Jewelry tot 400
4 berichten
• Pagina 1 van 1
- sterf360
- Avonturier
- Guild: Ordo Ob Chao
Jewelry tot 400
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende. Ben bezig om mijn jewelry tot 400 te krijgen. Nu 384. Maar kan ik geen embellished jewels maken. Overal waar ik kijk zeggen ze dat je een glob of ectoplasm nodig hebt. Maar als ik dan craft , dan krijg ik deze niet in de craft menu te zien. Daarnaast geeft de Glob aan dat deze niet voor Jewelry is maar voor tailoring en andere.
Enig idee wat ik verkeerd doe?
Mvg,
One Big Mess
Guild Ordo Ob chao
Server Farshiver Peaks
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende. Ben bezig om mijn jewelry tot 400 te krijgen. Nu 384. Maar kan ik geen embellished jewels maken. Overal waar ik kijk zeggen ze dat je een glob of ectoplasm nodig hebt. Maar als ik dan craft , dan krijg ik deze niet in de craft menu te zien. Daarnaast geeft de Glob aan dat deze niet voor Jewelry is maar voor tailoring en andere.
Mvg,
One Big Mess
Guild Ordo Ob chao
Server Farshiver Peaks
- Shiba
- Pionier
-
- GW2 ID: Shiba.3608
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Re: Jewelry tot 400
al geprobeerd recipes te kopen met karma bij je profession trader?
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
sterf360 schreef:Hallo,
Mvg,
One Big Mess
Guild Ordo Ob chao
Server Farshiver Peaks
Ik neem aan dat je wel al wat globs of ectoplasm hebt. Deze embellished recipes moet je met karma kopen bij de jeweler trader (die altijd bij een jewel station staat.) Je kan deze vaak in het 2e of 3e tabje vinden. Je moet dan het recipe van level 375 kopen. Daarna zal je binnen een aantal jewels lvl 400 zijn, ook voor lvl 400 moet je de recipes kopen. (exotic)
- sterf360
- Avonturier
- Guild: Ordo Ob Chao
aha, dat verklaart. Zal der vanavond gelijk effe induiken.
Bedankt voor jullie vlotte respons.
Bedankt voor jullie vlotte respons.
4 berichten
• Pagina 1 van 1