So lonely!

Voor leden die een guild zoeken.
Avonturier
GW2 ID: Kanamae.8120
Guild: Fluffy Gyaru [Hime]

So lonely!

Berichtdoor Kanamae » 23 okt 2012, 19:52

Hoihoi, ik ben Kana, vrouw, 21 jaar uit Purmerend. Mijn main is een 69 human mesmer en ik ben nog best nab =P

Ik speel GW2 alleen, wat soms wel een beetje saai is... De server waarop ik zit (Ruins of Surmia) heeft nou niet bepaald de meest gezellige en vriendelijke mensen :eyez: Weet niet of dat aan de server ligt of niet, maar weet iemand een fijne server om te spelen? Nu switchen nog gratis is =3

Mij adopteren mag ook xD Ik heb teamspeak als dat een vereiste is en zuig in pvp :wacko:

Groetjes ^_^

Veteraan
GW2 ID: Xerion.8014
Guild: Kalevala [Kale]

Re: So lonely!

Berichtdoor Xerion » 23 okt 2012, 20:43

Misschien kan je hier eens tussen kijken: http://www.gw2nl.nl/guilds
Lijst vol met guilds. De mijne staat er ook tussen ofcourse. The Order Of The Elder Dragons.
Commander Xerion The Fierced
Guild: Kalevala [Kale] en Mend Body And Us [WeGe]
Server: Far Shivepreaks

Veteraan
GW2 ID: Inc.4753
Guild: Draconian Times [DT]

Berichtdoor Inc » 23 okt 2012, 20:45

Terwijl je een guild uitzoekt is het wellicht handig alvast te proberen te switchen naar Far Shiverpeaks. Hier zitten verreweg de meeste guilds van deze community. Succes!

Avonturier
GW2 ID: Kanamae.8120
Guild: Fluffy Gyaru [Hime]

Berichtdoor Kanamae » 24 okt 2012, 05:51

Ooh bedankt =D ^_^

Beheerder
GW2 ID: Dagoh.3482
Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]

Berichtdoor Dagoh » 24 okt 2012, 11:20

Precies het bovenstaande, Far Shiverpeaks zit vaak vol, maar er zitten zeker meer leuke Nederlandse guilds op Far Shiverpeaks. Nog wat tips voor als je over gaat switchen: Ook al is de server vol, toch proberen, vaak kom je er wel in. Als dit niet lukt gewoon meerdere malen per dag proberen, pak hem beed om het half uur en met een dag moet je op Far Shiverpeaks kunnen zitten. Al je characters switchen mee dus je hoeft niet opnieuw te beginnen!

Avonturier

Berichtdoor Irisistible » 24 okt 2012, 13:55

Ik ben ongeveer evenver. Zit ook op Far Shiverpeaks. Als het je lukt lijkt het me gezellig om samen verder te lvlen! In welke guild je ook terecht komt :)
You have to learn the rules of the game.And then you have to play better than anyone else.

Overwinnaar
GW2 ID: Vita Dolce.2865
Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]

Berichtdoor Vita Dolce » 24 okt 2012, 15:01

Hetzelfde geldt voor mij wat Iris hierboven zegt :)

Ik zit zelf op Far Shiverpeaks en qua guild in DDB (Dutch Doom Brigade) omdat al mijn vrienden daar zitten :)

Overwinnaar

Berichtdoor Devata » 24 okt 2012, 16:37

Of je komt naar een echt gezellige server ;)

Piken Square

Zou je eens WvW willen doen dan heb je dan ook nog minder last van que-tijden.
Om wat meer te weten te komen over de servers zou ik je hiernaar willen verwijzen: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1511031

Om het een beetje samen te vatten.
Wil je een meer genationaliseerde server met minder nationaliteiten maar wel een hele volle server dan is de beste keuze Far Shiverpeaks.

Piken Square is gekozen als internationaal alternatief voor de Benelux community.
Er zitten op Piken Square ook heel wat Nederlanders maar is wel een veel internationalere server.
De Role-playing community zit ook op Piken Square wat het dus wel een redelijk volwassen en sociale server maakt.

Onder andere ik heb daar een guild, we zijn een internationale guild en spreken in de guild-chat dus ook gewoon Engels. Er zitten echter wel ook heel wat Nederlanders in de guild.

Hier vind je meer info over onze guild: http://www.gw2nl.nl/guilds/The-Only-One

Wat iig belangrijk is, is dat de serverkeuze erg af hangt van je persoonlijke voorkeur. Wat zoek je. Daarom dat ik je dus echt aan raad die eerste link eens door te nemen.

Veteraan

Berichtdoor Xerion » 24 okt 2012, 16:44

Pff Piken Square... Wat, gezellig ? Nee joh. de gezelligste mensen zitten in Far Shiverpeaks.

:P

Overwinnaar

Berichtdoor Devata » 24 okt 2012, 16:46

Xerion schreef:Pff Piken Square... Wat, gezellig ? Nee joh. de gezelligste mensen zitten in Far Shiverpeaks.

Afbeelding :lol:

Veteraan

Berichtdoor Xerion » 24 okt 2012, 16:53

Devata schreef:
Xerion schreef:Pff Piken Square... Wat, gezellig ? Nee joh. de gezelligste mensen zitten in Far Shiverpeaks.

Afbeelding :lol:

Haha, die had je kunnen verwachten natuurlijk :P Maar neemt niet weg dat het wel de waarheid is :sword:

Overwinnaar

Berichtdoor Devata » 24 okt 2012, 16:59

Nouja er zitten andere mensen op, het is een andere community.
Op dit forum lijkt men over het algemeen fan van Far Shiverpeaks terwijl als je het GW2 topic op Tweakers.net volgt Piken Square de favoriet is (onder de mensen die daar actief zijn, want GoT zit wel weer op FS).

Het beste wat Kana kan doen is gewoon kijken wat het meest bij haar past. Vandaar dat ik d'r doorverwijs naar dat topic dat over de servers gaat.

Als het allemaal niets uit maakt en ze alleen maar mensen zoekt om samen mee te spelen dan voldoen beide servers net zo goed.

Veteraan

Berichtdoor Xerion » 24 okt 2012, 17:02

Devata schreef:Nouja er zitten andere mensen op, het is een andere community.
Op dit forum lijkt men over het algemeen fan van Far Shiverpeaks terwijl als je het GW2 topic op Tweakers.net volgt Piken Square de favoriet is (onder de mensen die daar actief zijn, want GoT zit wel weer op FS).

Het beste wat Kana kan doen is gewoon kijken wat het meest bij haar past. Vandaar dat ik d'r doorverwijs naar dat topic dat over de servers gaat.

Als het allemaal niets uit maakt en ze alleen maar mensen zoekt om samen mee te spelen dan voldoen beide servers net zo goed.

Haha, ik ben het ook eens met jou. Was ook als grap, maar dat snap je hopelijk wel :p

Veteraan
GW2 ID: eXistenZ.5361

Berichtdoor eXistenZ » 24 okt 2012, 18:06

Far Shiverpeaks is zeker aan te raden. Eigenlijk nog geen slechte ervaring meegemaakt met mensen daar.

En als guild is DDB aan te raden. Vers bloed lijkt me altijd welkom!
GW2: Ike Lionheart / L80 / Human Guardian @ FSP

Currently playing: WoW, GW2, Rift, LoL

Veteraan
GW2 ID: Kootje.9271
Guild: Dutch Finest [DUF]

Berichtdoor Kootje » 25 okt 2012, 08:28

Ik zit ook op FS en niks te klagen daar. Heb sinds de headstart geen vervelende ervaringen gehad, mensen helpen elkaar, en reviven enzo, maar iedereen op iedere server heeft daar weer andere ervaringen mee. FS en DDB, ik zeg doen :good:
"Can you imagine what I would do if I could do all I can?" - Sun Tzu

Keer terug naar Ik zoek een Guild