So lonely!
15 berichten
• Pagina 1 van 1
- Kanamae
- Avonturier
- GW2 ID: Kanamae.8120
- Guild: Fluffy Gyaru [Hime]
So lonely!
Hoihoi, ik ben Kana, vrouw, 21 jaar uit Purmerend. Mijn main is een 69 human mesmer en ik ben nog best nab =P
Ik speel GW2 alleen, wat soms wel een beetje saai is... De server waarop ik zit (Ruins of Surmia) heeft nou niet bepaald de meest gezellige en vriendelijke mensen
Weet niet of dat aan de server ligt of niet, maar weet iemand een fijne server om te spelen? Nu switchen nog gratis is =3
Mij adopteren mag ook xD Ik heb teamspeak als dat een vereiste is en zuig in pvp
Groetjes ^_^
Ik speel GW2 alleen, wat soms wel een beetje saai is... De server waarop ik zit (Ruins of Surmia) heeft nou niet bepaald de meest gezellige en vriendelijke mensen
Weet niet of dat aan de server ligt of niet, maar weet iemand een fijne server om te spelen? Nu switchen nog gratis is =3Mij adopteren mag ook xD Ik heb teamspeak als dat een vereiste is en zuig in pvp
Groetjes ^_^
- Xerion
- Veteraan
-
- GW2 ID: Xerion.8014
- Guild: Kalevala [Kale]
Re: So lonely!
Misschien kan je hier eens tussen kijken: http://www.gw2nl.nl/guilds
Lijst vol met guilds. De mijne staat er ook tussen ofcourse. The Order Of The Elder Dragons.
Lijst vol met guilds. De mijne staat er ook tussen ofcourse. The Order Of The Elder Dragons.
Commander Xerion The Fierced
Guild: Kalevala [Kale] en Mend Body And Us [WeGe]
Server: Far Shivepreaks
- Inc
- Veteraan
-
- GW2 ID: Inc.4753
- Guild: Draconian Times [DT]
Terwijl je een guild uitzoekt is het wellicht handig alvast te proberen te switchen naar Far Shiverpeaks. Hier zitten verreweg de meeste guilds van deze community. Succes!
- Kanamae
- Avonturier
- GW2 ID: Kanamae.8120
- Guild: Fluffy Gyaru [Hime]
Ooh bedankt =D ^_^
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Precies het bovenstaande, Far Shiverpeaks zit vaak vol, maar er zitten zeker meer leuke Nederlandse guilds op Far Shiverpeaks. Nog wat tips voor als je over gaat switchen: Ook al is de server vol, toch proberen, vaak kom je er wel in. Als dit niet lukt gewoon meerdere malen per dag proberen, pak hem beed om het half uur en met een dag moet je op Far Shiverpeaks kunnen zitten. Al je characters switchen mee dus je hoeft niet opnieuw te beginnen!
- Irisistible
- Avonturier
-
Ik ben ongeveer evenver. Zit ook op Far Shiverpeaks. Als het je lukt lijkt het me gezellig om samen verder te lvlen! In welke guild je ook terecht komt 
You have to learn the rules of the game.And then you have to play better than anyone else.
- Vita Dolce
- Overwinnaar
-
- GW2 ID: Vita Dolce.2865
- Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]
Hetzelfde geldt voor mij wat Iris hierboven zegt 
Ik zit zelf op Far Shiverpeaks en qua guild in DDB (Dutch Doom Brigade) omdat al mijn vrienden daar zitten
Ik zit zelf op Far Shiverpeaks en qua guild in DDB (Dutch Doom Brigade) omdat al mijn vrienden daar zitten
Of je komt naar een echt gezellige server
Piken Square
Zou je eens WvW willen doen dan heb je dan ook nog minder last van que-tijden.
Om wat meer te weten te komen over de servers zou ik je hiernaar willen verwijzen: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1511031
Om het een beetje samen te vatten.
Wil je een meer genationaliseerde server met minder nationaliteiten maar wel een hele volle server dan is de beste keuze Far Shiverpeaks.
Piken Square is gekozen als internationaal alternatief voor de Benelux community.
Er zitten op Piken Square ook heel wat Nederlanders maar is wel een veel internationalere server.
De Role-playing community zit ook op Piken Square wat het dus wel een redelijk volwassen en sociale server maakt.
Onder andere ik heb daar een guild, we zijn een internationale guild en spreken in de guild-chat dus ook gewoon Engels. Er zitten echter wel ook heel wat Nederlanders in de guild.
Hier vind je meer info over onze guild: http://www.gw2nl.nl/guilds/The-Only-One
Wat iig belangrijk is, is dat de serverkeuze erg af hangt van je persoonlijke voorkeur. Wat zoek je. Daarom dat ik je dus echt aan raad die eerste link eens door te nemen.
Piken Square
Zou je eens WvW willen doen dan heb je dan ook nog minder last van que-tijden.
Om wat meer te weten te komen over de servers zou ik je hiernaar willen verwijzen: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1511031
Om het een beetje samen te vatten.
Wil je een meer genationaliseerde server met minder nationaliteiten maar wel een hele volle server dan is de beste keuze Far Shiverpeaks.
Piken Square is gekozen als internationaal alternatief voor de Benelux community.
Er zitten op Piken Square ook heel wat Nederlanders maar is wel een veel internationalere server.
De Role-playing community zit ook op Piken Square wat het dus wel een redelijk volwassen en sociale server maakt.
Onder andere ik heb daar een guild, we zijn een internationale guild en spreken in de guild-chat dus ook gewoon Engels. Er zitten echter wel ook heel wat Nederlanders in de guild.
Hier vind je meer info over onze guild: http://www.gw2nl.nl/guilds/The-Only-One
Wat iig belangrijk is, is dat de serverkeuze erg af hangt van je persoonlijke voorkeur. Wat zoek je. Daarom dat ik je dus echt aan raad die eerste link eens door te nemen.
- Xerion
- Veteraan
-
Pff Piken Square... Wat, gezellig ? Nee joh. de gezelligste mensen zitten in Far Shiverpeaks.

