My Legend Grows! - Izzy on Legendary Weapons
11 berichten
• Pagina 1 van 1
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
My Legend Grows! - Izzy on Legendary Weapons
Er is vandaag een artikel uitgebracht over de basics van het maken van een Legendary Weapon.
Izzy - GW2 News schreef:If you’ve been playing Guild Wars 2 in the month or so since launch, you’ve likely heard players talking about Legendary Weapons. What is a Legendary Weapon—and more importantly, how can you get one?
Legendary Weapons are the end result of an epic adventure in Guild Wars 2. You’ll travel all over, collecting items and amassing materials to build your Legendary Weapon.
How do you get started? Legendary Weapons are created in the Mystic Forge. We’ve kept the recipe a mystery so the community has a puzzle to figure out, but if you want some hints, many players have been posting their progress on forums. You’ll begin to see some ambitious players wielding Legendary Weapons in game very soon. If you’re more the figure-it-out-yourself type, you can finds hints as to how to craft your weapon in almost every area of Guild Wars 2—WvW, dungeons, dynamic events, crafting, and more—so keep your eyes peeled.
Let me explain some of the process. It all starts with a base weapon—these are the extremely rare exotic weapons. Once you’ve obtained your base weapon, you’ll need to present gifts to Zommoros, a powerful djinn who lives in Lion’s Arch. These gifts come from all over Tyria, and you’ll need different ones depending on what Legendary Weapon you’re trying to craft, so be ready to do some exploring.
From there, you’ll need to collect ore, wood, and high-level trophies. You’ll complete dungeons, battle in World vs. World, collect karma, and visit the Temple of Balthazar. Once you collect all of the necessary gifts, materials, and karma, you’re ready to craft your Legendary Weapon.
Legendary Weapons are an impressive meld of art and effects. They show off your accomplishments and allow you to change your character’s footprints, projectiles, and much more. They’re designed to stand out and show everyone that you are a true master of Guild Wars 2.
Re: My Legend Grows! - Izzy on Legendary Weapons
Ik ben niet zo'n "grinder" dus het zal wel even duren voordat ik een Legendary heb. Maar ze zien er wel gelikt uit!
They show off your accomplishments and allow you to change your character’s footprints, projectiles, and much more.
Iemand die uitleg hierover heeft?
Ik snap overigens niet wat hij bedoeld met dat je hints in de wereld vinden over hoe je het moet maken enz.
Op de officiële wiki vind je het toch stap voor stap?
Hier http://wiki.guildwars2.com/wiki/Legendary_weapon staat welke items je nodig hebt, dan klik je op zo'n item en daar staat weer wat je voor dat nodig hebt (hoe je het moet maken) enz. En zo ga je een voor een alles af totdat je uiteindelijk je 4 items hebt en dan gooit je die in de Mystic Forge.
Ik snap overigens niet wat hij bedoeld met dat je hints in de wereld vinden over hoe je het moet maken enz.
Hier http://wiki.guildwars2.com/wiki/Legendary_weapon staat welke items je nodig hebt, dan klik je op zo'n item en daar staat weer wat je voor dat nodig hebt (hoe je het moet maken) enz. En zo ga je een voor een alles af totdat je uiteindelijk je 4 items hebt en dan gooit je die in de Mystic Forge.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
Devata schreef:They show off your accomplishments and allow you to change your character’s footprints, projectiles, and much more.
Sommige mensen willen express niet wiki gebruiken en het zelf uitzoeken. En onthoud de officiele wiki is net als alle wiki's het wordt door spelers bijgehouden.
hha, en dit 'recept' kun je niet (zoals de meeste crafting recepten) ergens lezen, daarvoor moet je hints gaan volgen?
Persoonlijk vind ik bij dit soort zaken het gebruik van wiki geen probleem. Het verkrijgen van de items is (voor mij) juist de uitdaging.
Persoonlijk vind ik bij dit soort zaken het gebruik van wiki geen probleem. Het verkrijgen van de items is (voor mij) juist de uitdaging.
- ReMarkable
- Avonturier
- GW2 ID: ReMarkable.6570
De meer dan 500.000 Karma wordt het grootste probleem , buiten het feit dat alle crafting mats die je bij elkaar nodig hebt ook meer dan 500 G gaat kosten..
Daarom is het denk ik alleen weggelegd voor de die hard gamers onder ons die er heel veel uur in gaan steken (veel uur in het krijgen van een legendary en zich dus puur daarop richten).
Het heeft ook wel iets doordat niet iedereen met een legendary rondloopt.
maar ik ben toch bang dat dit niet voor mij is weggelegd...
Het heeft ook wel iets doordat niet iedereen met een legendary rondloopt.
maar ik ben toch bang dat dit niet voor mij is weggelegd...
- Grijze Postduif
- Veteraan
-
Hehehe, altijd leuke onderwerpen over die "uber gear" en Legend wapens. Boeie! denk ik dan altijd, zal me een worst wezen dit soort dingen. Krijg ik er eentje bij elkaar leuk, zo niet ook goed. Zal wel niet zijn, want ergens voor grinden heb ik nog nooit in een game gedaan. Ben ik max level en heb ik de game gezien ga ik naar een volgende maar honderd keer het zelfde doen voor een glimmend, vuurspuwend, huizenhoog, blinkende......nee, aan mij niet besteed. En als zo 'n hardcore gamer mij als noob dan tegen komt en vraagt: "Vet wapen heb ik he?" Dan heb ik zoiets van OK dan......Het viel me geeneens op.....Maar vraag mij maar ook nooit "Wat vind je van mijn vrouw?" Want meestal denk ik, dat je er naast wakker wil worden...... 

Denk altijd eerst goed na voordat je iets stoms zeg. (Confuzius)
- Eenmansrel
- Avonturier
-
- Guild: Running Amok [Amok]
gelukkig zijn de stats van die wapens ook nihil,zo niet helemaal niet beter.
zal er waarschijnlijk wel 2 jaar over doen voor ik er een heb ofzo.
zal er waarschijnlijk wel 2 jaar over doen voor ik er een heb ofzo.
- Dalmatino
- Veteraan
-
- GW2 ID: Dalmatino.2789
Grijze Postduif schreef:Hehehe, altijd leuke onderwerpen over die "uber gear" en Legend wapens. Boeie! denk ik dan altijd, zal me een worst wezen dit soort dingen. Krijg ik er eentje bij elkaar leuk, zo niet ook goed. Zal wel niet zijn, want ergens voor grinden heb ik nog nooit in een game gedaan. Ben ik max level en heb ik de game gezien ga ik naar een volgende maar honderd keer het zelfde doen voor een glimmend, vuurspuwend, huizenhoog, blinkende......nee, aan mij niet besteed. En als zo 'n hardcore gamer mij als noob dan tegen komt en vraagt: "Vet wapen heb ik he?" Dan heb ik zoiets van OK dan......Het viel me geeneens op.....Maar vraag mij maar ook nooit "Wat vind je van mijn vrouw?" Want meestal denk ik, dat je er naast wakker wil worden......
En bij Lotro dan
- Grijze Postduif
- Veteraan
-
Dalmatino schreef:
En bij Lotro dan?
Ook nooit aan mee gedaan. Straks naar Rohan nieuw gebied ontdekken en de storyline voortzetten, maar ik heb er nooit voor gear lopen grinden of raiden. Is ook niet nodig want met crafting gear kan je net zo goed naar max lvl komen, dus 100x de Grand Stairs doen of zo is niet aan mij besteed. Zonde van m'n tijd. Het moet wel een spelletje blijven anders gaat t op werk lijken.

Denk altijd eerst goed na voordat je iets stoms zeg. (Confuzius)
11 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen