Guild Wars 2 - Beta Weekend Event Follow-Up Interview
5 berichten
• Pagina 1 van 1
- Marco
- Moderator
-
- GW2 ID: Marco.8209
- Guild: Draconian Times [DT]
Guild Wars 2 - Beta Weekend Event Follow-Up Interview
Resistance is futile.
Re: Guild Wars 2 - Beta Weekend Event Follow-Up Interview
"The key takeaway was that much of the feedback was micro rather than macro—we received a lot of feedback regarding balancing and accessibility rather than some of the much broader feedback items from BWE1. This is fantastic for us because it shows that the actions the community wanted us to take after the previous event were executed in the correct manner."
Beetje vreemde redenatie. Kan het niet zo zijn dat wat men bij BWE1 al had aangegeven ze na BWE2 niet nog eens gaan aangeven? Verder wel interessant om te lezen.
---
"At the moment, our plan for town clothes and minis is that they are only available via the Black Lion Trading Post (formerly, the Gem Store). There are, of course, some exceptions to this for things like the collector’s edition and other promotional giveaways. One other thing to note is that players are able to use in-game gold to trade for gems with other players via the exchange, so a player does not necessarily need to use cash to acquire these items."
Die is ook jammer. Doordat ze geen echte quests hebben hebben ze ook geen echte quest rewards. Nu moet je gewoon in-game goud verdienen (of irl geld) en dan koop je al dat soort spul. Het is echter veel leuker om zulke zaken via quests te krijgen.
Beetje vreemde redenatie. Kan het niet zo zijn dat wat men bij BWE1 al had aangegeven ze na BWE2 niet nog eens gaan aangeven? Verder wel interessant om te lezen.
---
"At the moment, our plan for town clothes and minis is that they are only available via the Black Lion Trading Post (formerly, the Gem Store). There are, of course, some exceptions to this for things like the collector’s edition and other promotional giveaways. One other thing to note is that players are able to use in-game gold to trade for gems with other players via the exchange, so a player does not necessarily need to use cash to acquire these items."
Die is ook jammer. Doordat ze geen echte quests hebben hebben ze ook geen echte quest rewards. Nu moet je gewoon in-game goud verdienen (of irl geld) en dan koop je al dat soort spul. Het is echter veel leuker om zulke zaken via quests te krijgen.
- Inc
- Veteraan
-
- GW2 ID: Inc.4753
- Guild: Draconian Times [DT]
Ja, ik vind ook dat ze te veel nadruk leggen op het feit dat het in principe mogelijk is om met in-game gold gems te kopen, en om die reden spullen exclusive in de BLTP (gemstore klinkt toch lekkerder
) verkopen. Voor mij staat echt nog niet vast dat gems ook daadwerkelijk redelijk betaalbaar zijn in-game, er is immers maar een beperkt aantal mensen met een beperkte hoeveelheid geld die ze voor gold willen inruilen.
Moet zeggen dat naar mate er meer info over features bekend wordt, Anet bij mij punten aan het verliezen is. Met name het bovengenoemde punt en het bemoeilijken van samenspel door het huidige serversysteem (ipv het systeem van GW1) roepen bij mij twijfels op over de richting die Anet uit gaat.
) verkopen. Voor mij staat echt nog niet vast dat gems ook daadwerkelijk redelijk betaalbaar zijn in-game, er is immers maar een beperkt aantal mensen met een beperkte hoeveelheid geld die ze voor gold willen inruilen. Moet zeggen dat naar mate er meer info over features bekend wordt, Anet bij mij punten aan het verliezen is. Met name het bovengenoemde punt en het bemoeilijken van samenspel door het huidige serversysteem (ipv het systeem van GW1) roepen bij mij twijfels op over de richting die Anet uit gaat.
Wou deze ook net posten 
"We also have a few new things to show off" hoop dat het sylvari of Azura is.
"We also have a few new things to show off" hoop dat het sylvari of Azura is.
Op zich vind ik het nog daar aan toe dat gems wat duurder zijn in goud. Je hebt tenminste de mogelijkheid het met goud te kopen.
Maar het is natuurlijk raar dat je zaken als mini-pets alleen via die store kunt kopen en sowiezo dat je vrijwel alles moet komen (in die store of bij een vendor). Het is toch veel leuker leuke items te winnen bij een quest. Het probleem is alleen dat ze geen quests meer hebben. Ik hoop echt dat ze door krijgen dat dat een fout is en ze weer quests gaan toevoegen en als beloning daaraan ook dit soort items komen te hangen, net zoals ook een groot aantal mini-pets gewoon bij vendors te koop moet zijn. Prima dat er ook mini-pets via de gem-store te krijgen zijn maar doe dat dan met een aantal bijzondere mini-pets in plaats van alle mini-pets. Ik snap nu wel waarom ik nergens mini-pets vond (buiten die in de gem-store).
Ik denk zelf dat het niet hebben van quests overigens de grootste fout is en ze die echt moeten gaan toevoegen omdat het ze flink anders wat spelers kan gaan kosten, zeker op de iets wat langere termijn.
Maar het is natuurlijk raar dat je zaken als mini-pets alleen via die store kunt kopen en sowiezo dat je vrijwel alles moet komen (in die store of bij een vendor). Het is toch veel leuker leuke items te winnen bij een quest. Het probleem is alleen dat ze geen quests meer hebben. Ik hoop echt dat ze door krijgen dat dat een fout is en ze weer quests gaan toevoegen en als beloning daaraan ook dit soort items komen te hangen, net zoals ook een groot aantal mini-pets gewoon bij vendors te koop moet zijn. Prima dat er ook mini-pets via de gem-store te krijgen zijn maar doe dat dan met een aantal bijzondere mini-pets in plaats van alle mini-pets. Ik snap nu wel waarom ik nergens mini-pets vond (buiten die in de gem-store).
Ik denk zelf dat het niet hebben van quests overigens de grootste fout is en ze die echt moeten gaan toevoegen omdat het ze flink anders wat spelers kan gaan kosten, zeker op de iets wat langere termijn.
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen