Op ons donder.....
32 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Op ons donder.....
FS krijgt flink op zijn donder op dit moment van de Fransen en Spanjaarden,de euforie na de zo makkelijke behaalde overwinningen tijdens headstartweekend is nu wel verdwenen.
Nu begint het ook irritant te worden als je een res nodig hebt of je bent aan het knokken tegen twee tegenstanders en een speler loopt langs en helpt niet...want hij moet naar die vista verderop.
En dan nog hele groepen die werkelijk waar niets anders doen dan dolyak runs,ook in compleet veilige gebieden,terwijl er iets verderop een gevecht bezig is,en het interesseert ze geen reet.
En als je dan whispert,joh kom ff helpen...krijg je een grote bek.
WvWvW wordt op dit moment geregeerd door loners en een zowat oncontroleerbare zerg,de meeste georganiseerde guilds of groepen zijn rond lvl 80 en doen weinig anders dan dungeon runs voor gear,en dat wordt ook een steeds grotere grind dan dat het eerst was,dus die missen we nog wel even.
De zaken zullen heus nog wel veranderen,maar op dit moment even niet.......
Nu begint het ook irritant te worden als je een res nodig hebt of je bent aan het knokken tegen twee tegenstanders en een speler loopt langs en helpt niet...want hij moet naar die vista verderop.
En dan nog hele groepen die werkelijk waar niets anders doen dan dolyak runs,ook in compleet veilige gebieden,terwijl er iets verderop een gevecht bezig is,en het interesseert ze geen reet.
En als je dan whispert,joh kom ff helpen...krijg je een grote bek.
WvWvW wordt op dit moment geregeerd door loners en een zowat oncontroleerbare zerg,de meeste georganiseerde guilds of groepen zijn rond lvl 80 en doen weinig anders dan dungeon runs voor gear,en dat wordt ook een steeds grotere grind dan dat het eerst was,dus die missen we nog wel even.
De zaken zullen heus nog wel veranderen,maar op dit moment even niet.......
- busa_nickq
- Avonturier
-
- GW2 ID: busaQ.9760
- Guild: Dutch Doom Brigade
Re: Op ons donder.....
je hebt wel gelijk dat er veel fransen en duitsers op de server zitten, maar ik heb nog niet dat ze allemaal raar doen. ik heb vele meegemaakt die gewoon meehelpen met vechten. maar af en toe zal je het wel tegenkomen maar we hopen dat het niet vaker gaat voorkomen.
wat ik nog wel raar vind voorderest is dat duitsland en frankrijk eigen servers hebben gekregen en NL niet... als ze nou achter FS ff NL zetten dan ben ik zeer blij
wat ik nog wel raar vind voorderest is dat duitsland en frankrijk eigen servers hebben gekregen en NL niet... als ze nou achter FS ff NL zetten dan ben ik zeer blij
Hakuna matata
- Eenmansrel
- Avonturier
-
- Guild: Running Amok [Amok]
ja de spaanse server ging gister al gelijk op ons focussen omdat we al van hun hadden gewonnen dus was gisteravond even 2 tegen 1 maar denk dat ook de spanjaarden nu wel doorhebben dat de fransen de sterkste server van ons 3 hebben.
de meesten zijn nu nog bezig met PVE merk ik, ik vraag me af hoe lang de que wel niet moet zijn als iedereen zoon beetje level 80 is en de meeste alles wat ze willen halen hebben gehaald.
de meesten zijn nu nog bezig met PVE merk ik, ik vraag me af hoe lang de que wel niet moet zijn als iedereen zoon beetje level 80 is en de meeste alles wat ze willen halen hebben gehaald.
- DhrRob
- Veteraan
-
- GW2 ID: Deheerrob.4978
Kunnen we wel gebruiken eerste week, raakt de server wat leger 
Bij Piken Square is het juist omgedraaid, daar was het eerst heel slecht, overigens ontbrak het niet aan de wil maar vooral aan tactiek, men keek niet op de map enz, ze stonden gates aan te vallen terwijl de muur open was enz. Nu domineert PS, waarschijnlijk omdat we nu tegen servers moeten waar de wil ontbreekt.
Die tactiek zal later nog wel verbeteren.
Die tactiek zal later nog wel verbeteren.
- Silverdisc
- Pionier
-
Vind het eigenlijk niet verkeerd. Alleen maar winnen is ook niet leuk
. Nu is er nog iets van een uitdaging en dat motiveert me weer extra om WvW te doen.
- Eenmansrel
- Avonturier
-
we kregen helemaal nog niet op ons donder... nu krijgen we pas echt op ons donder
.
- Zero Judgement
- Avonturier
Zo, we kregen net niet op ons donder, we kregen een lesje "Hoe speel je WvW". Outnumbered 10-1 en we hadden maar 1 groep van 50 man die vocht.
- HellHunter
- Avonturier
- GW2 ID: HellHunter
- Guild: [TDF] The Dutch Fellowship
The Dutch Fellowship heeft al een paar keer geprobeerd met een grote groep tactisch aan de slag te gaan.
Helaas zit elke keer de server vol. Wat zijn jullie belevingen ?
Helaas zit elke keer de server vol. Wat zijn jullie belevingen ?
http://www.guild-tdf.nl
IGN: Hunter of Hell
IGN: Hunter of Hell
- darkpasion
- Pionier
-
- GW2 ID: ravagers.5294
- Guild: paradox knights
ik zit in Paradox Knights. en moet zeggen heb zelf redelijk vaak dat ik toch wel 20/30 min moet wachten soms meer. wat ik wel vind is dat de server ( fs ) soms zomaar wat doet. byv heel veel tijd in stonemist castle steken ( eergisteren ......... )
- Apocolypse
- Avonturier
-
- GW2 ID: Apocolypse.5369
- Guild: Legends and Masters
Wat een chaos ATM op WvW... Wel wat mooie battles gehad tegen FS xD (vanochtend, ogre keep enz...)
Eternal battlegrounds is momenteel 1 grote ZERG fest, VN (fr server) ownt alles, en wij als desolation doen er alles aan (net zoals jullie van FS) om ze tegen te zitten, maar erg goed gaat het niet...
Jullie op FS momenteel ook z'n "last" van die fransen?
op het moment van schrijven hebben we eindelijk ons eigen gedeelte terug, maar het gevecht blijft lastig (ze zijn niet zo georganiseert bij onze kant)
Iig, tot snel weer in WvW dat we weer mooie battles tegen elkaar mogen hebben
Eternal battlegrounds is momenteel 1 grote ZERG fest, VN (fr server) ownt alles, en wij als desolation doen er alles aan (net zoals jullie van FS) om ze tegen te zitten, maar erg goed gaat het niet...
Jullie op FS momenteel ook z'n "last" van die fransen?
op het moment van schrijven hebben we eindelijk ons eigen gedeelte terug, maar het gevecht blijft lastig (ze zijn niet zo georganiseert bij onze kant)
Iig, tot snel weer in WvW dat we weer mooie battles tegen elkaar mogen hebben
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
ik zat er net ook ff in en het lijkt erop dat die fransen een 24/7 ploeg hebben, bij FS loopt misschien 50 man, tegen 150-200 fransen..niet te doen 
El Do
Op Piken Square gaat het steeds wat beter. Meestal staan we in het begin eerste en we eindigen vaak als 2e.
Al moeten er qua coördinatie en tactiek wel flinke verbeteringen komen. Het is handig om zulke dingen op een centrale plaats af te spreken maar hoe voorkom je dan dat andere servers meekijken.
Ook een poging doen om aan 24/uur bewaking te komen zou een goede zijn.
Al moeten er qua coördinatie en tactiek wel flinke verbeteringen komen. Het is handig om zulke dingen op een centrale plaats af te spreken maar hoe voorkom je dan dat andere servers meekijken.
Ook een poging doen om aan 24/uur bewaking te komen zou een goede zijn.
- Apocolypse
- Avonturier
-
- GW2 ID: Apocolypse.5369
- Guild: Legends and Masters
van wat ik gehoord heb, heeft de franse server waar wij nu tegen spelen een grote alliantie opgebouwt. Die verzorgen een teamspeak voor 512 man en daar zit regelmatig 100-150 man op, waardoor hun coordinatie dus veel beter is.
Wat me wel opvalt atm is dat FS zich wel erg focussed op desolation territorium (Eternal battlegrounds) en de fransen een beetje links laten liggen
Wat me wel opvalt atm is dat FS zich wel erg focussed op desolation territorium (Eternal battlegrounds) en de fransen een beetje links laten liggen
- Mdarude
- Avonturier
- GW2 ID: mdarude.6195 [Ring of Fire]
- Guild: The Double Dutch [DD]
ik zelf zit op Ring of Fire deze server zit meestal in het midden met WvWvW maar idd er is niet of geen tactiek en niet veel samen spel als je dit nu eens veranderd gaat het goed heb zelf een guild van maar 7 man laats met z'n 5e naar WvWvW gegaan en daar ook nog aardig kunnen scoren tegen iets grotere groepjes (ong 7a8 man) dit heeft denk ik ook ermee te maken dat we met z'n alle op Teamspeak3 zitten en dus goed gecoordineerd te werk kunnen gaan maar wat ik vaak zie is dat je dan een grote groep hebt die alles omver wals en als er maar 1 tegens slag is het uitelkaar valt... maar dat is wat je nodig hebt in WvWvW een groep van meerder guilds/1 guild die samen de kar trekken... 
- Flightmare
- Veteraan
-
- GW2 ID: Flightmare.9835
Ik hoop dat we (FS) degraderen deze week, dan komen we eindelijk eens nieuwe servers tegen. Ik heb het zelf echt helemaal gehad met VS, Riverside en Desolation keer op keer.
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
- darkpasion
- Pionier
-
- GW2 ID: ravagers.5294
- Guild: paradox knights
klopt de score is constant
1 : VZ
2 : FS
3 : riverside of desolate....
1 : VZ
2 : FS
3 : riverside of desolate....
- Nerou
- Pionier
-
- GW2 ID: nerou.4571
- Guild: Velocity
Fransen zijn zooo slecht. Op het open veld lopen ze als kippen zonder kop.
Eerder bang voor de Candadezen die de fundering leggen voor die noobs.
"nana korobi, ya oki"
fall seven times, rise eight times
fall seven times, rise eight times
Nerou schreef:Fransen zijn zooo slecht. Op het open veld lopen ze als kippen zonder kop.
Precies dit. VZ staat atm gewoon bovenaan omdat s'nachts de canadians ALLES pakken gewoon omdat we in europa liggen te slapen... Op onze timezone piek-uren (17:00 t/m 22:00 zeg maar) hebben we zo weer 50% van alles in handen. Ik vind het echt dikke onzin dat ze op deze manier nr 1 staan en hoop dat Anet hier iets op verzint.
- DhrRob
- Veteraan
-
- GW2 ID: Deheerrob.4978
Wij zijn anders ook behoorlijke kippen. Zo dramatisch gisteren in de Eternal.
4 zergs, allemaal nét te klein om iets te kunnen doen. Maar allemaal te stug om 1 of 2 grote zergs te maken.
4 zergs, allemaal nét te klein om iets te kunnen doen. Maar allemaal te stug om 1 of 2 grote zergs te maken.
Wij zijn al naar een andere server verhuisd vanwege de queues op FS
Onmogelijk om daar iets te organiseren zodat je met de hele guild tegelijkertijd kunt WvWen
We zitten nu op Ruins of Surmia. En nog nooit Queues gehad(maakt niet uit wat voor tijd/of weekend).
Enigste probleem we spelen nu tegen een duitse server die een behoorlijk grotere army force heeft.
Dus we spelen de hele tijd met de outnumbered buff.
Maar ja, wie wilt nu niet underdog zijn.(maar waarom duitsers?
)
Onze server is redelijk georganiseerd, alleen nog een beetje klein.
Maar mij bevalt het zo prima, geen queues.. Lekker inloggen, meteen wvw in en eventueel na een half uurtje indien niet veel tijd, weer uitloggen.
Dus ook lekker om solo rond te rennen en veel 1vs1 fights te doen.
Onmogelijk om daar iets te organiseren zodat je met de hele guild tegelijkertijd kunt WvWen
We zitten nu op Ruins of Surmia. En nog nooit Queues gehad(maakt niet uit wat voor tijd/of weekend).
Enigste probleem we spelen nu tegen een duitse server die een behoorlijk grotere army force heeft.
Dus we spelen de hele tijd met de outnumbered buff.
Maar ja, wie wilt nu niet underdog zijn.(maar waarom duitsers?
Onze server is redelijk georganiseerd, alleen nog een beetje klein.
Maar mij bevalt het zo prima, geen queues.. Lekker inloggen, meteen wvw in en eventueel na een half uurtje indien niet veel tijd, weer uitloggen.
Dus ook lekker om solo rond te rennen en veel 1vs1 fights te doen.
- Flightmare
- Veteraan
-
- GW2 ID: Flightmare.9835
Ik zit voorlopig nog goed op FS, zoals ik al verwacht had, zijn de wachtrijen al flink korter geworden. De wachtrijen varieerden van een half uurtje tot helemaal niets, bij ons gisteravond.
Flightmare schreef:Ik zit voorlopig nog goed op FS, zoals ik al verwacht had, zijn de wachtrijen al flink korter geworden. De wachtrijen varieerden van een half uurtje tot helemaal niets, bij ons gisteravond.
Agree!
- Vita Dolce
- Overwinnaar
-
- GW2 ID: Vita Dolce.2865
- Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]
Hells schreef:Flightmare schreef:Ik zit voorlopig nog goed op FS, zoals ik al verwacht had, zijn de wachtrijen al flink korter geworden. De wachtrijen varieerden van een half uurtje tot helemaal niets, bij ons gisteravond.
Agree!
Mee eens.
Hoewel ik WvW pas echt ga uitproberen met nieuwe pc

32 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2