Video's BWE 3
28 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
- Silverdisc
- Pionier
-
Video's BWE 3
Omdat er nog geen topic was voor video's van BWE3 maak ik hem maar
.
Nederlandse uitleg van de basics van crafting
Keg Brawl met Nederlands commentaar
Ik raad iedereen aan om Keg Brawl te proberen bij de release, het is best leuk!
Nederlandse uitleg van de basics van crafting
Keg Brawl met Nederlands commentaar
Ik raad iedereen aan om Keg Brawl te proberen bij de release, het is best leuk!
- Silmarwen
- Veteraan
-
- GW2 ID: Silmarwen.3421
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Re: Video's BWE 3
Leuke video's, had ze al gezien omdat ik al geabonneerd was op jou kanaal. Straks bij de release toch maar eens dat craften uitproberen. Is toch niet zo moeilijk als ik dacht.
"Don't fight for victory. Fight for honor, and victory will come on its own."
- Insaniac
- Veteraan
-
- GW2 ID: Insaniac.9214
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Hier zijn mijn vids 
- Araturo
- Avonturier
-
- GW2 ID: Araturo.1328
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
altijd leuk om de hoofdrol te spelen in Silverdiscs filmpjes, hijzelf denkt dat hij de ster is maar...
... Ooit een film gezien waarbij de cameraman de hoofdrol speler is? Nee, ik ook niet!
Ik heb de filmpjes pas heel veel later gezien dan dat we ze gemaakt hadden, en zelfs toen ze gepost waren had ik ze nog niet gezien maar ze zijn goed, zeer goed
... Ooit een film gezien waarbij de cameraman de hoofdrol speler is? Nee, ik ook niet!
Ik heb de filmpjes pas heel veel later gezien dan dat we ze gemaakt hadden, en zelfs toen ze gepost waren had ik ze nog niet gezien maar ze zijn goed, zeer goed
adequaat tot het bittere eind
- Silverdisc
- Pionier
-
Ik heb nog 2 filmpjes van de stress test, waarvan één van de jumping puzzle in Plains of Ashford. Op het einde bij de boss fight zijn er ook wat mensen van GW2NL bij
.
Plains of Ashford jumping puzzle, met op 11:19 de beste sprong van het jaar en daarna een boss fight met wat mensen van GW2NL.
Wat random exploration, met een vista, skillpoint, geheime kamer en plot twist op het eind.
Plains of Ashford jumping puzzle, met op 11:19 de beste sprong van het jaar en daarna een boss fight met wat mensen van GW2NL.
Wat random exploration, met een vista, skillpoint, geheime kamer en plot twist op het eind.
Leuk filmpje.. maare Sylvari zijn geen mensen die zijn getransformeerd. Ze zijn zogenaamd gewoon vanuit een boom gegroeid. (wat je daarna zegt klopt dus wel weer) 
Devata schreef:Leuk filmpje.. maare Sylvari zijn geen mensen die zijn getransformeerd. Ze zijn zogenaamd gewoon vanuit een boom gegroeid. (wat je daarna zegt klopt dus wel weer)
ja sorry best stom eigenlijk, zag t later ook:)
Tip bij het bovenste filmpje van Silverdisk 12:27. Open die chest niet als je low level bent. Ik was dus diegene die hard op de treasurechest afrenden 
Devata schreef:Krijg je dan betere loot als je zelf een hoger level bent?
ja, en de chest kun je maar 1x per maand openen
- LuieHond
- Avonturier
-
- GW2 ID: LuieHond.9172
Nice video's
als GW2 echt uit is zal ik ook video's maken.
Ik weet niet wat jij gebruikt om te recorden maar ik Xsplit
You Cannot Kill What You Did Not Create
Far Shiverpeaks:Ariyu
Far Shiverpeaks:LuieHond
Far Shiverpeaks:Ariyu
Far Shiverpeaks:LuieHond
- Silverdisc
- Pionier
-
Devata schreef:Krijg je dan betere loot als je zelf een hoger level bent?
Hells heeft het over het feit dat er een supersterke boss spawnt als je de treasure chest opent
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
Silverdisc schreef:Devata schreef:Krijg je dan betere loot als je zelf een hoger level bent?
Hells heeft het over het feit dat er een supersterke boss spawnt als je de treasure chest opent. Wij wouden hem sowieso al openen (dat moest immers in het filmpje), maar zoals je kan zien werden we keihard geowned.
Het einde van die jumping puzzle eindigd niet bij die boss. Er is nog een stukje omhoog waar een pressure plate zit, als je hier op gaat staan zal de muur open schuiven en kan je de "echte" chest zonder problemen openen. Het is dus gewoon te doen voor een low level zonder met de chest te praten, echter kan je lekker loot farmen daar.
- Silverdisc
- Pionier
-
Dagoh schreef:Het einde van die jumping puzzle eindigd niet bij die boss. Er is nog een stukje omhoog waar een pressure plate zit, als je hier op gaat staan zal de muur open schuiven en kan je de "echte" chest zonder problemen openen. Het is dus gewoon te doen voor een low level zonder met de chest te praten, echter kan je lekker loot farmen daar.
Hmm, maar het echte springstuk is toch klaar daar? Anders heb ik dat stuk in mijn vorige playthrough in BWE2 helemaal gemist.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
Silverdisc schreef:Dagoh schreef:Het einde van die jumping puzzle eindigd niet bij die boss. Er is nog een stukje omhoog waar een pressure plate zit, als je hier op gaat staan zal de muur open schuiven en kan je de "echte" chest zonder problemen openen. Het is dus gewoon te doen voor een low level zonder met de chest te praten, echter kan je lekker loot farmen daar.
Hmm, maar het echte springstuk is toch klaar daar? Anders heb ik dat stuk in mijn vorige playthrough in BWE2 helemaal gemist.
Nope, ik wilde door maar toen had Hells al de chets gerushed.
Welke programma's gebruiken jullie om de filmpjes op te slaan en te filmen? Fraps?
- SQuarp
- Avonturier
- GW2 ID: SQuarp.4081
- Guild: Ownage of the Dutch Lions
Ik vroeg me dit ook af aangezien ze 720 zijn en geen 1080

- Insaniac
- Veteraan
-
LuieHond schreef:Nice video'sals GW2 echt uit is zal ik ook video's maken.
Ik fraps voor te recorde omdat het free is
Xsplit moet je betalen
- Silverdisc
- Pionier
-
Als je 1080p wil filmen (wat ik deed) moet je sowieso Fraps gebruiken. Ik heb ze alleen gerenderd als 720p omdat ik was vergeten dat ik op 1080p had gefilmd. Voor langere recordings is Xsplit zeker handig omdat Xsplit direct je video's encode. Het is daarom veel zwaarder om te filmen en de kwaliteit van de filmpjes zal lager zijn. Je kan echter wel 3 uur recorden zonder dat je harde schijf direct vol staat. Voor langere recordings gebruik ik dus Xsplit (ik heb een licensie), maar als ik een tutorial ofzo maak gebruik ik Fraps omdat dan de kwaliteit veel beter is.
Ah thanks. Xsplit heb ik er ook opstaan omdat ik wou livestreamen maar mijn internet vond dat niet zo heel tof :p. Fraps en Xsplit ga ik dan wel gebruiken om misschien leuke PVP matches te filmen voor de guild :3
- merlinrandir
- Avonturier
hier is ook een video die ik heb gemaakt . ik heb het opgenomen met fraps en bewerkt met windows live movie maker ik vond het leuk om te doen muziek toevogen moest hem versnellen on ts gepraat eruit te krijgen . reacties zijn welkom is mijn eerste poging .
guardian spvp
http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... =2&theater
thief spvp
guardian spvp
thief spvp
- Insaniac
- Veteraan
-
merlinrandir schreef:hier is ook een video die ik heb gemaakt . ik heb het opgenomen met fraps en bewerkt met windows live movie maker ik vond het leuk om te doen muziek toevogen moest hem versnellen on ts gepraat eruit te krijgen . reacties zijn welkom is mijn eerste poging .
guardian spvp
thief spvp
Niet met windows live movie maker editen, edit het met Vegas Pro 10 , ik heb die ook.
Je hebt het versnelt omdat i een beetje aperde zeker? dat is door live movie maker. en met vegas kan je je audio verwijderen
28 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Guild Wars 2 Beta