The Lost Shores
19 berichten
• Pagina 1 van 1
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
The Lost Shores

Er is nu een officiele pagina beschikbaar op de website van GW2 over de November update.
The Lost Shores
November 2012
Something stirs in the Sea of Sorrows…
Unravel a mystery of monstrous proportions in The Lost Shores, a massive one-time world event that will change Tyria forever!
Wat denken jullie dat we te zien krijgen?
De pagina kan je hier vinden.
El Do
- El Do
- Beheerder
-
- SliverFox
- Avonturier
-
- GW2 ID: SliverFoxNL.8052
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Re: The Lost Shores
Ik denk dat we meer van de Tengu gaan zien aangezien Sea of Sorrows het toneel zal zijn en de Tengu stad Dominion of Winds (gebouwd op het voormalige eiland Sanctum Cay) in dat gebied ligt of in ieder geval er aan grenst.
En als we toch gaan speculeren: Aangezien er recentelijk destroyers aan beide kanten van de muur die Dominion of Winds van de buitenwereld scheidt zijn op gedoken (volgens gw2wiki althans) zou de destroyer draak Primordus of een van z'n champions z'n entree kunnen gaan maken?
Spoiler over einde personal story.
Of misschien wel de introductie van de naamloze draak (Deep Sea Dragon) wie zal het zeggen.
Er zal in ieder geval iets gaan gebeuren wat Tyria voorgoed zal gaan veranderen. Ik ben benieuwd, we zullen met de komende updates wel meer te weten komen
Ik kijk er in ieder geval naar uit
En als we toch gaan speculeren: Aangezien er recentelijk destroyers aan beide kanten van de muur die Dominion of Winds van de buitenwereld scheidt zijn op gedoken (volgens gw2wiki althans) zou de destroyer draak Primordus of een van z'n champions z'n entree kunnen gaan maken?
Spoiler over einde personal story.
Spoiler:
Of misschien wel de introductie van de naamloze draak (Deep Sea Dragon) wie zal het zeggen.
Er zal in ieder geval iets gaan gebeuren wat Tyria voorgoed zal gaan veranderen. Ik ben benieuwd, we zullen met de komende updates wel meer te weten komen
Ik kijk er in ieder geval naar uit

- DhrRob
- Veteraan
-
- GW2 ID: Deheerrob.4978
Hey tof, spoilers! ...
Maar ja, dat! En perhaps hier en daar nog wat extra mapjes.
Maar ja, dat! En perhaps hier en daar nog wat extra mapjes.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Ik denk dat Sliverfox in de buurt zit met de Tengu en gezien het in de Sea of Sorrow's is denk ik het meeste aan "Bubbles" (Deep Sea Dragon) entrance. Een begin tot iets groters wellicht, want ik vond dat tengu gedeelte altijd te klein voor een betaalde expansion. Of je wellicht in gevecht kom met deze dragon betwijfel ik, maar wellicht wel een spawn van hem?
Ook kijkende naar de afbeeldingen denk ik aan Tengu, de stijl van natuur die ik zie lijkt het meest op die van Kryta. En gezien Sanctum Cay ooit Kryta was kan dit. Echter was Caledon Forest ook ooit Kryta voor een deel waar je eigenlijk niet veel van terug ziet.
Ook kijkende naar de afbeeldingen denk ik aan Tengu, de stijl van natuur die ik zie lijkt het meest op die van Kryta. En gezien Sanctum Cay ooit Kryta was kan dit. Echter was Caledon Forest ook ooit Kryta voor een deel waar je eigenlijk niet veel van terug ziet.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Kijk trouwens ook linksbovenin. Voor December staat ook wat gepland wat in alle waarschijnlijkheid wel kerst is maar je weet maar nooit! Ben sowieso wel benieuwd, kerst was altijd is van the gods, en die zijn al een tijdje stil. 
- Devoraz
- Avonturier
-
- GW2 ID: Devoraz.9702
- Guild: Fraternity of the Disavowed
Het zou mooi zijn als de 'Deep Sea Dragon' geintroduceerd zou worden in het verhaal aangezien we de andere Elder Dragons (direct of indirect) al kennen. In GW2 bevecht je namelijk een hoop minions van de huidige Elder Dragons (de Risen van Zhaitan, de Icebrood van Jormag, de Destroyers van Primordus en de branded van Kralkatorrik). Volgens GW2Wiki is Zhaitan de enige Elder Dragon die je in GW2 daadwerkelijk tegenkomt. Wellicht dat in toekomstige 'uitbreidingen' de andere Elder Dragons bevochten moeten worden en dat nu in 'The Lost Shores' de naam en achtergrond van de 'Deep Sea Dragon' bekend gemaakt wordt. Er schijnt zelfs nog een zesde Elder Dragon te zijn, maar daar horen we verder helemaal niets over.
Maar een terugkeer van de Tengu zou natuurlijk ook mogelijk zijn.
From GW2Wiki: "Out of the six Elder Dragons known to exist, four have an active influence on continental Tyria, while another has minor influence. The sixth has no known impact on the world and as such its current state is unknown - knowledge of the sixth Elder Dragon only comes from history records of the jotun."
Maar een terugkeer van de Tengu zou natuurlijk ook mogelijk zijn.
- El Do
- Beheerder
-
http://dulfy.net/2012/11/02/gw2-the-los ... nd-teaser/
meer info
heb zelf dit gevonden, kan iets zijn ^^

meer info
heb zelf dit gevonden, kan iets zijn ^^

El Do
- Eucalypta
- Pionier
-
- GW2 ID: Eucalypta.4701
- Guild: Dutch Doom Brigade (DDB)
Een plek waar je nog niet naar toe mag als je nog geen lvl 80 bent? * ....kleine zucht....* -.-
my heart / Is true as steel
- Kootje
- Veteraan
-
- GW2 ID: Kootje.9271
- Guild: Dutch Finest [DUF]
Iedereen wordt direct level 80 daar, dus iedereen kan gaan.
"all players will be scaled to level 80"
"Can you imagine what I would do if I could do all I can?" - Sun Tzu
- Marco
- Moderator
-
- GW2 ID: Marco.8209
- Guild: Draconian Times [DT]
Ah, mooizo, daartegen moet ik met men necro ook alles af hebben.
Resistance is futile.
- Eucalypta
- Pionier
-
- GW2 ID: Eucalypta.4701
- Guild: Dutch Doom Brigade (DDB)
Kootje schreef:Iedereen wordt direct level 80 daar, dus iedereen kan gaan.
Ah, fijn! ^^
Kan ik ook meedoen met "the big guys".
my heart / Is true as steel
- Horst
- Moderator
-
- GW2 ID: horstyv.2587
Something is stirring in the Sea of Sorrows – and we want to make sure that you are not missing out, so here is a schedule (without spoilers) for you, so you can plan ahead:
•On Friday November 16th at noon PST (20:00 GMT) the weekend will kick off with an Event in Lion’s Arch that you don’t want to miss. This will trigger events in other parts of Tyria as well.
*On Saturday November 17th at noon PST (20:00 GMT), another phase will kick in.
Each phase is triggered by a special event, but you will be able to enjoy additional content afterwards even if you cannot make the kick-off time. There is one exception:
The event will culminate in a big Finale on Sunday November 18, make sure you will not miss it. This will be a onetime only event chain that will run multiple hours, and it will kick off at noon PST (20:00 GMT). Again, this will only run once, so make sure you will be there! There will be plenty of content available to enjoy that will remain permanently in the world as a result of the outcome of this event on Sunday.
We will give you more details once we get closer to the event, but wanted to give you an early heads up so you can plan accordingly.
•On Friday November 16th at noon PST (20:00 GMT) the weekend will kick off with an Event in Lion’s Arch that you don’t want to miss. This will trigger events in other parts of Tyria as well.
*On Saturday November 17th at noon PST (20:00 GMT), another phase will kick in.
Each phase is triggered by a special event, but you will be able to enjoy additional content afterwards even if you cannot make the kick-off time. There is one exception:
The event will culminate in a big Finale on Sunday November 18, make sure you will not miss it. This will be a onetime only event chain that will run multiple hours, and it will kick off at noon PST (20:00 GMT). Again, this will only run once, so make sure you will be there! There will be plenty of content available to enjoy that will remain permanently in the world as a result of the outcome of this event on Sunday.
We will give you more details once we get closer to the event, but wanted to give you an early heads up so you can plan accordingly.
Life is about, Living it from the heart!!
www.DraconianTimes.eu
www.DraconianTimes.eu
- Horst
- Moderator
-
- GW2 ID: horstyv.2587

http://wiki.guildwars2.com/wiki/New_Krytan
Vertaling van de tekst op de foto:
Warning
Dangerous sea monsters
Lion’s Arch Authorities kindly remind all visitors that sea monsters have rendered our beaches unsafe for the general public. Should you choose to ignore this warning then upon your inevitable, grisly demise members of our local pirate population will insure the fair division of your remaining, worldly possessions. Despite your potential horrible end, find comfort in the knowledge that you will soon no longer care and that you will have made a generous contribution to those who, ironically, have more respect of the rules than you do.
Life is about, Living it from the heart!!
www.DraconianTimes.eu
www.DraconianTimes.eu
- Vita Dolce
- Overwinnaar
-
- GW2 ID: Vita Dolce.2865
- Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]
Ziet er spannend uit
Ben benieuwd!
- Chronoz
- Veteraan
-
- GW2 ID: Chronoz.5487
- Guild: Global Orange Transmutation [GOT]
hmm snel m'n laatste storyline quest finishen dus 
"Brain, not brawn, will change the world"
misschien een beetje vergezocht...
maar ik was een beetje op de gw2 wiki aan het dolen en las dit stukje:
Another dragon awoke in the deepest parts of the seas, creating tentacled horrors from its surrounding. Its awakening forced the krait, quaggan, and largos living in the Unending Ocean to flee north toward Tyria, in many cases forcing them into the path of the risen armies. Little is known of this dragon still.
ik moest eigenlijk meteen aan de tentakels denken die in een van de 'kaarten' te zien is...
Ook is het een elder waar weinig tot niks over bekend is...
zouden we te maken krijgen met een nieuwe elder dragon?!
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Deep_sea_dragon..
-edit: had natuurlijk nog niet alles gelezen en zag datjullie ook al op de Deep Sea Dragon waren gekomen...
maar ik was een beetje op de gw2 wiki aan het dolen en las dit stukje:
Another dragon awoke in the deepest parts of the seas, creating tentacled horrors from its surrounding. Its awakening forced the krait, quaggan, and largos living in the Unending Ocean to flee north toward Tyria, in many cases forcing them into the path of the risen armies. Little is known of this dragon still.
ik moest eigenlijk meteen aan de tentakels denken die in een van de 'kaarten' te zien is...
Ook is het een elder waar weinig tot niks over bekend is...
zouden we te maken krijgen met een nieuwe elder dragon?!
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Deep_sea_dragon..
-edit: had natuurlijk nog niet alles gelezen en zag datjullie ook al op de Deep Sea Dragon waren gekomen...
- DhrRob
- Veteraan
-
- GW2 ID: Deheerrob.4978
'Tis gewoon het vliegend spaghettimonster. C'mon guys.
19 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen