Dyes?
10 berichten
• Pagina 1 van 1
- Araturo
- Avonturier
-
- GW2 ID: Araturo.1328
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Dyes?
Ben ik nu de enige die een groots fan is van dyes en het nieuwe dye systeem?
Ik niemand hier over praten en vroeg mij af of anderen uberhaupt een mening hier over hadden...
Ikzelf verander cosntant van kleuren en ben ook actief op zoek naar steeds nieuwe kleuren.
In een van de filmpjes van Silverdisc kun je zien hoe vaak ik van kleur verander
Ik niemand hier over praten en vroeg mij af of anderen uberhaupt een mening hier over hadden...
Ikzelf verander cosntant van kleuren en ben ook actief op zoek naar steeds nieuwe kleuren.
In een van de filmpjes van Silverdisc kun je zien hoe vaak ik van kleur verander
adequaat tot het bittere eind
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Re: Dyes?
Ik vind het zelf een goed system, ik verander niet constand, maar ik vind het wel fijn dat je niet meer de hele tijd hoeft te kopen. Als je hem eenmaal hebt ben je klaar!
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
Marco schreef:Was het nu account bound of niet ? Had eens ergens gelezen dat ze de dyes character bound gingen maken.
Heb ik verder niet op gelet eigenlijk.
- Inc
- Veteraan
-
- GW2 ID: Inc.4753
- Guild: Draconian Times [DT]
Vind het wel leuk dat je nu constant kan switchen op je character, maar het combineren van dyes in GW1 had ook wel wat. Zo kwam je nog eens met een originele kleur aan...
- Freezzie
- Veteraan
-
- GW2 ID: Freezzie.6539
Marco schreef:Was het nu account bound of niet ? Had eens ergens gelezen dat ze de dyes character bound gingen maken.
In de eerste beta's waren ze account bounded, nu zijn ze character bound.
Ik las net ook dat er 390 verschillende dye's zijn
Hier staan ze allemaal --> http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dye
Freezzie schreef:Marco schreef:Was het nu account bound of niet ? Had eens ergens gelezen dat ze de dyes character bound gingen maken.
In de eerste beta's waren ze account bounded, nu zijn ze character bound.
Ik las net ook dat er 390 verschillende dye's zijn![]()
Hier staan ze allemaal --> http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dye
Ze waren ook in een van de beta's Bind on Pick-Up dus ik hoop dat er sommige die je dan mist op het einde makkelijk kunt verkrijgen via de Trading Post
- Godefridus
- Veteraan
- Guild: Limburgse Jagers
Dyes zijn character bound, wat enerzijds wel jammer is, maar anderzijds is het geweldig dat je nu gewoon eindeloos kunt veranderen, in tegenstelling tot GW1. Daarnaast, hebben aangegeven dat als je toch een specifieke dye wilt creëren op een char, dat hiervoor recipes zullen komen voor de Forge. Al met al een hele verandering, en naar mijn mening ook een vooruitgang ten opzichte van GW1.
- Bling_T
- Avonturier
-
- GW2 ID: Bling T.9407
- Guild: [TOG]
Ik vind het ook een verbetering omdat je kunt blijven wisselen tussen kleuren die je al hebt, al neem ik aan dat het niet makkelijk zal zijn om alle kleuren te krijgen.
De dochter van mijn broer zal dat ook leuk vinden. Als ik haar kleuren laat kiezen in GW1 is ze daar al een eeuwigheid mee bezig om het goed te krijgen.
De dochter van mijn broer zal dat ook leuk vinden. Als ik haar kleuren laat kiezen in GW1 is ze daar al een eeuwigheid mee bezig om het goed te krijgen.
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Guild Wars 2 Discussie