Problemen met PC
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Problemen met PC
Beste GW2 Spelers,
Ik heb een probleem met het spelen van GW2. Na ongeveer elk half uur wordt ik uit de game gegooid met een fatal error melding. Deze melding kan ik dan doorsturen naar de makers als melding.
Aan mn pc zal het niet liggen denk: Quad core processor 8gb intern en een geforce 9800gtx+
Iemand een idee wat dit kan zijn???
Hoor graag.
Thanks, Eelco
Ik heb een probleem met het spelen van GW2. Na ongeveer elk half uur wordt ik uit de game gegooid met een fatal error melding. Deze melding kan ik dan doorsturen naar de makers als melding.
Aan mn pc zal het niet liggen denk: Quad core processor 8gb intern en een geforce 9800gtx+
Hoor graag.
Thanks, Eelco
- Marco
- Moderator
-
- GW2 ID: Marco.8209
- Guild: Draconian Times [DT]
Re: PRoblemen met PC
Het gebeurt bij mij steeds met het spelen. Speel een half uurthe ongeveer en dan gooit ie me er weer uit naar de desktop. Krijg dan genoemde melding dat er een fatal error is.
- astra
- Pionier
-
- GW2 ID: Oxzhor.5730
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Mogelijk kun je een screenshot van de error maken en deze hier even posten?
Greetz Oxelia
Server: Far Shiverpeaks
Server: Far Shiverpeaks
- Dalmatino
- Veteraan
-
- GW2 ID: Dalmatino.2789
Eelco schreef:Beste GW2 Spelers,
Hoor graag.
Thanks, Eelco
Heb je nieuwe nvidia beta driver geïnstalleerd ?
Uhhh heb de laatste drivers geinstalleerd, bedoel je dat. Waar kan ik deze beta driver vinden??
Thansk voor jullie hulp.
Zal vanaaf even een screenshot plaatsen.
Gr,
Eelco
Thansk voor jullie hulp.
Gr,
Eelco
- Dalmatino
- Veteraan
-
- GW2 ID: Dalmatino.2789
Eelco schreef:Uhhh heb de laatste drivers geinstalleerd, bedoel je dat. Waar kan ik deze beta driver vinden??
Thansk voor jullie hulp.
Gr,
Eelco
Hier kan je beta driver vinden: http://www.geforce.co.uk/drivers/beta-legacy
- darkpasion
- Pionier
-
- GW2 ID: ravagers.5294
- Guild: paradox knights
zelf geen problemen en ben zelfs voor ongeveer 5/6 uur ingelogdt ( heb in die tijd ook nog avond gegeten dus ?? ) maar miss inderdaad je driver updaten. dit kan helpen.
Re: Problemen met PC
Ga ik eens proberen, zou ook kunnen dat mijn pc te warm wordt en dat ie daarom kapt. Hij liep gisteren ook een paar keer vast. Iemand nog wat nuttige tips hiervoor???
- linQ
- Avonturier
-
- GW2 ID: linQ.2367
Eelco schreef:Ga ik eens proberen, zou ook kunnen dat mijn pc te warm wordt en dat ie daarom kapt. Hij liep gisteren ook een paar keer vast. Iemand nog wat nuttige tips hiervoor???
Wat loopt vast dan? Je hele PC of alleen GW? Als je PC echt te warm wordt gaat hij wel automatisch helemaal uit
Nee alleen GW2, heb dit ook gehad met Diablo 3 en af en toe met wow. Geen idee wat ik eraan kan doen. Heb de kast al open gezet zodat er eventueel warme lucht uit kan maar niks helpt. Zal dadelijk even de beta driver downloaden voor mn card.
- darkpasion
- Pionier
-
- GW2 ID: ravagers.5294
- Guild: paradox knights
als je dit met meer spellen hebt misschien inderdaad je driver updaten. en kwa hitte miss een nieuwe koeling die het wel aan kan
Denk dat het de hitte is, heb even speedfan gedownload en geeft veel vlammetjes als ik aan het spelen ben. Misschien toch eens een andere koeling aanschaffen.
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Technische hulp