beginnervraagje

Ben je een nieuwkomer of heb je een Guild Wars 2 vraag, je kunt ze hier vinden of vragen.
Avonturier

beginnervraagje

Berichtdoor tuurtuut » 29 aug 2012, 16:35

Hoi,
Ik ben nog niet egt bekende met guildwars heb guild wars 1 heel lang geleden gespeeld nu speel ik guild wars 2 erg leuk!

maar nu vraag ik me af hoe ik de rest van de wereld kan verkennen ik ben nu al een tijd rondjes aan het lopen rond ascalon city in het gebied voor 1 tot en met 15 nu zie ik op de kaart dat er nog meer van die gebieden zijn maar kan je daar alleen komen door gewoon eerst de rest van het land te verkennen?

Groet kevin

Avonturier

Re: beginnervraagje

Berichtdoor knuffelbeer » 29 aug 2012, 16:40

je kunt via dat paarse portaal in de steden in Lions Arch komen... van daaruit kun je weer een portal pakken naar een andere hoofdstad (race wat ervoor staat, die stad is het) en daar het begin gebied ingaan.

Pionier
GW2 ID: dijkstra.5981
Guild: Legacy of Rin

Berichtdoor Felblade » 29 aug 2012, 16:43

Je kan overal heen waar je wil, als je maar oppast bij de hogere level zones (kun je op map zien als je goed kijkt) want daar zien ze je van ver aankomen en heb je de kans dat je in 1 slag dood bent.

Je kunt gewoon lopend door de wereld of je kan via de portals zoals eerder genoemd, te vinden in je hoofdstad en sommige andere locaties.

Avonturier

Berichtdoor tuurtuut » 29 aug 2012, 17:29

oke bedankt!

Avonturier

Berichtdoor tuurtuut » 01 sep 2012, 14:49

Hallo ik weet niet of ik nog een andere vraag in deze topic mag stellen maar anders word het forum zo vol

Ik had namelijk nog een vraag want nu kan ik van lions arge naar andere steden. maar bij de steden van sylvary (waar alles heel natuurlijk er uitziet) en in die kubus van de asura weet ik niet waar de portal zit naar de buitenwereld met buitenwereld bedoel ik waar die events gebeuren enzo zal iemand mij dit kunnen uitleggen.

alvast bedankt!

Avonturier

Berichtdoor Zero Judgement » 01 sep 2012, 15:56

@Tuurtuut

Er is een Asura gate die je naar Metrica Province brengt. Dat is de lvl 1-15 area voor de Asura en Sylvari. Als je in de Main City van de Sylvari bent, moet je naar de noordelijke Teleporter gaan en dan naar het noorden lopen. Daar zit de gate naar Metrica Province.

Avonturier

Berichtdoor tuurtuut » 01 sep 2012, 16:09

bedankt ik hoop dat ik hem kan vinden

Beheerder
GW2 ID: Dagoh.3482
Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]

Berichtdoor Dagoh » 01 sep 2012, 16:35

tuurtuut schreef:bedankt ik hoop dat ik hem kan vinden

Metrica province is alleen voor asura, deze portal is even lastig zoeken maar je zou hem moeten kunnen vinden.

Het starter gebied van Sylvari is Caledon Forest, de portal hiernaar toe zit in The Grove (Sylvari stad) Vervolgens moet je hier naar het bovenste lvl gaan (niet de tree maar die daaronder :P) en helemaal naar het noorden lopen, dan vind je de portal.

Keer terug naar Vraag & Antwoord