De gw2nl zeskamp!
- Berelain
- Moderator
-
- GW2 ID: Berelain.2308
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
De gw2nl zeskamp!
Zoals zo vaak zitten we als gw2nl team een beetje voor ons uit te staren, het forum bij te houden, spelletjes te spelen, tv te kijken, te werken en of en toe checken we onze mail . Zo ook afgelopen week. Toen zagen we opeens weer een mailtje van Arenanet. Altijd leuk om mailtjes van Arenanet te ontvangen. Meestal met veel nuttige informatie en af en toe met verrassend leuke informatie. Het mailtje dat we hebben gehad valt in de laatste categorie. In dat mailtje vroegen ze of we het leuk vonden om weer dingen weg te geven. Kijk dat zijn leuke mailtjes om mee wakker te worden.
Of we er een soort wedstrijd van wilde maken?
Het liefst de grootste wedstrijd die we tot nu toe georganiseerd hebben.
En de prijzen? Tja die moeten opgestuurd worden en of we er wel rekening mee hielden dat ze niet door de brievenbus passen.
Oja, en het liefst voor de 20e, zodat de prijzen ruim voor de release in handen zijn van de winnaars.
Met dat allemaal in ons achterhoofd, voelde we de druk en vooral het enthousiasme omhoogschieten. Wat zullen we gaan doen? Wat zal leuk zijn? Wat zal de gw2nl community leuk vinden? Nu is in het begin van dit bericht verteld dat we ook TV kijken. Wat is de laatste tijd op tv? Juist de Olympische spelen! En hadden ze het net over de meerkamp toen we zaten te kijken? Toevallig wel
Vandaar de oorsprong van onze wedstrijd!
We gaan onze eigen meerkamp maken! Inclusief miniopdrachten, bonuspunten, een jury en vooral veel creativiteit! En zo is het uiteindelijk geworden:
We gaan een zeskamp houden. 6 dagen lang, elke dag een opdracht. Wie aan het eind van de zeskamp de meeste punten heeft wint een Collectors Edition van GW2!
Overige prijzen zijn onder het kopje prijzen te vinden!
Spelregels:
- Iedereen mag meedoen, maar je moet wel geregistreerd zijn om te kunnen reageren.
- Je krijgt tot en met de 18e de tijd om de opdrachten in te leveren.
- Je mag per opdracht maar 1 item insturen.
- Het slechtste resultaat van de 6 opdrachten zal worden weggestreept in het algemeen klassement (je kan nu eenmaal niet overal goed in zijn)
Puntentelling:
- Voor elk ingeleverde opdracht krijg je 1 punt (gewoon voor het inleveren)
- Voor elke opdracht kun je 9 punten verdienen, deze punten worden bepaalde door een driekoppige jury. Per opdracht zullen we aangeven waar we op letten.
- Je kunt per contest (0,5-1) bonuspunten verdienen. Dit zal per opdracht worden weergegeven hoe.
- Je kunt per contest 0,2 punt verdienen voor het binnen 24 uur inleveren van een opdracht.
- Je krijgt minpunten (0,5) voor elke keer dat je je niet aan de opdracht houd.
Prijzen:
De winnaar krijgt een Collectors Edition van GW2!
De nummer 2 krijgt een Standaard Edition van GW2!
De nummer 3 krijgt een Standaard Edition van GW2!
We zullen op Zaterdag 11 augustus de eerste opdracht vrijgeven. Dan 6 dagen lang elke ochtend een nieuwe opdracht. De laatste opdracht zal dus vrijdag 17 augustus bekend worden gemaakt. Dan heb je nog tot de 18e om eventuele eerdere opdrachten in te halen!t
Opdracht 1
Opdracht 2
Opdracht 3
Opdracht 4
Opdracht 5
Opdracht 6
We wensen jullie veel plezier en we hopen dat jullie er net zoveel zin in hebben als ons!
Het gw2nl Team
Of we er een soort wedstrijd van wilde maken?
Het liefst de grootste wedstrijd die we tot nu toe georganiseerd hebben.
En de prijzen? Tja die moeten opgestuurd worden en of we er wel rekening mee hielden dat ze niet door de brievenbus passen.
Oja, en het liefst voor de 20e, zodat de prijzen ruim voor de release in handen zijn van de winnaars.
Met dat allemaal in ons achterhoofd, voelde we de druk en vooral het enthousiasme omhoogschieten. Wat zullen we gaan doen? Wat zal leuk zijn? Wat zal de gw2nl community leuk vinden? Nu is in het begin van dit bericht verteld dat we ook TV kijken. Wat is de laatste tijd op tv? Juist de Olympische spelen! En hadden ze het net over de meerkamp toen we zaten te kijken? Toevallig wel
We gaan onze eigen meerkamp maken! Inclusief miniopdrachten, bonuspunten, een jury en vooral veel creativiteit! En zo is het uiteindelijk geworden:
We gaan een zeskamp houden. 6 dagen lang, elke dag een opdracht. Wie aan het eind van de zeskamp de meeste punten heeft wint een Collectors Edition van GW2!
Overige prijzen zijn onder het kopje prijzen te vinden!
Spelregels:
- Iedereen mag meedoen, maar je moet wel geregistreerd zijn om te kunnen reageren.
- Je krijgt tot en met de 18e de tijd om de opdrachten in te leveren.
- Je mag per opdracht maar 1 item insturen.
- Het slechtste resultaat van de 6 opdrachten zal worden weggestreept in het algemeen klassement (je kan nu eenmaal niet overal goed in zijn)
Puntentelling:
- Voor elk ingeleverde opdracht krijg je 1 punt (gewoon voor het inleveren)
- Voor elke opdracht kun je 9 punten verdienen, deze punten worden bepaalde door een driekoppige jury. Per opdracht zullen we aangeven waar we op letten.
- Je kunt per contest (0,5-1) bonuspunten verdienen. Dit zal per opdracht worden weergegeven hoe.
- Je kunt per contest 0,2 punt verdienen voor het binnen 24 uur inleveren van een opdracht.
- Je krijgt minpunten (0,5) voor elke keer dat je je niet aan de opdracht houd.
Prijzen:
De winnaar krijgt een Collectors Edition van GW2!
De nummer 2 krijgt een Standaard Edition van GW2!
De nummer 3 krijgt een Standaard Edition van GW2!
We zullen op Zaterdag 11 augustus de eerste opdracht vrijgeven. Dan 6 dagen lang elke ochtend een nieuwe opdracht. De laatste opdracht zal dus vrijdag 17 augustus bekend worden gemaakt. Dan heb je nog tot de 18e om eventuele eerdere opdrachten in te halen!t
Opdracht 1
Opdracht 2
Opdracht 3
Opdracht 4
Opdracht 5
Opdracht 6
We wensen jullie veel plezier en we hopen dat jullie er net zoveel zin in hebben als ons!
Het gw2nl Team
Oink Oink Oink
- Silverdisc
- Pionier
-
Re: De gw2nl zeskamp!
Wooh. Hier ga ik sowieso aan mee doen
. Let the games begin!
. Let the games begin!- SQuarp
- Avonturier
- GW2 ID: SQuarp.4081
- Guild: Ownage of the Dutch Lions
Leuk idee man en echt iets wat past in een community over een game 
En inderdaad een leuke mail van ArenaNet om mee wakker te worden!
En inderdaad een leuke mail van ArenaNet om mee wakker te worden!
Toch wel netjes van ArenaNet dat ze dit soort dingen doen, ben benieuwd wat de eerste opdracht zal zijn. 

- Vita Dolce
- Overwinnaar
-
- GW2 ID: Vita Dolce.2865
- Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]
Ooo, leuk, leuk, leuk
“Happy GW2 NL Zeskamp! And may the odds be ever in your favor!”
Ik doe zeker weten mee
“Happy GW2 NL Zeskamp! And may the odds be ever in your favor!”
Ik doe zeker weten mee
- Silverdisc
- Pionier
-
Even een vraagje, stel, je wint een standaard editie, mag je die dan weggeven aan een vriend ofzo?
- Marco
- Moderator
-
- GW2 ID: Marco.8209
- Guild: Draconian Times [DT]
Silverdisc schreef:Even een vraagje, stel, je wint een standaard editie, mag je die dan weggeven aan een vriend ofzo?
Ja, ik zie niet in waarom niet!
Resistance is futile.
- Najra82
- Pionier
-
- GW2 ID: Najra.2084
- Guild: Dutch doom brigade
Ik ga ook mee doen, ik zat er toch al aan te denken om een extra kopie te kopen en heb er ook nog eentje voor iemand anders nodig.
even over de opdrachten? hebben we heel de dag tijd? of moeten we zo snel mogelijk antwoorden? of moeten we het forum heel de dag in de gaten houden?
Je moet voor de 18e inleveren en doe je het binnen 24 uur dan krijg je 0,2 extra punten.
Ben toch wel erg benieuwd naar de opdrachten, helaas voor mij zal het sowieso geen volledige deelname worden aangezien ik de 13e richting Spanje vertrek. Deelnemers ik wens jullie heel veel succes!
- SirGeorge
- Avonturier
-
- GW2 ID: Altor.8174
Toch iets waar ook ik men aandacht zal aan schenken!
One for all, all for one.
- Heartsmit
- Pionier
-
- GW2 ID: Christine Heartsmit.2684
Nice, misschien dat ik wel mee doe
!
- Irisistible
- Avonturier
-
Tof!
Zal het eens in de gaten houden
Zal het eens in de gaten houden
You have to learn the rules of the game.And then you have to play better than anyone else.
- Freezzie
- Veteraan
-
- GW2 ID: Freezzie.6539
Heel tof! Gaaf dat ArenaNet zulke dingen doet!
Ik doe zeker mee!
Ik doe zeker mee!
- smalltesla
- Avonturier
-
op zeker doe ik mee , hollanders he dus gratis is feest
....
- Yggdrassill
- Avonturier
-
Tof! Ik ga ook meedoen als ik de tijd kan vinden haha 
- Xerion
- Veteraan
-
- GW2 ID: Xerion.8014
- Guild: Kalevala [Kale]
Als ik 2de wordt dan trek hetzelfde gezicht als McKayla Maroney xD
Ben benieuwd wat de opdrachten gaan zijn, als het al begint met iets te ontwerpen in Photoshop dan haak ik al af xD
Ben benieuwd wat de opdrachten gaan zijn, als het al begint met iets te ontwerpen in Photoshop dan haak ik al af xD
Commander Xerion The Fierced
Guild: Kalevala [Kale] en Mend Body And Us [WeGe]
Server: Piken Square
Guild: Kalevala [Kale] en Mend Body And Us [WeGe]
Server: Piken Square
- Marco
- Moderator
-
- GW2 ID: Marco.8209
- Guild: Draconian Times [DT]
- smalltesla
- Avonturier
-
Marco schreef:Ik zou een hint kunnen geven....
alsof er een beeldschone blonde vrouw boven me hangt , haar bh sluiting pakt en zegt ik zou hem los kunnen maken ...... Doe dat dan en laat ons niet zo in spanning
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen