Zoek je een sPvP team?

Algemene discussie over Pvp
Pionier
Guild: Running Amok

Zoek je een sPvP team?

Berichtdoor Nivix » 30 jul 2012, 01:45

Running Amok zoekt sPvP-ers!
Aangezien wij uiteindelijk vaste structured PvP teams willen zal dit topic gebruikt worden om te kijken wie interesse heeft om zich aan te melden voor een sPvP team.
Ik hoop uiteindelijk 2 à 3 teams te krijgen, hopelijk nog meer indien mogelijk. Ik wil de GW2NL.nl alliance graag gebruiken om samen cross guild sPvP teams op te zetten.
Dit bericht is vandaag (30-07-2012) geplaatst op ons eigen forum, vandaar dat er nog niet veel leden bij staan en dat er hier en daar tekstueel iets niet klopt.
Ieder team wordt opgebouwd vanuit een bepaalde team samenstelling. Aangezien GW2 nog niet officieel uit is, is er nog weinig data bekend over een goede team samenstelling. De samenstelling zal waarschijnlijk zoiets worden zoals;

- Tanky character met snares of speler die puur een objective volgt (Zoals necromancer en ranger)
- 2x Heavy Area Control / Support characters, focus op surviven van meerdere attackers (Zoals guardian en engineer)
- 2 x Mobiele High Damage character (Zoals thief, elementalist en mesmer)

Skill
Over het algemeen zullen nieuwere spelers ervaring op moeten doen, je zult geplaatst worden in een lager team of als reserve fungeren binnen een team. Een reserve speler houd in dat je af en toe mee kunt spelen in plaats van een andere speler (ook al is deze speler aanwezig!). Je krijgt dus gewoon de kans om mee te spelen; er wordt de hele tijd afgewisseld. Mocht het blijken dat je niet naar behoren functioneert dan zul je helaas 'degraderen'.

Enkele regels voor mensen die graag een sPvP team willen joinen van Running Amok:
1. Je beschikt over een microfoon.
2. Je hebt teamspeak geïnstalleerd en kunt deze gebruiken.
3. Je bent aangemeld op de website & het forum.
4. Je hebt een goed onderbouwde trait build (en enchants), deze is ook te bekijken door overige team members en plaats je op ons forum.
5. Je bent niet te lui om een guide te lezen met betrekking tot tactieken of class strategy's.
6. Je bent bereid je build aan te passen, het belang van het team staat voorop!
7. Je houdt je aan gemaakte afspraken, de Team Captain heeft het laatste woord!
8. Andere regels worden op een later tijdstip toegevoegd...

Indien je bovenstaande regels niet naleeft kan het zijn dat je gedegradeerd wordt naar een lager team of als reserve geplaatst wordt. In extreme gevallen krijg je een guild kick.

Websites/Forums om in de gaten te houden (guides, builds en strategy's):
http://www.guildwars2guru.com/forum/41-the-courtyard/
http://www.teamparadigm.net/forums
http://www.runningamok.nl/forums/viewforum.php?f=4
Meerdere links zullen volgen...

Huidige Running Amok sPvP teams:
Running Amok 1:
Nivix (Rol: heavy area/support guardian) - Team Captain
Helmet (Tanky/Objective necromancer)
Ithiël (Mobile High Dmg elementalist) - Indien nodig team captain Running Amok 2
Gezocht: 1x DMG & 1x Support of Hybrid (Hybrid = support & dmg in dit geval)

Running Amok 2:
Gezocht alles!

Running Amok 3:
Gezocht alles!

Running Amok Infantry:
Gezocht alles!

Heb je interesse om een team te joinen post dan hier of meld je aan op onze website http://www.runningamok.nl
Vermeld je class (deze moet je al weten) en vermeld je rol (kies uit; Heavy Mobile DPS of Support/Area Control of Tanky/Objective)!
19 augustus zal de definitieve team indeling bekend gemaakt worden, meld je dus snel aan want met deze teams zullen we van start gaan! Als je dus snel aanmeld is de kans groot dat je in een team komt!
We zoeken ook nog Team Captains, zie onze post hier http://www.gw2nl.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=402&p=9797#p9797

ps. Je hoeft niet perse lid te worden van onze guild, dit zou wel makkelijker zijn i.v.m. communicatie (je mag immers 3 guilds joinen). Wij doen er niet moeilijk over als je meer tijd in een andere guild steekt.
Nivix @ Running Amok
http://www.runningamok.nl

Veteraan
GW2 ID: Hells.2651

Re: Zoek je een sPvP team?

Berichtdoor Hells » 31 jul 2012, 13:21

Leuk initiatief. Ik wacht eerst de release af en hoe alles gaat lopen voordat ik iets toezeg. Waarschijnlijk zal ik eerst PvE en WvWvW gaan spelen voordat ik echt ga sPvP'en. Maar als er op dat moment nog een plek vrij is zal ik zeer joinen!

Pionier
Guild: Running Amok

Berichtdoor Nivix » 02 aug 2012, 11:49

Update:

Nivix (Rol: Tanky/support guardian) - Team Captain
Helmet (Tanky/support necromancer)
Forecast (Area / Mobile DPS thief)
Rynther (Tanky / DPS hybrid warrior) - Team Captain
Ithiël (Tanky / Support elementalist) - Team Captain
Morgance (Tanky/Objective Hunter)
Daboytommy (DPS high mobile elementalist)
Psycobilly (DPS high mobile thief)
Nivix @ Running Amok
http://www.runningamok.nl

Avonturier
GW2 ID: ReMarkable.6570

Berichtdoor ReMarkable » 27 sep 2012, 22:47

Ben met 2 poppetjes bijna helemaal klaar met story en al lang 80 dus ga vaker sPvP doen , zal morgen of later die weekend wel eens op de website of ts langshoppen.

Veteraan
GW2 ID: Flightmare.9835
Guild: Running Amok [Amok]

Berichtdoor Flightmare » 28 sep 2012, 21:09

Mooi! Op dit moment is er één team van de grond. We merken dat er al wat mensen een 2e team willen beginnen te vormen, maar staan nog in een twijfelachtige positie met 4 man. Deze extra toevoeging zou daarbij dus bepalend kunnen worden.

Beheerder
GW2 ID: Dagoh.3482
Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]

Berichtdoor Dagoh » 29 sep 2012, 09:44

Flightmare schreef:Mooi! Op dit moment is er één team van de grond. We merken dat er al wat mensen een 2e team willen beginnen te vormen, maar staan nog in een twijfelachtige positie met 4 man. Deze extra toevoeging zou daarbij dus bepalend kunnen worden.

Je mag mij best ook een keer whisperen daarvoor!

Veteraan
GW2 ID: Hells.2651

Berichtdoor Hells » 29 sep 2012, 15:40

Count me in :)

Avonturier
GW2 ID: Skylemental

Berichtdoor Sky W4rrior » 28 feb 2013, 17:23

Hallo!

Ik ben, wat dat betreft, nog een goede noob, maar je hoeft toch niet op dezelfde wereld te zitten voor pvp?
Zo niet, dat meld ik me graag aan!
Daarbij, je hoeft toch ook niet per se lvl 80 te zijn voor pvp? Want dan zou ik ook andere klassen kunnen spelen.

Nu ben ik nog een elementalist.

Beheerder
GW2 ID: Dagoh.3482
Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]

Berichtdoor Dagoh » 28 feb 2013, 19:43

Ik denk dat ik deze maar moet gaan sluiten gezien deze erg verouderd is. Ook is Amok niet meer actief in game.

Keer terug naar PvP Algemeen