Hot 'n Tanky
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Hot 'n Tanky
Gebaseerd op Turrets en je Flamethrower!
Hot 'n Tanky - Turrentnaut
Hot 'n Tanky
Dit wordt waarschijnlijk de build die ik ook ga gebruiken hoewel ik nog graag wil experimenteren.
Zoals je ziet ligt je focus op Firearms, Inventions en een beetje Alchemy.
Alchemy
Ik gebruik de 10 punten in Alchemy om nog op het laatste moment heals te krijgen. Bij 75% drink ik een elixer en bij 25% drink ik een elixer.
Firearms
Ligt vooral de focus op Damage over Time en dan dus voornamelijk de burn conditie. Uiteindelijk wordt ik ook een dikke tank dankzij de laatste skill die ervoor zorgt wanneer ik mijn Flamethrower pak ik Stability krijg en plus 200 Toughness! Helaas wordt ik wel slomer er door. Maar in principe als ik in PvE dit gebruik heb ik turrets naast me dus wil ik ook niet dat mijn enemies te ver van mij zijn en chasen kan ik uit Flamethrower mode :p.
Inventions
Wanneer ik onder 25% kom krijg ik Regeneration en krijg ik geen damage! Turrets worden minder snel gesloopt aangezien de 30% minder damage krijgen. Mijn Heal Turret wordt van CD gehaald wanneer ik onder de 25% kom. Dankzij mijn volgende Trait worden mijn Turrets ground targetable dus kan ik ze verder weg plaatsen of op gebouwen ! 20% van mijn healing stat wordt geplaatst naar power. 60 power erbij, mooi meegenomen ;p. Vervolgens: Turrets dealen 15% meer damage en schieten ook verder.
Hoe speel je dit?
In PvE zet je zo snel mogelijk een Mortar neer waar een eventuele Healer specced speler achter kan zitten om damage te doen van ver af in het begin, in PVP gebruik dit vooral op hoog gelegen gebieden. Verder als je PvE Tank gaat in de face van de mobs staan, turrets neer zetten. Flamethrower aan... en BBQ er op los.
Je kan hier gerust wat aanpassing aan doen maar ik vond dit wel een mooie Engineer build al zeg ik het zelf
Het is naast hierboven ook erg gebaseerd op conditions en dan voornamelijk op Burn zoals je ziet. Het heeft goed gewerkt aangezien ik heel veel dingen makkelijk kon tanken met wat mensen bij me. Ik heb wel mijn turrets nodig om dit te werken dus. Heeft iemand nog tips hiervoor?
Hot 'n Tanky - Turrentnaut
Hot 'n Tanky
Dit wordt waarschijnlijk de build die ik ook ga gebruiken hoewel ik nog graag wil experimenteren.
Zoals je ziet ligt je focus op Firearms, Inventions en een beetje Alchemy.
Alchemy
Ik gebruik de 10 punten in Alchemy om nog op het laatste moment heals te krijgen. Bij 75% drink ik een elixer en bij 25% drink ik een elixer.
Firearms
Ligt vooral de focus op Damage over Time en dan dus voornamelijk de burn conditie. Uiteindelijk wordt ik ook een dikke tank dankzij de laatste skill die ervoor zorgt wanneer ik mijn Flamethrower pak ik Stability krijg en plus 200 Toughness! Helaas wordt ik wel slomer er door. Maar in principe als ik in PvE dit gebruik heb ik turrets naast me dus wil ik ook niet dat mijn enemies te ver van mij zijn en chasen kan ik uit Flamethrower mode :p.
Inventions
Wanneer ik onder 25% kom krijg ik Regeneration en krijg ik geen damage! Turrets worden minder snel gesloopt aangezien de 30% minder damage krijgen. Mijn Heal Turret wordt van CD gehaald wanneer ik onder de 25% kom. Dankzij mijn volgende Trait worden mijn Turrets ground targetable dus kan ik ze verder weg plaatsen of op gebouwen ! 20% van mijn healing stat wordt geplaatst naar power. 60 power erbij, mooi meegenomen ;p. Vervolgens: Turrets dealen 15% meer damage en schieten ook verder.
Hoe speel je dit?
In PvE zet je zo snel mogelijk een Mortar neer waar een eventuele Healer specced speler achter kan zitten om damage te doen van ver af in het begin, in PVP gebruik dit vooral op hoog gelegen gebieden. Verder als je PvE Tank gaat in de face van de mobs staan, turrets neer zetten. Flamethrower aan... en BBQ er op los.
Je kan hier gerust wat aanpassing aan doen maar ik vond dit wel een mooie Engineer build al zeg ik het zelf
Het is naast hierboven ook erg gebaseerd op conditions en dan voornamelijk op Burn zoals je ziet. Het heeft goed gewerkt aangezien ik heel veel dingen makkelijk kon tanken met wat mensen bij me. Ik heb wel mijn turrets nodig om dit te werken dus. Heeft iemand nog tips hiervoor?
Re: Hot 'n Tanky
ik ben ook engineer
http://www.gw2build.com/builds/simulato ... .10.30.0.0
maar men vraag is zo deze build werke ofzo ik aanpassingen doen of voor en andere gaan
wil namelijk een build voor pve en pvp
http://www.gw2build.com/builds/simulato ... .10.30.0.0
maar men vraag is zo deze build werke ofzo ik aanpassingen doen of voor en andere gaan
wil namelijk een build voor pve en pvp
Je weet dat je elk moment van build kan switchen ?Ik zal je build strax is bekijken n.n
a dat ik van builds kost wisselen wist ik niet :s
hoe zit dit ineen
toch al bedankt
hoe zit dit ineen
toch al bedankt
Ik ben gek van de turrets dus ik zal die misschien wel eens willen uitproberen. Maar ik ben eigenlijk wel iets meer fan van de rifle :p!
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Friesian schreef:Dat build switchen (traits) gat wel wat ingame centjes (gold) kosten toch
Ja, maar volgens mij valt dat bedrag met hoger level wel mee.
- Flightmare
- Veteraan
-
- GW2 ID: Flightmare.9835
- Guild: Running Amok [Amok]
Volgens GW2Wiki levelt dat bedrag met je mee en ben je voor dat grapje al snel 50 silver kwijt op level 80.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Flightmare schreef:Volgens GW2Wiki levelt dat bedrag met je mee en ben je voor dat grapje al snel 50 silver kwijt op level 80.
Maar hoeveel is dat als je level 80 ben, want je loot zal ook stijgen.
wat vinden jullie van deze build ?
http://gw2skills.net/editor/en/?fcAQJAq ... POYk+MqYWB
flam3boy schreef:wat vinden jullie van deze build ?
Leuk. Maar de turret erin maakt je "statisch". Zou daar een CC skill of rocket boots voor nemen.
Op zich handig ook om te weten waarvoor je hem specifiek wilt gebruiken als WvW als defende in kasteel of als sPvP , hehe
12 berichten
• Pagina 1 van 1