naar mijn zin gehad, ook altijd leuk kunnnen spelen met alliance-maatjes en hoop dit, neen, weet zeker dat dit ook in GW2 het geval gaat zijn.
Op het moment meer actief op forums zoals GW2Guru om ieder nieuwtje zo snel mogelijk te verorberen en vragen van mensen te beantwoorden (en tussendoor alles aanschaffen waar het GW2 logo op staat).
Tot ziens ingame tzt!

/clap
Anyways... vanaf het begin GW gespeeld maar nu ik de content van begin tot eind minstens 3x doorgespeeld heb het een beetje beu geworden. Ergens lid geworden van LJ en daar altijd naar mijn zin gehad, ook altijd leuk kunnnen spelen met alliance-maatjes en hoop dit, neen, weet zeker dat dit ook in GW2 het geval gaat zijn.
Op het moment meer actief op forums zoals GW2Guru om ieder nieuwtje zo snel mogelijk te verorberen en vragen van mensen te beantwoorden (en tussendoor alles aanschaffen waar het GW2 logo op staat).
Tot ziens ingame tzt!
Goede instellingJustMU schreef:Altijd gezellig op Teamspeak daar, maakt niet uit of we 4 uur doen over UW of 2 uur. Zolang we maar plezier hebben.
- Berelain
- Moderator
-
- GW2 ID: Berelain.2308
Dan zal ik me ook voorstellen, mijn naam is Niels.
Ik speel net als de meeste hier te lang, heb de hele content met elke proffesion uitgespeeld. (ja zelfs assa).
Ik zit al uuh 4-5 jaar in DDB. En ben ook al die tijd officier geweest.
En net als bas al een tijdje niet actief gespeeld, af en toe inloggen en een leuke quest doen. Maar dit komt omdat ik momenteel aan het afstuderen ben
dus het druk heb.
De meeste kennen me hier al, sommige ook in RL aangezien DDB leuke meetings heeft georganiseerd in de past (Efteling)
Genoeg over mij, nu is het de beurt weer voor andere!
Ik speel net als de meeste hier te lang, heb de hele content met elke proffesion uitgespeeld. (ja zelfs assa).
Ik zit al uuh 4-5 jaar in DDB. En ben ook al die tijd officier geweest.
En net als bas al een tijdje niet actief gespeeld, af en toe inloggen en een leuke quest doen. Maar dit komt omdat ik momenteel aan het afstuderen ben
De meeste kennen me hier al, sommige ook in RL aangezien DDB leuke meetings heeft georganiseerd in de past (Efteling)
Genoeg over mij, nu is het de beurt weer voor andere!
Oink Oink Oink
- George Van Veen
- Avonturier
-
Ik ben George, ik speel sinds een paar maanden weer actief Guild Wars, maar mijn main character is drie jaar oud. Drie keer raden hoelang ik Guild Wars speel op dit account. ^^
Ik heb daarvoor een test mogen doen op een vriends account, om te kijken of ik het spel leuk vond. Al snel was ik beter dan mijn maat, en kocht ik mijn eigen spellen.
Met Sinterklaas 2007 volgens mij Factions en Nightfall gekregen en voor mijn rapport Eye of the North. Heel erg goed weet ik het niet meer, maar na een tijdje stopte de guild waar ik in zat en ik ook.
Tot op een dag ik weer op Guild Wars kwam en er wat dingen gebeurde waardoor ik weer heel wat ging spelen.
Mijn guild is Rich Mahogany [HoM] en ben daar erg blij mee om er in te zitten.
Ben blij dat jullie deze site hebben gemaakt, hoewel ik de enige buitenstaander ben denk ik.
Hiermee bedoel ik: Ik ben de enige die niet uit een Alliance guild kom van jullie. ^^ Of heb ik dat verkeerd?
Ik heb daarvoor een test mogen doen op een vriends account, om te kijken of ik het spel leuk vond. Al snel was ik beter dan mijn maat, en kocht ik mijn eigen spellen.
Met Sinterklaas 2007 volgens mij Factions en Nightfall gekregen en voor mijn rapport Eye of the North. Heel erg goed weet ik het niet meer, maar na een tijdje stopte de guild waar ik in zat en ik ook.
Tot op een dag ik weer op Guild Wars kwam en er wat dingen gebeurde waardoor ik weer heel wat ging spelen.
Mijn guild is Rich Mahogany [HoM] en ben daar erg blij mee om er in te zitten.
Ben blij dat jullie deze site hebben gemaakt, hoewel ik de enige buitenstaander ben denk ik.
Hiermee bedoel ik: Ik ben de enige die niet uit een Alliance guild kom van jullie. ^^ Of heb ik dat verkeerd?
- Marco
- Moderator
-
- GW2 ID: Marco.8209
- Guild: Draconian Times [DT]
- Dragonator
- Veteraan
-
Ik ben Roy en ik heb in 2005 of 2006 Guild Wars Gekocht maar na een tijdje wou ik een break nemen, en toen ik weer wou spelen wist ik mijn Inlog gegevens niet meer, Dankzij de goeden Support van NCsoft heb ik nu weer een ander E-mail adres en Passwoord kunnen maken op hetzelfde oude Account, ben sinds gisteren weer een beetje actief op Guild Wars, en trouwens Limburgse Jagers?^^, ik ben ook een Limburger xD
Evil threatens Tyria, but our Dream wil guide us through darkness... to dawn.
- Sjeng
- Moderator
-
pm me je ingame name en ik invite je 
We zijn wel 18+, jij ook?
- Dragonator
- Veteraan
-
Sjeng schreef:pm me je ingame name en ik invite je
ik ben 18, en dit jaar in maart word ik er 19 kerel,^^ en mijn ingame naam is ....
EDIT: in verband met dit topic: viewtopic.php?f=0&t=21, ingame naam verwijderd. Graag de Ingame naam via PM sturen
- Berelain
- Moderator
-
- GW2 ID: Berelain.2308
Welkom Roykio op het forum! En veel plezier in bij de limburgse jagers!
Oink Oink Oink
- Dragonator
- Veteraan
-
Berelain schreef:Welkom Roykio op het forum! En veel plezier in bij de limburgse jagers!
lol Sorry Berelain, ik verstuur het wel.
- goldenpower
- Veteraan
nou ik ben marijn de smit
ben 16 jaar en ik heel veel zin in gw2 (net zoals iedereen)
en voor de rest doe ik wedstrijd zwemmen en game graag
en als je wilt kunnen we samen gw2 spelen als die dan eindelijk uit is
ben 16 jaar en ik heel veel zin in gw2 (net zoals iedereen)
en voor de rest doe ik wedstrijd zwemmen en game graag
en als je wilt kunnen we samen gw2 spelen als die dan eindelijk uit is
- Biracontas
- Pionier
-
Mijn naam is Yannick Wauters
Ik ben 18 jaar, studeer procestechnologie
en ben natuurlijk ook aan het wachten op deze geweldige game in spe !
Ik heb heel even GW gespeeld maar dat was niet voor lang, omdat dit het account was van een vriend van mij.
"Let the game begin xD"
Ik ben 18 jaar, studeer procestechnologie
en ben natuurlijk ook aan het wachten op deze geweldige game in spe !
Ik heb heel even GW gespeeld maar dat was niet voor lang, omdat dit het account was van een vriend van mij.
"Let the game begin xD"
Bira Domitor, The Critical Norn Warrior !
- Godefridus
- Veteraan
- Guild: Limburgse Jagers
Hooi allemaal! Hier nog een Limburgse Jager [LJ] en wel Eddie, Edje, Ed, of gewoon Gode 
In april 2006 aan GW geraakt via een vriend van me en sindsdien niet meer weg te slaan van GW. Net als veel anderen hier ben ik de laatste tijd minder actief in GW, maar kom toch nog geregeld online en volg alles wat ik maar kan dat met GW/GW2 te maken heeft. Dat maakt het systeem van GW ook zo geweldig, bij een pay to play systeem had ik waarschijnlijk al lang definitief afscheid genomen.
GW2 zal ik vanaf het begin af aan bij zijn, hoop daar straks net als in GW weer menige uurtjes plezier te hebben.
In april 2006 aan GW geraakt via een vriend van me en sindsdien niet meer weg te slaan van GW. Net als veel anderen hier ben ik de laatste tijd minder actief in GW, maar kom toch nog geregeld online en volg alles wat ik maar kan dat met GW/GW2 te maken heeft. Dat maakt het systeem van GW ook zo geweldig, bij een pay to play systeem had ik waarschijnlijk al lang definitief afscheid genomen.
GW2 zal ik vanaf het begin af aan bij zijn, hoop daar straks net als in GW weer menige uurtjes plezier te hebben.
oi oi 
Ik ben dus Kevin
19j
heb al in veel guilds gezete maar ik kom altijd trg bij DDB
ik zat ook in Order of the flameseekers RIP
En ik speel al 5 j gw en mijn main is mijn necrootje <3<3<3
en zoals iedereen denk ik verlang ik zot achter gw 2:)
Ik ben dus Kevin
19j
heb al in veel guilds gezete maar ik kom altijd trg bij DDB
ik zat ook in Order of the flameseekers RIP
En ik speel al 5 j gw en mijn main is mijn necrootje <3<3<3
en zoals iedereen denk ik verlang ik zot achter gw 2:)
- Horst
- Moderator
-
- GW2 ID: horstyv.2587
- Guild: Draconian Times [DT]
Ik zal me ook maar eens voorstellen zeker. Ik ben Horst 35 jaar, Limburger (BE) en leader van de guild Howling Voids. Ik speel sinds juni 2005 Guild Wars.
Life is about, Living it from the heart!!
www.DraconianTimes.eu
www.DraconianTimes.eu
- Vita Dolce
- Overwinnaar
-
- GW2 ID: Vita Dolce.2865
- Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]
Hey iedereen,
Mijn naam is Veronica en ik ben 24 jaar
Ben een van de vrouwelijke GW spelers en van mij mogen daar zeker meer van komen ^^
Ik speel al aantal jaartjes GW met af en toe een break tussendoor vanwege in real life drukte.
Ben al heel lang lid van DDB (officier) en van de alliance; beide kan ik aan iedereen aanraden!
Mijn main character is een Monk, Vita Dolce
. Ik heb al aardig wat titels door de jaren
heen verzameld, voornamelijk speel ik nu nog voor de 'fun' met mijn vrienden.
Ik hoop dat GW II snel komt.
Mijn naam is Veronica en ik ben 24 jaar
Ben een van de vrouwelijke GW spelers en van mij mogen daar zeker meer van komen ^^
Ik speel al aantal jaartjes GW met af en toe een break tussendoor vanwege in real life drukte.
Ben al heel lang lid van DDB (officier) en van de alliance; beide kan ik aan iedereen aanraden!
Mijn main character is een Monk, Vita Dolce
heen verzameld, voornamelijk speel ik nu nog voor de 'fun' met mijn vrienden.
Ik hoop dat GW II snel komt.
Laatst bijgewerkt door Vita Dolce op 06 apr 2011, 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.
- Sjeng
- Moderator
-
WB vero! 
Keer terug naar Divinity's Pub