Xerion schreef:Pff Piken Square... Wat, gezellig ? Nee joh. de gezelligste mensen zitten in Far Shiverpeaks.
- Xerion
- Veteraan
-
Devata schreef:Xerion schreef:Pff Piken Square... Wat, gezellig ? Nee joh. de gezelligste mensen zitten in Far Shiverpeaks.![]()
Haha, die had je kunnen verwachten natuurlijk

Nouja er zitten andere mensen op, het is een andere community.
Op dit forum lijkt men over het algemeen fan van Far Shiverpeaks terwijl als je het GW2 topic op Tweakers.net volgt Piken Square de favoriet is (onder de mensen die daar actief zijn, want GoT zit wel weer op FS).
Het beste wat Kana kan doen is gewoon kijken wat het meest bij haar past. Vandaar dat ik d'r doorverwijs naar dat topic dat over de servers gaat.
Als het allemaal niets uit maakt en ze alleen maar mensen zoekt om samen mee te spelen dan voldoen beide servers net zo goed.
Op dit forum lijkt men over het algemeen fan van Far Shiverpeaks terwijl als je het GW2 topic op Tweakers.net volgt Piken Square de favoriet is (onder de mensen die daar actief zijn, want GoT zit wel weer op FS).
Het beste wat Kana kan doen is gewoon kijken wat het meest bij haar past. Vandaar dat ik d'r doorverwijs naar dat topic dat over de servers gaat.
Als het allemaal niets uit maakt en ze alleen maar mensen zoekt om samen mee te spelen dan voldoen beide servers net zo goed.
- Xerion
- Veteraan
-
Devata schreef:Nouja er zitten andere mensen op, het is een andere community.
Haha, ik ben het ook eens met jou. Was ook als grap, maar dat snap je hopelijk wel :p
- eXistenZ
- Veteraan
-
- GW2 ID: eXistenZ.5361
Far Shiverpeaks is zeker aan te raden. Eigenlijk nog geen slechte ervaring meegemaakt met mensen daar.
En als guild is DDB aan te raden. Vers bloed lijkt me altijd welkom!
En als guild is DDB aan te raden. Vers bloed lijkt me altijd welkom!
GW2: Ike Lionheart / L80 / Human Guardian @ FSP
Currently playing: WoW, GW2, Rift, LoL
Currently playing: WoW, GW2, Rift, LoL
- Kootje
- Veteraan
-
- GW2 ID: Kootje.9271
- Guild: Dutch Finest [DUF]
Ik zit ook op FS en niks te klagen daar. Heb sinds de headstart geen vervelende ervaringen gehad, mensen helpen elkaar, en reviven enzo, maar iedereen op iedere server heeft daar weer andere ervaringen mee. FS en DDB, ik zeg doen 

"Can you imagine what I would do if I could do all I can?" - Sun Tzu
15 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Ik zoek een Guild