[Video Guide] Crafting
18 berichten
• Pagina 1 van 1
- Berelain
- Moderator
-
- GW2 ID: Berelain.2308
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
[Video Guide] Crafting
Ik weet dat er een topic is over craften, maar dit gaat specifiek over een guide die je kan helpen bij het craften, vandaar dat dit hier geplaatst is.
Oink Oink Oink
- DhrRob
- Veteraan
-
- GW2 ID: Deheerrob.4978
Re: [Video Guide] Crafting
Hij praat eng duidelijk haha, is het geen documaker met een hobby?
Een vriend van mij heeft een soort gelijke nederlandse guide/video gemaakt over crafting, misschien wel handig voor sommige.
Laatst bijgewerkt door Sjeng op 09 aug 2012, 16:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: youtube tags
Reden: youtube tags
- VampireLady
- Pionier
-
Deheerrob schreef:Hij praat eng duidelijk haha, is het geen documaker met een hobby?
@Niels, dankje had ik net nodig ik snapte geen hol van de tutrial
@deheerob : Ik betwijfel het, mensen zoals hem doet het al langer en hij heeft t allemaal opgeschreven en begint alles op te lezen met intervals en plus je kunt het editen als het niet goerd gaat. Je zou het ook kunnen doen. Uiteraard moet je letten op je intonatie en articulatie maar dat komt met ervaring en wat oefening.
Een vriend van me had voor het eerst ook een tutorial gemaakt ik stond van te kijken maar het is goed te doen als je er de tijd voor neemt en in investeert.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
GeertJanZ schreef:Een vriend van mij heeft een soort gelijke nederlandse guide/video gemaakt over crafting, misschien wel handig voor sommige.
http://www.youtube.com/watch?v=Uz58hrHs ... ature=plcp
Goed filmpje, opgewekt commentaar, ik zal hem even twitteren en ik hoop deze persoon terug te zien binnen onze community! NL guides zijn precies waar wij ook naar zoeken!
- Berelain
- Moderator
-
Leuke video! Goed uitgelegd, misschien toch eens gaan uitzoeken op BW3 
Btw, ook andere video's gezien, jammer dat jullie niet op Far shiver... konden komen, maar je had wel gelijk, zitten veel nederlandstalige
Misschien handig om de andere video's hier ook te posten? Dan heb je voor jullie channel ook een grotere doelgroep
Btw, ook andere video's gezien, jammer dat jullie niet op Far shiver... konden komen, maar je had wel gelijk, zitten veel nederlandstalige
Misschien handig om de andere video's hier ook te posten? Dan heb je voor jullie channel ook een grotere doelgroep
Oink Oink Oink
- Dagoh
- Beheerder
-
Goed om de GW2NL mass-mail daarin terug te zien. We gaan hier wel ondertussen flink off-topic, dus wellicht meer via PM's etc. bespreken, zodat dit topic gebruikt kan worden waarvoor het bedoeld is.
@Berelain Leuk dat de video hier op dit forum goed wordt ontvangen. Ik denk dat het het beste is om voor "Boek" (GnimaGaming) hier zelf op dit forum te registeren en zo hier en daar wat filmpjes te plaatsen op de (sub)forums.
OFF topic: Wij gaan in BWE3 weer proberen om op de Far Shiverpeaks server te komen zodat wij ook met meer Nederlanders zouden kunnen spelen (wat natuurlijk altijd leuk is).
OFF topic: Wij gaan in BWE3 weer proberen om op de Far Shiverpeaks server te komen zodat wij ook met meer Nederlanders zouden kunnen spelen (wat natuurlijk altijd leuk is).
- Jonakemon.4706
- Avonturier
Zijn er mensen geinteresseerd om bij de launch massief te gaan craften om zo snel (en zo veel mogelijk) geld te verdienen? 
Ik ben in deze beta naar level 110 gekomen (en ik heb nog 4 uurtjes), terwijl ik (hoewel het niet zo klinkt) niet eens zoveel tijd erin heb gestoken.
Wat ik doe: logs (green, soft e.d.), vials of blood (weak/thin) of andere 'activators' kopen -> craften into staffheads/staffshafts e.d. -> inscriptions craften -> eindproduct craften -> met 1 tot wel 5 silver per stuk winst verkopen.
Ik ben online in GW2 met het account: Jonakemon.4706
Ik ben in deze beta naar level 110 gekomen (en ik heb nog 4 uurtjes), terwijl ik (hoewel het niet zo klinkt) niet eens zoveel tijd erin heb gestoken.
Wat ik doe: logs (green, soft e.d.), vials of blood (weak/thin) of andere 'activators' kopen -> craften into staffheads/staffshafts e.d. -> inscriptions craften -> eindproduct craften -> met 1 tot wel 5 silver per stuk winst verkopen.
Ik ben online in GW2 met het account: Jonakemon.4706
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
Dat is wel nice 
Daar zou iemand eens een video tutorial voor moeten maken
Daar zou iemand eens een video tutorial voor moeten maken
El Do
- Dagoh
- Beheerder
-
Ik heb dit ongeveer hetzelfde gedaan alleen dan met de inventory slots, kon je ook zomaar 3 gold in een uurtje verdienen.
- Eaglx
- Avonturier
-
- GW2 ID: Arise.4619
Gave video, goed uitgelegd had me nog niet verdiept in crafting dus dit was een goede aanvulling.
- Silverdisc
- Pionier
-
Laat ik mijn Nederlandse crafting tutorial, met gathering, trading post en recepten ontdekken dan ook maar hier posten ^^.
- Berelain
- Moderator
-
Mooie duidelijke video, als je het nog niet zelf geprobeerd hebt is dit een goede video om het te leren.
Daarnaast om je vragen te beantwoorden: Hout kun je alleen kappen (gatheren), leer dropt inderdaad van monsters
Daarnaast om je vragen te beantwoorden: Hout kun je alleen kappen (gatheren), leer dropt inderdaad van monsters
Oink Oink Oink
- kim86
- Veteraan
-
- Guild: [DDB] & [TDF]
Ik kan helaas de filmpjes niet bekijken op mn werk op het moment, maar als ik thuis ben vanavond ga ik er eens voor zitten, ik snap helemaal niks van dat craften en zou het graag willen leren 
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
Een stack crafting materialen gaat tot 250 stuks. Dus in je crafting storage kunnen er ook maar 250 in.
Stel ik heb 5 stack en ik heb geen storage meer.
Kan ik dan een stack sturen naar bv Berelain en hij stuurd het terug naar mij. Ik hou ze dan gewoon in mijn postvak totdat ik het nodig heb. (Niet getest tijdens BWE)
Op die manier gebruik je je postvak als storage
Stel ik heb 5 stack en ik heb geen storage meer.
Kan ik dan een stack sturen naar bv Berelain en hij stuurd het terug naar mij. Ik hou ze dan gewoon in mijn postvak totdat ik het nodig heb. (Niet getest tijdens BWE)
Op die manier gebruik je je postvak als storage
El Do
- Sjeng
- Moderator
-
- GW2 ID: Sjeng.7264
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Dagoh schreef:Ik heb dit ongeveer hetzelfde gedaan alleen dan met de inventory slots, kon je ook zomaar 3 gold in een uurtje verdienen.
Leg me dat maar eens uit! Ik ben van plan om z.s.m. na release gold te verdienen om gems te kopen en daarmee extra characters slots binnenhalen, voordat ze flink in prijs stijgen die gems.
Sjeng, proud leader of the Limburgse Jagers. (recruitment topic)
─────── Forum Regels ───────
─────── Forum Regels ───────
18 berichten
• Pagina 1 van 1