GW2NL Zeskamp opdracht 4
50 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
- Berelain
- Moderator
-
- GW2 ID: Berelain.2308
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
GW2NL Zeskamp opdracht 4
Na de vorige opdracht, willen we jullie weer een andere kant laten zien. Dit keer geen verhaaltje dat je moet schrijven. Dit keer wordt geen beroep gedaan op je schrijfvaardigheid en je inlevingsvermogen. Nee dit keer gaan we voor humor. We zijn heel benieuwd of jullie ons aan het lachen kunnen brengen, maar vooral ook hoe humor verweven kan worden in gw2. Vandaar de volgende opdracht:
Verzin een gw2 mop
Kort en krachtig is deze opdracht. Verzin een mop waarin gw2 centraal staat.
Voor een beetje uniformiteit graag het volgende format invullen:
Naam van de mop:
De mop eronder zetten.
Voorbeeld:
Solliciteren voor de Arcane Council:
Een hond reageert op een advertentie van de Asura om te werken voor de Arcane Council.
“je moet eerst aan al onze voorwaarden voldoen” Zegt de woordvoerder.
“ten eerste moet je een Golem kunnen besturen”.
De hond gaat achter de bediening zitten en bestuurd de golem zonder moeite door Rata Sum.
“Heel goed”: zegt de woordvoerder, “Maar je moet ook een fysieke test doen en daarna een hindernissenparcours foutloos afleggen”.
De hond legt zonder fouten beide testen in recordtempo af.
“De laatste test is dat je volledig tweetalig moet zijn”
De hond kijkt de asura woordvoerder vol vertrouwen aan:
“miauw!
Bonuspunten:
Wederom geen bonuspunten.
Je mop graag hieronder in een reply neerzetten. Al het commentaar zal uit het topic verwijderd worden. Je kunt straks hier over de opdrachten praten!
Je hebt tot 18 augustus de tijd om deze opdracht in te leveren.
Editen en je zin veranderen zal resulteren in minpunten.
Heel veel plezier en succes met het bedenken van een leuke en originele mop.
Het gw2nl team
Verzin een gw2 mop
Kort en krachtig is deze opdracht. Verzin een mop waarin gw2 centraal staat.
Voor een beetje uniformiteit graag het volgende format invullen:
Naam van de mop:
De mop eronder zetten.
Voorbeeld:
Solliciteren voor de Arcane Council:
Een hond reageert op een advertentie van de Asura om te werken voor de Arcane Council.
“je moet eerst aan al onze voorwaarden voldoen” Zegt de woordvoerder.
“ten eerste moet je een Golem kunnen besturen”.
De hond gaat achter de bediening zitten en bestuurd de golem zonder moeite door Rata Sum.
“Heel goed”: zegt de woordvoerder, “Maar je moet ook een fysieke test doen en daarna een hindernissenparcours foutloos afleggen”.
De hond legt zonder fouten beide testen in recordtempo af.
“De laatste test is dat je volledig tweetalig moet zijn”
De hond kijkt de asura woordvoerder vol vertrouwen aan:
“miauw!
Bonuspunten:
Wederom geen bonuspunten.
Je mop graag hieronder in een reply neerzetten. Al het commentaar zal uit het topic verwijderd worden. Je kunt straks hier over de opdrachten praten!
Je hebt tot 18 augustus de tijd om deze opdracht in te leveren.
Editen en je zin veranderen zal resulteren in minpunten.
Heel veel plezier en succes met het bedenken van een leuke en originele mop.
Het gw2nl team
Oink Oink Oink
- Shiba
- Pionier
-
- GW2 ID: Shiba.3608
Re: GW2NL Zeskamp opdracht 4

Uploaded with ImageShack.us
How do you call this guy when he goes to a party?
A Funghi (spreek uit fun guy en is soort paddestoel)
Tyria in het donker:
Een Sylvari en een Asura lopen door de velden van Tyria, Terwijl ze over de velden uit kijken wordt ineens alles donker en stil. De Sylvari tikt de Asura aan een zegt, “Ik zie geen handen meer voor mijn ogen, wat denk je dat dit betekend?” De Asura antwoord... Oow nee!, Oow nee!, het betekend dat de draken weer zijn opgestegen, de zon wordt geblokkeerd door hun vleugels en het einde van Tyria nabij is. Daarop zegt de Sylvari “Nee Sukkel!, het betekend dat zijn PC is gecrasht”.
Een Sylvari en een Asura lopen door de velden van Tyria, Terwijl ze over de velden uit kijken wordt ineens alles donker en stil. De Sylvari tikt de Asura aan een zegt, “Ik zie geen handen meer voor mijn ogen, wat denk je dat dit betekend?” De Asura antwoord... Oow nee!, Oow nee!, het betekend dat de draken weer zijn opgestegen, de zon wordt geblokkeerd door hun vleugels en het einde van Tyria nabij is. Daarop zegt de Sylvari “Nee Sukkel!, het betekend dat zijn PC is gecrasht”.
- Freezzie
- Veteraan
-
- GW2 ID: Freezzie.6539
Norn stopt met drinken
Een norn loopt een bar binnen en besteld 3 biertjes tegelijk. De barman zegt: "Meneer, het bier smaakt beter als ik ze omstebeurt geef, nadat je vorige biertje op is." Waarop de Norn antwoord: "Deze zijn voor mijn kameraden in Hoelbrak, het is een traditie om als je weg bent nog steeds evenveel biertjes te bestellen als dat je samen bent".
Dit ging een aantal dagen door, tot de norn weer de bar binnen stapt en maar 2 biertjes besteld. Verontwaardigd vraagt de barman: "Maar 2 biertjes? Ik hoop dat alles goed is met je kamaraden?" "Nee, nee" zegt de Norn, "Ik ben gestopt met drinken".
Een norn loopt een bar binnen en besteld 3 biertjes tegelijk. De barman zegt: "Meneer, het bier smaakt beter als ik ze omstebeurt geef, nadat je vorige biertje op is." Waarop de Norn antwoord: "Deze zijn voor mijn kameraden in Hoelbrak, het is een traditie om als je weg bent nog steeds evenveel biertjes te bestellen als dat je samen bent".
Dit ging een aantal dagen door, tot de norn weer de bar binnen stapt en maar 2 biertjes besteld. Verontwaardigd vraagt de barman: "Maar 2 biertjes? Ik hoop dat alles goed is met je kamaraden?" "Nee, nee" zegt de Norn, "Ik ben gestopt met drinken".
- Silverdisc
- Pionier
-
Moordlustige Sylvari:
Hoe noem je een moordlustige Sylvari die tegen de Nightmare Court vecht?
Hoe noem je een moordlustige Sylvari die tegen de Nightmare Court vecht?
Spoiler:
De chique char en de hond:
Een sylvari ranger loopt met haar hond door Lion's Arch.
Even verderop loop een heel chique geklede vrouwelijke char.
Als ze langs de char lopen roept de char opeens:
"Weg met die hond! Ik voel zo een vlo over mijn been kruipen!"
De sylvari trekt geschrokken snel haar hond weg en zegt:
"Snel... Tiger! Weg! Die char zit onder de vlooien!"
Een sylvari ranger loopt met haar hond door Lion's Arch.
Even verderop loop een heel chique geklede vrouwelijke char.
Als ze langs de char lopen roept de char opeens:
"Weg met die hond! Ik voel zo een vlo over mijn been kruipen!"
De sylvari trekt geschrokken snel haar hond weg en zegt:
"Snel... Tiger! Weg! Die char zit onder de vlooien!"
Een Sylvari liep door het bos..
Een Sylvari loopt door het bos en opeens ziet hij een kleine Asura lopen dat helemaal onder de poep zit
hij pakt een pakje zakdoeken waar nog 3 zakdoekjes in zitten en maakt met 1 zakdoekje de Asura schoon zet het weer op de grond en loopt verder.
vijf minuten later ziet hij weer een Asura lopen en weer helemaal onder de poep...
de Sylvari pakt het 2de zakdoekje en maakt deze Asura ook schoon waarna hij het weer op de grond zet.
vijf minuten later ziet hij een derde Asura lopen weer helemaal onder de poep !!
de Sylvari pakt zijn laatste zakdoekje en maakt deze Asura ook weeeer schoon. een tijdje later komt de Sylvari een Charr tegen die met een rood hoofd aan de Sylvari vraagt: heb jij misschien een zakdoekje voor me?? waarop de Sylvari antwoord: nee het spijt me die zijn net op !! , verdorie! zegt de Charr dan zal ik maar weer een Asura moeten zoeken !
Een Sylvari loopt door het bos en opeens ziet hij een kleine Asura lopen dat helemaal onder de poep zit
hij pakt een pakje zakdoeken waar nog 3 zakdoekjes in zitten en maakt met 1 zakdoekje de Asura schoon zet het weer op de grond en loopt verder.
vijf minuten later ziet hij weer een Asura lopen en weer helemaal onder de poep...
de Sylvari pakt het 2de zakdoekje en maakt deze Asura ook schoon waarna hij het weer op de grond zet.
vijf minuten later ziet hij een derde Asura lopen weer helemaal onder de poep !!
de Sylvari pakt zijn laatste zakdoekje en maakt deze Asura ook weeeer schoon. een tijdje later komt de Sylvari een Charr tegen die met een rood hoofd aan de Sylvari vraagt: heb jij misschien een zakdoekje voor me?? waarop de Sylvari antwoord: nee het spijt me die zijn net op !! , verdorie! zegt de Charr dan zal ik maar weer een Asura moeten zoeken !
- Falchian
- Pionier
-
- GW2 ID: Falchian.1597
In Lions Arch is man druk bezig zijn heg te knippen. Eenmaal aan het uiteinde van zijn heg aangekomen zit daar een sylvari geduldig op een stoel te wachten. "Enkel even bijpunten graag!"
Valsspelen:
Rytlock Brimstone tegen de barkeeper: "Ik ga een middagje Kegbrawl spelen tegen Eir Stegalkin. Ik ben vanavond terug!" Na een klein uurtje komt Rytlock alweer de kroeg binnen, en dus vraagt de barkeeper waarom hij alweer terug is. Daarop antwoordt Rytlock:"Zou jij Kegbrawl willen spelen met iemand die continu valsspeelt en de regels verandert?"
"Nee."
"Nee, Eir dus ook niet..."
Rytlock Brimstone tegen de barkeeper: "Ik ga een middagje Kegbrawl spelen tegen Eir Stegalkin. Ik ben vanavond terug!" Na een klein uurtje komt Rytlock alweer de kroeg binnen, en dus vraagt de barkeeper waarom hij alweer terug is. Daarop antwoordt Rytlock:"Zou jij Kegbrawl willen spelen met iemand die continu valsspeelt en de regels verandert?"
"Nee."
"Nee, Eir dus ook niet..."
- Ikmaakemkapot
- Avonturier
De Norn
Een Asura die eens de Norn area wou verkennen ging diep in de bergen kijken of er eigenlijk wel iemand leefde.
Toen hij aan de top kwam, zag hij een Norn op een elegante troon zitten.
De Asura stelde zichzelf voor: "Ik ben Gandelf, de Engineer, uitvinder van de Infinity Ball, wat is U naam Norn?"
Ineens stelt de Norn zich recht voor de Asura en zegt: "Ziet u deze troon heb ik helemaal zeg uit hout gesneden, noemen ze mij Boris de Troonmaker?".
De Asura bleef stil, ging de Norn verder; "Ziet u die tent daar, heb ik helemaal zelf van berevel gemaakt, ik heb deze met mijn blote handen moeten doden,noemen ze mij daarom Boris de Berekiller, Boris de tentzetter."?
De Asura was stomverbaasd en antwoorde: "Neen"
"Maar o wee als er iets 'gebeurt' met een Siamoth en je bent direct bekent als Boris de Siamoth******"
Een Asura die eens de Norn area wou verkennen ging diep in de bergen kijken of er eigenlijk wel iemand leefde.
Toen hij aan de top kwam, zag hij een Norn op een elegante troon zitten.
De Asura stelde zichzelf voor: "Ik ben Gandelf, de Engineer, uitvinder van de Infinity Ball, wat is U naam Norn?"
Ineens stelt de Norn zich recht voor de Asura en zegt: "Ziet u deze troon heb ik helemaal zeg uit hout gesneden, noemen ze mij Boris de Troonmaker?".
De Asura bleef stil, ging de Norn verder; "Ziet u die tent daar, heb ik helemaal zelf van berevel gemaakt, ik heb deze met mijn blote handen moeten doden,noemen ze mij daarom Boris de Berekiller, Boris de tentzetter."?
De Asura was stomverbaasd en antwoorde: "Neen"
"Maar o wee als er iets 'gebeurt' met een Siamoth en je bent direct bekent als Boris de Siamoth******"
- morriganalefay
- Avonturier
-
Dronken Norn
Een dronken Norn bewandelt de straten van Divinity's Reach, met een been op de stoep en de ander op straat. Een Seraphsoldaat komt hem tegen en houdt hem aan. "Meneer, het is gevaarlijk om in uw toestand over straat te lopen. U bent dronken." De Norn kijkt de soldaat opgelucht aan en zegt: "Oh gelukkig, ik dacht dat ik door een kroeg gevecht kreupel was geworden!"
Een dronken Norn bewandelt de straten van Divinity's Reach, met een been op de stoep en de ander op straat. Een Seraphsoldaat komt hem tegen en houdt hem aan. "Meneer, het is gevaarlijk om in uw toestand over straat te lopen. U bent dronken." De Norn kijkt de soldaat opgelucht aan en zegt: "Oh gelukkig, ik dacht dat ik door een kroeg gevecht kreupel was geworden!"
Never trust the past. Too much has been forgotten, too many things hidden beneath the sand of ages.
Excuus voor mijn vorige mop wat deze vraag was: ''Wat is het verschil tussen een mannelijke en een vrouwelijke Charr?''
Bij deze mijn nieuwe mop:
Hoe heet..
Hoe noem je een Elementalist Charr?
- Holycow!
Bij deze mijn nieuwe mop:
Hoe heet..
Hoe noem je een Elementalist Charr?
- Holycow!
Lelijke baby.
Een Norn-vrouw met een baby in haar armen loopt een bank binnen waar een portier de deur voor haar open houdt. De portier kijkt met grote ogen naar de baby en zegt "Allemachtig dat is echt de lelijkste baby die ik ooit in heel Tyria gezien heb!" Sprakeloos loopt de vrouw door en sluit aan in de rij, het is namelijk druk in de bank. De vrouw hervind haar woorden en zegt tegen de man voor haar in de rij, "De portier heeft me zojuist ontzettend beledigd!" waarop de man antwoord; "Ga maar naar hem toe en zeg hem waar het op staat, ik pas wel even op die Charr baby van u."
Een Norn-vrouw met een baby in haar armen loopt een bank binnen waar een portier de deur voor haar open houdt. De portier kijkt met grote ogen naar de baby en zegt "Allemachtig dat is echt de lelijkste baby die ik ooit in heel Tyria gezien heb!" Sprakeloos loopt de vrouw door en sluit aan in de rij, het is namelijk druk in de bank. De vrouw hervind haar woorden en zegt tegen de man voor haar in de rij, "De portier heeft me zojuist ontzettend beledigd!" waarop de man antwoord; "Ga maar naar hem toe en zeg hem waar het op staat, ik pas wel even op die Charr baby van u."
- CJits
- Avonturier
- GW2 ID: CJits.1472
- Sjeng
- Moderator
-
- GW2 ID: Sjeng.7264
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Een Norn komt thuis van een reis naar Rata Sum, met een kleine golem onder de arm.
Zijn zoon van 12 komt diezelfde dag hartstikke laat pas thuis.
"Waar heb jij gezeten?", vraagt zijn vader.
"Ik was in de bibliotheek om mijn huiswerk voor te bereiden!"
De golem richt zich naar de knaap en geeft hem een ferme oorveeg...
De vader legt uit: "Zoon, deze golem is een Asuran XDR-2000 leugendetector!
Je doet er beter aan direct de waarheid te vertellen..."
"Oké, ik was met een vriend naar Divinity's Reach en we hebben een voorstelling gezien, 'De 6 Goden van Tyria'."
En paf! De golem geeft hem opnieuw een oplawaai...
"Oké oké! We zijn meisjes gaan begluren bij de waterval."
De vader: "Ik schaam me dood voor jou! Op jouw leeftijd beloog ik nooit mijn ouders!"
En paf! De golem geeft de vader een muilpeer.
De moeder zegt, met binnenpretjes: "Natuurlijk, het is echt een zoon van jou."
En paf! Moeder krijgt een draai om de oren...
Zijn zoon van 12 komt diezelfde dag hartstikke laat pas thuis.
"Waar heb jij gezeten?", vraagt zijn vader.
"Ik was in de bibliotheek om mijn huiswerk voor te bereiden!"
De golem richt zich naar de knaap en geeft hem een ferme oorveeg...
De vader legt uit: "Zoon, deze golem is een Asuran XDR-2000 leugendetector!
Je doet er beter aan direct de waarheid te vertellen..."
"Oké, ik was met een vriend naar Divinity's Reach en we hebben een voorstelling gezien, 'De 6 Goden van Tyria'."
En paf! De golem geeft hem opnieuw een oplawaai...
"Oké oké! We zijn meisjes gaan begluren bij de waterval."
De vader: "Ik schaam me dood voor jou! Op jouw leeftijd beloog ik nooit mijn ouders!"
En paf! De golem geeft de vader een muilpeer.
De moeder zegt, met binnenpretjes: "Natuurlijk, het is echt een zoon van jou."
En paf! Moeder krijgt een draai om de oren...
Sjeng, proud leader of the Limburgse Jagers. (recruitment topic)
─────── Forum Regels ───────
─────── Forum Regels ───────
- Vita Dolce
- Overwinnaar
-
- GW2 ID: Vita Dolce.2865
- Guild: Dutch Doom Brigade[DDB]
Toppunt van hardheid
Aan een Asura vragen: "Wat wil jij worden als je later groot bent?"
Aan een Asura vragen: "Wat wil jij worden als je later groot bent?"
- soepp
- Avonturier
-
- GW2 ID: Soepp.2459
- Guild: Dutch Doom Brigade (DDB)
Soepp de kleine asura guardian komt een BOOKAH cafe binnen en wil een biiertje bestellen.
Echter hij kijkt naar de bar en komt tot de ontdekking dat ie toch wel een beetje hoog is
.
Nou denkt ie er zit niets anders op dan maar te springen en te roepen he.........
JUMP...... Mag ik eeen ....... tja springen is niet ze sterkste vak dus nogmaals proberen.
JUMP.... Wilt u voor mij..... tja dan maar op de brute wijze JUMP....BIER !!!! JUMP....BIER !!!.
Ondanks alle moeite geen reactie. Soepp begint nu toch een beetje geirriteerd te worden hij wil ze biertje !!. Uiteindelijk besluit hij dan maar even om de bar heen te lopen om te kijken wat er aan de hand is. Aan de andere kant van de bar ziet hij een nog kleinere asura barman staan met in zijn ene hand een glas en in de andere hand een flesje bier en die staat te springen als een gek en roept: Wil je een flesje of een tapje ??
Echter hij kijkt naar de bar en komt tot de ontdekking dat ie toch wel een beetje hoog is
Nou denkt ie er zit niets anders op dan maar te springen en te roepen he.........
JUMP...... Mag ik eeen ....... tja springen is niet ze sterkste vak dus nogmaals proberen.
JUMP.... Wilt u voor mij..... tja dan maar op de brute wijze JUMP....BIER !!!! JUMP....BIER !!!.
Ondanks alle moeite geen reactie. Soepp begint nu toch een beetje geirriteerd te worden hij wil ze biertje !!. Uiteindelijk besluit hij dan maar even om de bar heen te lopen om te kijken wat er aan de hand is. Aan de andere kant van de bar ziet hij een nog kleinere asura barman staan met in zijn ene hand een glas en in de andere hand een flesje bier en die staat te springen als een gek en roept: Wil je een flesje of een tapje ??
Voor mijn volk!:
*Ten tijden van conflict tussen de 5 rassen*
Een Asura, een Charr, een Sylvari, een Norn en een Human staan op de top van 'Shiverpeaks',
De Sylvari schreeuwt "Dit is voor mijn volk!" en springt van de berg af...
De Asura sleept z'n korte beentjes naar de rand van de berg en schreeuwt ook "Dit is voor mijn volk!" en springt ("EXCELSIOOOOoooooo-")
De Norn neemt een laatste slok Ale, wankelt naar de rand en ook hij schreeuwt "Dit is voor mijn volk!" ..-en springt.
Nu loopt de Charr naar de rand en schreeuwt "VOOR VOLK!", hij grijpt de Human en smijt hem van de berg...
------------------------------
Sidenote: Deze kan uiteraard in een andere volgorde verteld worden, zodat de race die "jij" gaat spelen, de "last man standing" is ^___~
- Lith. ...Joker.
*Ten tijden van conflict tussen de 5 rassen*
Een Asura, een Charr, een Sylvari, een Norn en een Human staan op de top van 'Shiverpeaks',
De Sylvari schreeuwt "Dit is voor mijn volk!" en springt van de berg af...
De Asura sleept z'n korte beentjes naar de rand van de berg en schreeuwt ook "Dit is voor mijn volk!" en springt ("EXCELSIOOOOoooooo-")
De Norn neemt een laatste slok Ale, wankelt naar de rand en ook hij schreeuwt "Dit is voor mijn volk!" ..-en springt.
Nu loopt de Charr naar de rand en schreeuwt "VOOR VOLK!", hij grijpt de Human en smijt hem van de berg...
------------------------------
Sidenote: Deze kan uiteraard in een andere volgorde verteld worden, zodat de race die "jij" gaat spelen, de "last man standing" is ^___~
- Lith. ...Joker.
- DhrRob
- Veteraan
-
- GW2 ID: Deheerrob.4978
Een human, Norn en Asuran lopen een kroeg in ...
Nee wacht, de Norn kruipt door de bar en de Asuran eronder!
Nee wacht, de Norn kruipt door de bar en de Asuran eronder!
- EdjeB
- Avonturier
-
- GW2 ID: EdjeB.8217
- Guild: Global Orange Transmutation [GOT]
Een Charr belt aan bij een Asuran familie, en Plurkje doet de deur open.
De Charr vraagt: "is je vader thuis"
Plurkje zegt: "nee, hij is overlopen door een Golem"
De Charr vraagt: "is je moeder thuis?"
"nee, zij is ook door een Golem overlopen"
De Charr vraagt: "is je zus thuis?"
"nee, ook zij is overlopen door een Golem"
De Charr vraagt: "wat doe jij eigelijk?"
Plurkje zegt: "Golems besturen"
De Charr vraagt: "is je vader thuis"
Plurkje zegt: "nee, hij is overlopen door een Golem"
De Charr vraagt: "is je moeder thuis?"
"nee, zij is ook door een Golem overlopen"
De Charr vraagt: "is je zus thuis?"
"nee, ook zij is overlopen door een Golem"
De Charr vraagt: "wat doe jij eigelijk?"
Plurkje zegt: "Golems besturen"
- Araturo
- Avonturier
-
- GW2 ID: Araturo.1328
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
welke van de volkeren hebben het vrolijkste feest?
De Charr, zij vieren "Charrnaval"
De Charr, zij vieren "Charrnaval"
adequaat tot het bittere eind
Spa Graag!
Komt er een Asura een bar binnen bij de Sylvari. Na een tijdje praten wil hij wel wat drinken, maar de bar is nogal hoog. Dus hij springt en roept tegelijkertijd: ''Een spa graag!''
Na een tijdje gaat hij maar achter de bar kijken, want hij heeft nog steeds geen drankje gehad. Ziet hij een andere Asura gekleed als ober die springt en roept:
''rood of blauw?!''
Komt er een Asura een bar binnen bij de Sylvari. Na een tijdje praten wil hij wel wat drinken, maar de bar is nogal hoog. Dus hij springt en roept tegelijkertijd: ''Een spa graag!''
Na een tijdje gaat hij maar achter de bar kijken, want hij heeft nog steeds geen drankje gehad. Ziet hij een andere Asura gekleed als ober die springt en roept:
''rood of blauw?!''
Logic will take you from A to B, immagination will take you everywhere!!
- M4st3rM1nd
- Avonturier
Aan een tafel in een bar zitten drie asura op te scheppen.
"Gisteren heb ik een Golem gemaakt die zo snel is dat hij in twee seconde naar de andere kant van Rata Sum loopt." zegt de Eerste.
"Dat is nog niets zegt de tweede", Asura, gisteren heb ik Generator gemaakt die zo veel stroom levert dat Rata sum er een jaar op kan draaien"
"Ha dat is niets, zegt de derde, Ik heb gisteren een machine gemaakt die de tijd een dag terug zet, en gisteren ook, en gisteren ook, en gisteren ook..."
"Gisteren heb ik een Golem gemaakt die zo snel is dat hij in twee seconde naar de andere kant van Rata Sum loopt." zegt de Eerste.
"Dat is nog niets zegt de tweede", Asura, gisteren heb ik Generator gemaakt die zo veel stroom levert dat Rata sum er een jaar op kan draaien"
"Ha dat is niets, zegt de derde, Ik heb gisteren een machine gemaakt die de tijd een dag terug zet, en gisteren ook, en gisteren ook, en gisteren ook..."
50 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen