Wat mis je nog in GW2
58 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
- Berelain
- Moderator
-
- GW2 ID: Berelain.2308
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Wat mis je nog in GW2
Dit is een topic waar je dingen kunt aangeven die je nog graag in het spel zou willen zien. Deze dingen zullen we bundelen en als gw2nl community op het gw2nl forum zetten. Momenteel zijn er al verschillende dingen geopperd, maar dit is verspreid over verschillende topics. Vandaar dat we het nu in 1 topic bundelen. Natuurlijk mag er gediscuseerd worden, maar onthou dat dit topic is bedoeld als positieve feedback 
Als je iets mist dan ook aangeven wat ze er aan kunnen doen om het op te lossen. Alleen schieten zonder iets op te lossen zal worden verwijderd
Voorbeeld van kim86, waarin het principe goed naar voren komt:
Graag volgende format gebruiken:
Wat mis je?:
Waarom mis je het?:
Wat kunnen ze er aan doen om het op te lossen?:
Als je iets mist dan ook aangeven wat ze er aan kunnen doen om het op te lossen. Alleen schieten zonder iets op te lossen zal worden verwijderd
Voorbeeld van kim86, waarin het principe goed naar voren komt:
door kim86 » wo sep 05, 2012 11:59 am
wat ik jammer vind is dat je niet preview kunt doen op een item in TP, ik heb gisteren een nieuwe boog gekocht en toen ik hem previewde in mn inventory vond ik hem helemaal niet mooi
heb hem meteen weer in de tp gedaan om te verkopen, en ben op die manier op zoek gegaan naar een bow die ik wel mooi vond..
Maar het is een beetje omslachtig allemaal....een preview knop zou toch niet zo moeilijk moeten zijn lijkt me...je wilt toch zien wat je koopt?. ...
Graag volgende format gebruiken:
Wat mis je?:
Waarom mis je het?:
Oink Oink Oink
- DhrRob
- Veteraan
-
- GW2 ID: Deheerrob.4978
Re: Wat mis je nog in GW2
Een knop om al je geld in 1x op de bank te zetten.
Wat mis je?
Er is al een optie om ingame spelers te "reporten" om de aandacht van GM's op ze te vestigen. Een kleine textbox voor een persoonlijke toevoeging zou prettig zijn.
Waarom mis je het?
Ik heb inmiddels al 2x ingame spam mail gekregen over PvPBank. Ik wil de gebruikers graag aangeven, maar weet niet of ik ze moet beschuldigen van scamming of spamming. In beide gevallen staat in de toelichting dat er naar chatlogs gekeken wordt, niet naar mail. Ik zou niet graag worden dan de GM's denken dat ik de report-functie misbruik, als ze niets vinden. Anders wordt ik straks zelf gebanned
In dit geval gaat het om spam-mail, maar een toelichting bij een 'report' lijkt me in alle gevallen zinvol.
Wat kunnen ze er aan doen om het op te lossen?
Textbox voor eigen toelichting bij een melding toevoegen.
Edit: format aangepast
Er is al een optie om ingame spelers te "reporten" om de aandacht van GM's op ze te vestigen. Een kleine textbox voor een persoonlijke toevoeging zou prettig zijn.
Waarom mis je het?
Ik heb inmiddels al 2x ingame spam mail gekregen over PvPBank. Ik wil de gebruikers graag aangeven, maar weet niet of ik ze moet beschuldigen van scamming of spamming. In beide gevallen staat in de toelichting dat er naar chatlogs gekeken wordt, niet naar mail. Ik zou niet graag worden dan de GM's denken dat ik de report-functie misbruik, als ze niets vinden. Anders wordt ik straks zelf gebanned
Textbox voor eigen toelichting bij een melding toevoegen.
Edit: format aangepast
Laatst bijgewerkt door Saraphan op 05 sep 2012, 13:18, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat mis je?:
- Preview inderdaad,
- Inspect,
- Fun profession (zoals in WoW Engineering) waar ik bijvoorbeeld een RC bootje kan maken enz,
- Informatie over guild-leden (laats online, laats gerepresenteerd enz)
- Optie om nieuwe guild-members eerst in een optie "nieuwe members" te laten komen waarna ze na een periode automatisch worden verplaats naar "members",
- Rare drops zodat bepaalde dingen ook echt zeldzaam worden, denk dan aan weapon-skins, mini's enz,
- Een algemenere manier voor hunters om beesten te vangen, die niet alleen die voorgedefineerde -pets,
- Quests,
- Mounts.
- Account-names in chat
- Mini's niet in je bags maar altijd kunnen gebruiken (terwijl hij op de bank staat en blijft staan)
- Follow function
- Personal trade function
Waarom mis je het?:
- Omdat ik iets wil kunnen uitproberen voor ik het koop, weg doe, maak.
- Omdat ik het veel leuker vind om zo'n profession te doen dan om een van de huidige professions te doen.
- Omdat je wilt weten of members nogal actief zijn / je guild nog wel eens representeren. Doen ze het niet dan kun je ze whisperen en als ze aangeven zich aan een andere guild gekoppelt te hebben dan kun je ze verwijderen (houd de boel overzichtelijk)
- Om je nieuwe members meestal niet direct dezelfde rechten wilt geven en dat nu dus wel moet doen of van iedereen gaan bijhouden wanneer hij is gejoint en dan later iedereen handmatig weer omzetten.
- Het is leuker om zeldzame en unieke dingen te kunnen hebben / zoeken.
- Dan kun je dus ook speciale pets (leuke skin) gaan vangen, pets waar ArenaNet niet eens bij stil had gestaan. Zo kun je dus ook weer uniekere beesten krijgen.
- Meer diepgang in eht spel, meer binding met NPC's, verhalen die je de hele wereld over sturen.
- Leuk om te hebben en je ziet meer van de wereld dan wanneer je eenmaal naar een waypoint rent (soms zelf alleen naar de map kijkende) en daarna telkens te teleporteren naar waar je moet zijn.
- Je chat nu met char namen, logt die zelfde persoon straks met een andere naam in dan heb je geen idee wie het is. Beter is het dus om zeker in guild-chat en party-chat een optie te hebben om account-namen te zien.
- Ik heb me mini nu bijna niet bij me omdat hij bag-space gebruikt daarbij is hij weg als ik deposit all doe, je hebt dan wel weer bags waarbij dat niet gebeurd maar dan nog blijft de bagspace een probleem, zeker als ik wil kunnen switchen.
- Vooral handig als je met een groep bent en je moet even iets doen, dan kun je zolang iemand volgen, nu moet de hele groep op je wachten.
- Gewoon handig als je snel een item wilt verruilen, zeker als direct kunt zien of je de afgesproken dingen verruilt.
Het zijn allemaal zaken die ze kunnen implementeren.
Edit: Het meeste spreekt zo voor zich, maar nu dan in het format.
- Preview inderdaad,
- Inspect,
- Fun profession (zoals in WoW Engineering) waar ik bijvoorbeeld een RC bootje kan maken enz,
- Informatie over guild-leden (laats online, laats gerepresenteerd enz)
- Optie om nieuwe guild-members eerst in een optie "nieuwe members" te laten komen waarna ze na een periode automatisch worden verplaats naar "members",
- Rare drops zodat bepaalde dingen ook echt zeldzaam worden, denk dan aan weapon-skins, mini's enz,
- Een algemenere manier voor hunters om beesten te vangen, die niet alleen die voorgedefineerde -pets,
- Quests,
- Mounts.
- Account-names in chat
- Mini's niet in je bags maar altijd kunnen gebruiken (terwijl hij op de bank staat en blijft staan)
- Follow function
- Personal trade function
Waarom mis je het?:
- Omdat ik iets wil kunnen uitproberen voor ik het koop, weg doe, maak.
- Omdat ik het veel leuker vind om zo'n profession te doen dan om een van de huidige professions te doen.
- Omdat je wilt weten of members nogal actief zijn / je guild nog wel eens representeren. Doen ze het niet dan kun je ze whisperen en als ze aangeven zich aan een andere guild gekoppelt te hebben dan kun je ze verwijderen (houd de boel overzichtelijk)
- Om je nieuwe members meestal niet direct dezelfde rechten wilt geven en dat nu dus wel moet doen of van iedereen gaan bijhouden wanneer hij is gejoint en dan later iedereen handmatig weer omzetten.
- Het is leuker om zeldzame en unieke dingen te kunnen hebben / zoeken.
- Dan kun je dus ook speciale pets (leuke skin) gaan vangen, pets waar ArenaNet niet eens bij stil had gestaan. Zo kun je dus ook weer uniekere beesten krijgen.
- Meer diepgang in eht spel, meer binding met NPC's, verhalen die je de hele wereld over sturen.
- Leuk om te hebben en je ziet meer van de wereld dan wanneer je eenmaal naar een waypoint rent (soms zelf alleen naar de map kijkende) en daarna telkens te teleporteren naar waar je moet zijn.
- Je chat nu met char namen, logt die zelfde persoon straks met een andere naam in dan heb je geen idee wie het is. Beter is het dus om zeker in guild-chat en party-chat een optie te hebben om account-namen te zien.
- Ik heb me mini nu bijna niet bij me omdat hij bag-space gebruikt daarbij is hij weg als ik deposit all doe, je hebt dan wel weer bags waarbij dat niet gebeurd maar dan nog blijft de bagspace een probleem, zeker als ik wil kunnen switchen.
- Vooral handig als je met een groep bent en je moet even iets doen, dan kun je zolang iemand volgen, nu moet de hele groep op je wachten.
- Gewoon handig als je snel een item wilt verruilen, zeker als direct kunt zien of je de afgesproken dingen verruilt.
Het zijn allemaal zaken die ze kunnen implementeren.
Edit: Het meeste spreekt zo voor zich, maar nu dan in het format.
Laatst bijgewerkt door Devata op 05 sep 2012, 13:33, in totaal 1 keer bewerkt.
- Berelain
- Moderator
-
DhrRob schreef:Een knop om al je geld in 1x op de bank te zetten.
Devata schreef:-preview inderdaad,
-inspect,
-fun profession (zoals in WoW Engineering) waar ik bijvoorbeeld een RC bootje kan maken enz,
-informatie over guild-leden (laats online, laats gerepresenteerd enz)
-optie om nieuwe guild-members eerst in een optie "nieuwe members" te laten komen waarna ze na een X periode automatisch worden verplaats naar "members",
-rare drops zodat bepaalde dingen ook echt zeldzaam worden, denk dan aan weapon-skins, mini's enz,
-een algemenere manier voor hunters om beesten te vangen, die niet alleen die voorgedefineerde -pets,
-quests,
-mounts.
Graag format gebruiken
Oink Oink Oink
- Niekjuh
- Veteraan
- GW2 ID: Niekjuh.1429
Wat mis je?
Duelleren/duels
Waarom mis je het?
Lijkt me ontzettend gaaf om in een stad tegen elkaar te duelleren, zekers als er dan npc's aanwezig zijn die commentaar gaan leveren. Nog mooier zou zijn dat er plekken zijn waar je eigenlijk niet mag duelleren om zo de rust niet te verstoren, doe je het wel -> geld betalen of je krijgt op je donder van guards.
Toevoegen!
Duelleren/duels
Waarom mis je het?
Lijkt me ontzettend gaaf om in een stad tegen elkaar te duelleren, zekers als er dan npc's aanwezig zijn die commentaar gaan leveren. Nog mooier zou zijn dat er plekken zijn waar je eigenlijk niet mag duelleren om zo de rust niet te verstoren, doe je het wel -> geld betalen of je krijgt op je donder van guards.
Toevoegen!
- Silverdisc
- Pionier
-
Wat mis je?:
Een snellere manier om gratis naar Lion's Arch te gaan.
Waarom mis je het?:
Je kan nu gratis naar Lion's Arch via de Heart of the Mists. Het laden van de Heart of the Mists kost tijd, in één keer kunnen travelen zou erg handig zijn.
De waypoints in Lion's Arch gratis maken.
Een snellere manier om gratis naar Lion's Arch te gaan.
Waarom mis je het?:
Je kan nu gratis naar Lion's Arch via de Heart of the Mists. Het laden van de Heart of the Mists kost tijd, in één keer kunnen travelen zou erg handig zijn.
De waypoints in Lion's Arch gratis maken.
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
- Account-names in chat
hover over de naam met de muis, kun je het zien.
El Do
- Dalmatino
- Veteraan
-
- GW2 ID: Dalmatino.2789
Het meeste is al gezegd, maar ik zou ook prettig vinden als er een optie is dat je je naam in game ook kan zien.
In Guild chat zien wanneer iemand online komt of offline gaat.
In Guild chat zien wanneer iemand online komt of offline gaat.
El Do schreef:- Account-names in chat
hover over de naam met de muis, kun je het zien.
Ik weet dat je de account namen wel kunt zien maar het gaat me erom dat ik hem altijd kan zien (zonder te hoveren of zo) nu chat ik de hele tijd met char Kelvin, die naam ga ik dus onthouden en niet zijn account-naam. Over 3 weken komt hij met zijn char Red aan en dan weet ik dus niet dat hij het is. Ideaal zou het zijn als je [accountnaam - charnaam] zag of als optie hebt.
Melding als een guild-lid online komt of gaat representeren of er een nieuw lid word is inderdaad ook handig.
- Grijze Postduif
- Veteraan
-
Emotes, veel te weinig emotes op dit moment. Ik mis ze het hardst in WvWvW. en ik mis de mogelijkheid om samen met anderen muziek te maken. Denk even aan wat trommels en bagpipes als je army oprukt naar een kasteel. Een huis waar je al je trofies kan uitstallen, en een guildhouse waar je kan afspreken.
Maar dit is allemaal ten compensatie van wat ik het meeste mis, een epische verhaallijn. De hele geschiedenis hoe goed bedoeld ook, rammelt voor mij en sleept me zeker niet mee. Ditzelfde heb ik met mijn personelstory. Ik vind ze leuk, het ene wat meer dan de andere maar meer als leuk......nee, het geeft me geen verbintenis met de game. En als je net als ik op "stille" uren speelt is de wereld soms behoorlijk leeg, er komen gewoon geen Events genoeg om de boel levend te houden. En levelen door alleen hartjes quests en MOB's killen is bijzonder flauw werk. Begrijp me niet verkeerd GW2 is een great game maar voor mij meer fun dan serieus en episch waar ik me helemaal in kan onderdompelen.
Maar dit is allemaal ten compensatie van wat ik het meeste mis, een epische verhaallijn. De hele geschiedenis hoe goed bedoeld ook, rammelt voor mij en sleept me zeker niet mee. Ditzelfde heb ik met mijn personelstory. Ik vind ze leuk, het ene wat meer dan de andere maar meer als leuk......nee, het geeft me geen verbintenis met de game. En als je net als ik op "stille" uren speelt is de wereld soms behoorlijk leeg, er komen gewoon geen Events genoeg om de boel levend te houden. En levelen door alleen hartjes quests en MOB's killen is bijzonder flauw werk. Begrijp me niet verkeerd GW2 is een great game maar voor mij meer fun dan serieus en episch waar ik me helemaal in kan onderdompelen.
Denk altijd eerst goed na voordat je iets stoms zeg. (Confuzius)
- KjeldjuH
- Grafische Ontwerper
-
- GW2 ID: KjeldjuH.2915
mounts!
(Je bericht bevat 7 tekens. Een bericht moet minimaal 10 tekens bevatten.) Nu bevat die wel 10 tekens)
(Je bericht bevat 7 tekens. Een bericht moet minimaal 10 tekens bevatten.) Nu bevat die wel 10 tekens)
#DTPer; #GraphicDesigner; #HobbyPhotographer; #Bartender; #Organisator @bassmentbeatz; #Apple;
- DhrRob
- Veteraan
-
Een knop om mails te reporten is ook wel handig nu goldsellers er massaal gebruik van maken
- Felblade
- Pionier
-
- GW2 ID: dijkstra.5981
- Guild: Legacy of Rin
KjeldjuH schreef:mounts!
Waarom?
Nergens voor nodig toch?
- KjeldjuH
- Grafische Ontwerper
-
- GW2 ID: KjeldjuH.2915
Voor de leuk.. zon huge ass wolf ofzo.. zoals in WoW, was wel gaaf
#DTPer; #GraphicDesigner; #HobbyPhotographer; #Bartender; #Organisator @bassmentbeatz; #Apple;
- Vita Dolce
- Overwinnaar
-
- GW2 ID: Vita Dolce.2865
- Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]
Wat mis je?: Een REPORT A BUG knop
Waarom mis je het?: Omdat er nog veel "bugs" in het spel zitten, van personal story tot hartjes / events die het niet doen.
Wat kunnen ze er aan doen om het op te lossen?: REPORT A BUG knop toevoegen..
Waarom mis je het?: Omdat er nog veel "bugs" in het spel zitten, van personal story tot hartjes / events die het niet doen.
Vita Dolce schreef:Wat mis je?: Een REPORT A BUG knop
Esc -> support -> report a bug
Het is welliswaar geen knop, maar komt genoeg in de buurt IMO
- DhrRob
- Veteraan
-
KjeldjuH schreef:Voor de leuk.. zon huge ass wolf ofzo.. zoals in WoW, was wel gaaf
dan ga je toch lekker pandagame spelen :p
Er is een preview optie, gewoon rechtermuisknop op een item en preview selecten.
Greetz,
JJ.
Greetz,
JJ.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
JJ.. schreef:Er is een preview optie, gewoon rechtermuisknop op een item en preview selecten.
Greetz,
JJ.
Schijnt dus niet te werken in de TP.
- kim86
- Veteraan
-
- Guild: [DDB] & [TDF]
fijn dat mijn "preview tradepost" er tussen staan 
- kim86
- Veteraan
-
- Guild: [DDB] & [TDF]
JJ.. schreef:Er is een preview optie, gewoon rechtermuisknop op een item en preview selecten.
Greetz,
JJ.
werkt idd niet, alleen in je inventory of hero panel, maar niet in de tp, niet in de lijst van wapens/armors enz en ook niet als je er 1 geselecteerd hebt om te kopen (scherm waar je op buy moet klikken) werkt rechtermuis knop ook niet..

@Grijze Postduif
Je kunt toch een guild-house uitzoeken. Er zijn genoeg lege huizen te vinden.
Onze guild heeft ook een guild-house.
Wat betreft het in leven houden in stille uren, meer verhaal enz. Dat is ook waarom ik al heel lang voorstander ben om ook meer traditionele quests er in te stoppen. Je krijgt dan ook meer binding met de NPC's en de wereld. We zitten op de zelfde server en ik moet zeggen dat ik het met de leegte wel mee vind vallen, hooguit in bepaalde gebieden maar het is dan inderdaad wel zo dat er ook direct erg weinig te beleven is. Bij andere mmo's met traditionele quests was je dan gewoon lekker bezig met questen en viel het je amper op dat er weinig of geen andere spelers waren.
Je kunt toch een guild-house uitzoeken. Er zijn genoeg lege huizen te vinden.
Onze guild heeft ook een guild-house.
Wat betreft het in leven houden in stille uren, meer verhaal enz. Dat is ook waarom ik al heel lang voorstander ben om ook meer traditionele quests er in te stoppen. Je krijgt dan ook meer binding met de NPC's en de wereld. We zitten op de zelfde server en ik moet zeggen dat ik het met de leegte wel mee vind vallen, hooguit in bepaalde gebieden maar het is dan inderdaad wel zo dat er ook direct erg weinig te beleven is. Bij andere mmo's met traditionele quests was je dan gewoon lekker bezig met questen en viel het je amper op dat er weinig of geen andere spelers waren.
- Berelain
- Moderator
-
Wat mis je?: Bij het kopen van armour een previeuw knop waar je meer dan 1 item in kan zetten, zodat je het hele armor kan zien.
Waarom mis je het?: Gisteren eerste 42K karma aangeschaft maar kon niet zien hoe het stond met de rest van het armor
Wat kunnen ze er aan doen om het op te lossen?: Meerdere items bij een merchant laten previewen, niet alleen 1 item.
Waarom mis je het?: Gisteren eerste 42K karma aangeschaft maar kon niet zien hoe het stond met de rest van het armor
Wat kunnen ze er aan doen om het op te lossen?: Meerdere items bij een merchant laten previewen, niet alleen 1 item.
Oink Oink Oink
- Sephiroth6527
- Avonturier
-
Berelain schreef:Wat mis je?: Bij het kopen van armour een previeuw knop waar je meer dan 1 item in kan zetten, zodat je het hele armor kan zien.
als ik bij een verkoper op preview drukt en laat het schermpje open staan waar je je item ziet en drukt dan op het volgende item weer preview dan komt het er gewoon bij. misschien dat dat niet bij karma vendors werkt ( niet gecontroleerd) maar bij normale gear vendors, cultural vendors en eigen spullen preview werkt dit systeem wel.
Bunny:
He will destroy you, and feast on your soul.
He will destroy you, and feast on your soul.
58 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Keer terug naar Guild Wars 2 Discussie