Damage Guardian

Bespreek hier de Guardian!
Avonturier
GW2 ID: Tuuv DeSixes.9405

Damage Guardian

Berichtdoor EnkiBook » 11 sep 2012, 19:38

Ik ben nu een Guardian aan het levellen. Ik ben een beetje aan het kijken wat ik het beste kan doen. Tot nu toe heb ik de volgende build:
Clicky

Eind doel van Honor is om uiteindelijk Two-Handed Mastery te krijgen [20% extra damage].
Mijn vraag is of Condition Damage er echt toe doet of dat je puur moet gaan voor de Power en Precision.

Ik hoop iets van jullie te horen!
Whenever you are on the Far Shiverpeaks, say 'Hi' to De Sixes

Veteraan
GW2 ID: Niekjuh.1429
Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]

Re: Damage Guardian

Berichtdoor Niekjuh » 11 sep 2012, 20:01

Condition is echt super.

Ik ben nu level 58

20 in zeal
10 in precision
18 in virtues

1h sword/torch
En een 2h sword

Pionier
GW2 ID: pfong.1289

Berichtdoor Pfong » 12 sep 2012, 09:13

Condition met guardian echt de moeite ja? Ik heb wel gespeeld met traits en ben tot de conclusie gekomen dat power / precision voor een dmg guardian the way to go is, condition leken mij de moeite niet waard?
Tyrgoth Pol Tanu [GRD] - Tyrgoth Zwarthoed [THF] - Pfong Duskwoven [NEC] - Onshy Engorad [MES]

Avonturier

Berichtdoor EnkiBook » 12 sep 2012, 11:33

Ik dacht dat Condition Damage (ConD) in combi met een Greatsword en altijd een spiritweapon up het wel goed deed. Ik zag echter dat het 'burning' effect dat een spiritweapon geeft niet langer duurt dan een swing van dat wapen. Vraag mij af of het dan ook daadwerkelijk zin heeft om in Virtues te speccen. Tot nu toe niet echt een 'Elitist Jerk' pagina kunnen vinden met wat nou een goede build is voor de damage Guardian. Iemand een idee?

Veteraan
GW2 ID: Niekjuh.1429
Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]

Berichtdoor Niekjuh » 12 sep 2012, 17:02

Je moet even kijken wat je zelf het fijnst vindt.

Precision is ook condition dmg he!

Ik heb ook met iets van 20 in zeal en 20 in precision gespeeld (was level 50 toen) en dat deed het ook goed met burnen.

1h sword + torch en een 2h sword is gewoon een erg goede combo.

Haal je wat punten uit zeal en precision en stop je ze in virtues, neem je shouts ipv signets -> meer overlevingskans. Plus je kunt ook wat shouts gebruiken die handig zijn als je met meerdere speelt. En die virtues werken ook goed.

En honor 20% meer dmg? De skills rechargen 20% sneller ja, niet 20% meer dmg.

Zeal 30 is ook het proberen waard, dat ga ik nu weer doen denk ik -> healen on hit met 2h sword.

Dus uiteindelijk 30 zeal, 30 prec. 10 virtues

Dan krijg je dus zoiets -> http://en.gw2codex.com/build/445-pve-le ... ying-burns

Avonturier

Berichtdoor EnkiBook » 12 sep 2012, 17:32

Niekjuh schreef:Je moet even kijken wat je zelf het fijnst vindt.

Precision is ook condition dmg he!

Ik heb ook met iets van 20 in zeal en 20 in precision gespeeld (was level 50 toen) en dat deed het ook goed met burnen.

1h sword + torch en een 2h sword is gewoon een erg goede combo.

Haal je wat punten uit zeal en precision en stop je ze in virtues, neem je shouts ipv signets -> meer overlevingskans. Plus je kunt ook wat shouts gebruiken die handig zijn als je met meerdere speelt. En die virtues werken ook goed.

En honor 20% meer dmg? De skills rechargen 20% sneller ja, niet 20% meer dmg.

Zeal 30 is ook het proberen waard, dat ga ik nu weer doen denk ik -> healen on hit met 2h sword.

Dus uiteindelijk 30 zeal, 30 prec. 10 virtues

Dan krijg je dus zoiets -> http://en.gw2codex.com/build/445-pve-le ... ying-burns

Ja, heb verkeerd gekeken. Inderdaad 20% snellere recharge. Is ook niet misselijk, ik ben er nog niet helemaal uit.. FF je build kijken hoe dat bevalt.

Keer terug naar Guardian