Buiten de map
4 berichten
• Pagina 1 van 1
- hasjee
- Avonturier
-
- GW2 ID: hasjee.7614
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Buiten de map
Oops, en ik liep hier zomaar zonder er naar opzoek te zijn naar toe. Bug report ook meteen maar verstuurd.
+Er staan 2 wachters bij de poort bij blackwing excavation die vertellen dat achter die poort de crystal desert begint. Nee hoor het is het einde van de map met een lege zee
.
+Er staan 2 wachters bij de poort bij blackwing excavation die vertellen dat achter die poort de crystal desert begint. Nee hoor het is het einde van de map met een lege zee
*Hier had een plaatje kunnen staan*
Re: Buiten de map
Awesome
Jammer dat je er nog niets kan zien
Bug report laten en wachten tot er ooit iets verschijnt hehe
Tyrgoth Pol Tanu [GRD] - Tyrgoth Zwarthoed [THF] - Pfong Duskwoven [NEC] - Onshy Engorad [MES]
- hasjee
- Avonturier
-
- GW2 ID: hasjee.7614
Er zijn zo veel gebieden waar je zo makkelijk via rotsjes en zo op plekken kan komen waar je niet hoort te kunnen komen dat het bijna triest word ;p
*Hier had een plaatje kunnen staan*
- Freezzie
- Veteraan
-
- GW2 ID: Freezzie.6539
Er zijn al een hoop bugs waarbij je uit de map kan lopen gefixed.
Ik neem ze dat niet kwalijk dat die er zijn, het kost enorm veel tijd (en klauwen met geld) om een paar personen dat uit te laten vogelen, ik heb het zelf al lastig zat met sommige vista's
Ik neem ze dat niet kwalijk dat die er zijn, het kost enorm veel tijd (en klauwen met geld) om een paar personen dat uit te laten vogelen, ik heb het zelf al lastig zat met sommige vista's
4 berichten
• Pagina 1 van 1