Bug Report
1 bericht
• Pagina 1 van 1
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Bug Report
Veel mensen vinden bugs en laten zich hierover uit, wat ik echter merk is dat veel mensen niet weten waar de bug report zit, daarom ga ik dit uitleggen in de volgende post. Zodat ArenaNet ook effectiever deze bugs kan bestrijden. Nu moet bug report natuurlijk niet gebruikt worden voor als de Trading Post under Maintanance is of iets dergelijks, het moeten dingen zijn die ArenaNet waarschijnlijk niet weet. Bug report kan ook gebruikt worden als exploit report. Spreid het dus niet uit, maar report een exploit als je die vindt!
Om naar bug report te gaan moet je de volgende stappen doen:
Klik eerst op Game Menu boven in je menubalk.

Vervolgens klik je op Support in het Game Menu, het Support menu is ook bereikbaar door /support of /bug te typen in je chat.

In het volgende menu klik je Report a Bug, op de knop kan lag zitten.

Vervolgens selecteer je de categorie van de bug en kan je zo kort en duidelijk mogelijk uitleggen wat de bug is, en bijv. een screenshot toevoegen. Ook kan je aanvinken of de bug exploitable is of dat het je vooruitgang tegenhoud.

Ik hoop dat jullie dit allemaal helpt, en samen helpen we de game bug free te krijgen.
Om naar bug report te gaan moet je de volgende stappen doen:
Klik eerst op Game Menu boven in je menubalk.

Vervolgens klik je op Support in het Game Menu, het Support menu is ook bereikbaar door /support of /bug te typen in je chat.

In het volgende menu klik je Report a Bug, op de knop kan lag zitten.

Vervolgens selecteer je de categorie van de bug en kan je zo kort en duidelijk mogelijk uitleggen wat de bug is, en bijv. een screenshot toevoegen. Ook kan je aanvinken of de bug exploitable is of dat het je vooruitgang tegenhoud.

Ik hoop dat jullie dit allemaal helpt, en samen helpen we de game bug free te krijgen.
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen