Magic Find, Mystic Forge en chests
8 berichten
• Pagina 1 van 1
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
Magic Find, Mystic Forge en chests

Isaiah Cartwright van ArenaNet heeft antwoord gegeven op de vraag of Magic Find ook werkt voor chests.
They only work on creature kills, chests however have a better table then normal kills. We wanted to avoid the game play of killing a boss and then having to equip your whole Magic Find set before opening the chest.
Also magic find is calculated from when the creature is killed so it’s also not viable to use your normal gear set kill a boss then switch to magic find.
It does not work on the Mystic Forge, magic find only effects the loot generated from killing monsters. (this includes crafting materials, higher tiers of loot like rares & exotics… etc… )
Granted Zomoross is mighty and I’m sure he randomly gives more favor to those who are wearing a tin foil hat in real life and are spinning in their chair while clicking the forge button he is evil like that.
El Do
- eXistenZ
- Veteraan
-
- GW2 ID: eXistenZ.5361
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Re: Magic Find, Mystic Forge en chests
Duidelijke taal.
En dat trucje in de laatste alinea ga ik zeker proberen!
En dat trucje in de laatste alinea ga ik zeker proberen!
GW2: Ike Lionheart / L80 / Human Guardian @ FSP
Currently playing: WoW, GW2, Rift, LoL
- Flightmare
- Veteraan
-
- GW2 ID: Flightmare.9835
- Guild: Running Amok [Amok]
Mooi, nu kan ik mensen gewoon hier naar verwijzen. Dan hoef ik dit niet steeds opnieuw te verklaren tegenover guildies.
- Kootje
- Veteraan
-
- GW2 ID: Kootje.9271
- Guild: Dutch Finest [DUF]
Dus met andere woorden, allemaal je gewone set gebruiken en vlak voor de kill nog even snel de magic find set equippen, opgelost. Op offi forums is daar veel over te doen, mensen die veel dood gaan omdat hun mededungeoners full magic find sets hebben.
"Can you imagine what I would do if I could do all I can?" - Sun Tzu
- eXistenZ
- Veteraan
-
- GW2 ID: eXistenZ.5361
Kan je armor in combat changen dan? Zo niet, dan is het het één of het ander namelijk.
Zelf heb ik 1 MGF-set en werk ik aan een exotic set, twijfel alleen nog welke kant ik met m'n guardian op wil gaan, en ook welk wapen.
Zelf heb ik 1 MGF-set en werk ik aan een exotic set, twijfel alleen nog welke kant ik met m'n guardian op wil gaan, en ook welk wapen.
GW2: Ike Lionheart / L80 / Human Guardian @ FSP
- Kootje
- Veteraan
-
- GW2 ID: Kootje.9271
- Guild: Dutch Finest [DUF]
Je moet wel even tijdelijk niet aanvallen om te kunnen changen. Is met een pet altijd leuk
vergeet altijd dat ie nog aan het aanvallen is als ik bijv een wapen wil veranderen. Maar volgens mij kom je alleen in "combat mode" als je zelf aanvalt of aangevallen wordt. Dus ff wegrennen changen en de laatste klappen doen.
"Can you imagine what I would do if I could do all I can?" - Sun Tzu
Kootje schreef:Je moet wel even tijdelijk niet aanvallen om te kunnen changen. Is met een pet altijd leukvergeet altijd dat ie nog aan het aanvallen is als ik bijv een wapen wil veranderen. Maar volgens mij kom je alleen in "combat mode" als je zelf aanvalt of aangevallen wordt. Dus ff wegrennen changen en de laatste klappen doen.
Denk dat dat niet lukt in de praktijk. Zolang jij of je pet (in het geval van een Ranger) aangevallen wordt ben je in combat mode... je raakt er pas uit als de aggro wordt verbroken en dan begint je tegenstander ook zijn health terug te krijgen. als je dan aanvalt is hij alweer snel op de helft van zijn oorspronkelijke health.
Zit dus waarschijnlijk niks anders op dan met je "magic find" armor aan te vallen.
Kan zijn dat ik het fout heb maar ik meen dat het zo werkt
- Niekjuh
- Veteraan
- GW2 ID: Niekjuh.1429
Als iedereen dat doet kom je nog nergens...
Veel minder healing bijv en ik tank altijd met mn guardian dan is het helemaal niet mogelijk.
Veel minder healing bijv en ik tank altijd met mn guardian dan is het helemaal niet mogelijk.
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen