What’s New in the Final Guild Wars 2 Beta Weekend Event?
26 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
- Berelain
- Moderator
-
- GW2 ID: Berelain.2308
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
What’s New in the Final Guild Wars 2 Beta Weekend Event?

Nieuwe blog over het aankomende Beta weekend!
http://www.arena.net/blog/whats-new-in- ... kend-event
Get Ready to Keg Brawl!
Create an Asura or Sylvari Character
Brand-New Map – Brisban Wildlands
Kick Back and Enjoy the Vista
New PvP Map – Legacy of the Foefire
More World vs. World
Reminder: Beta Info Will Be Deleted
Gem Store is Open for Business!
Guild Wars 2 Beta Livestream on Twitch TV
Reminder: Beta Info Will Be Deleted
Before this final Beta Weekend Event (and before Guild Wars 2 launches on August 28) we’ll delete all existing beta information. Every beta character and all information or items associated with them will be deleted. However, we will be preserving your beta account’s contact list so you can easily connect with your fellow beta gamers during Headstart Access or after launch.
Alles wordt verwijderd, dus weer opnieuw beginnen bij BW3!
Oink Oink Oink
- Dennis Lake
- Avonturier
-
Re: What’s New in the Final Guild Wars 2 Beta Weekend Event?
Ah dat is tof! Asura en Sylvari. Flink experimenteren in het weekend.
- Eivene
- Avonturier
-
- GW2 ID: Eivene.9127
- Guild: Perfectionists' Cult [NICE]
Ik ben erg benieuwd naar de mini-game. Ook vind ik het leuk dat ze de gem store openen dit weekend! Je kan dan wel niet houden wat je koopt, maar na release krijg je de gems ook weer terug
En de sentries in WvW!
- DuisterDraakje
- Avonturier
Oh er is ook zoveel in deze game om uit te proberen! alleen al in de beta's! haha ik ben gw1 al bijna helemaal vergeten :$
Die mini-games lijken me super leuk en kan ook niet w8en om de begin area's te zien van de Sylvari en Asura
Die mini-games lijken me super leuk en kan ook niet w8en om de begin area's te zien van de Sylvari en Asura
''True Love Never Says Goodbye.''
{GW1: Lil Kawaii Lizzziie}
{GW1: Lil Kawaii Lizzziie}
Die minigame lijkt mij ook erg leuk om te doen. Ook hoop ik dat the Grove een beetje wordt zoals ik verwacht 
- Enadeag
- Veteraan
-
- GW2 ID: Enadeag.1265
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
De neiging om de nieuwe rassen te proberen is groot. Maar toch weiger ik dat te doen. Ik ga voornamelijk even de professions uitproberen. Ook omdat ze hier weer flink in hebben gesleuteld.
The serpent is crawling inside of your ear, he says you must vote for what you want to hear.
Ik ga elke race en proffesion testen 
Klik hier voor mijn Guild Wars 2 proffesions.
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
Guild Wars 2 Twitter schreef:Ok guys, one final time: EVERYTHING but your contact list will be wiped, before BWE3 AND before Headstart. (1/2) ^MK
Everything includes guilds and server selection. (2/2) ^MK
LET OP! Server dus ook, zorg dat je snel op FS zit.
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
En snel guild aanmaken en mensen uitnodigen 
El Do
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
Guild Wars 2 Twitter schreef:Because some of you asked: There will be no free gems in BWE3. ^MK
- Godefridus
- Veteraan
- Guild: Limburgse Jagers
Aangezien je ze nu wel al kunt gaan kopen... gaan we dit weekend dus ook zien hoeveel je in echt geld neer moet leggen voor gems 
- Freezzie
- Veteraan
-
- GW2 ID: Freezzie.6539
Blijven overigens de gems die je koopt voor in-game currency (weet niet of dat al mogelijk is en hoe de prijs-verhouding gaat worden) ook bewaard na BWE3?
- Inc
- Veteraan
-
- GW2 ID: Inc.4753
- Guild: Draconian Times [DT]
Hoewel ik daar geen officieel bericht over ken, zal het antwoord ongetwijfeld 'NEE' luiden.
En wie mag Vrijdag avond tot 21:00 werken en zaterdag van 9:00 - 18:00. 
Stealth schreef:En wie mag Vrijdag avond tot 21:00 werken en zaterdag van 9:00 - 18:00.
Oke daar zit maar 1 ding op.. ziekmelden! :O
Freezzie schreef:Blijven overigens de gems die je koopt voor in-game currency (weet niet of dat al mogelijk is en hoe de prijs-verhouding gaat worden) ook bewaard na BWE3?
Ja, de GEMS die je koopt in BWE3 krijg je met de release terug!
"During the beta weekend, we’ll test our secure Gem Store billing system in a live environment, which means you can purchase gems with your credit card or through PayPal.
As we mentioned earlier, we’re wiping all our beta data before launch—including items purchased this weekend—but we’ll keep a record of how many gems you’ve purchased during beta events. When Guild Wars 2 launches on August 28, you’ll receive those gems back on your account."
http://www.arena.net/blog/whats-new-in- ... kend-event
Markp89 schreef:Stealth schreef:En wie mag Vrijdag avond tot 21:00 werken en zaterdag van 9:00 - 18:00.
Oke daar zit maar 1 ding op.. ziekmelden! :O
Niet verstandig, net een nieuwe baan haha. Kan altijd nog wel terug naar mijn oude baan maar dat is lang niet zo interessant.
- Godefridus
- Veteraan
@marc89, freezzie heeft het over de gems die je met ingame currency koopt.... aangezien gems het spel in eerste instantie in komen doordat anderen ze eerst met echt geld kopen zul je gems die je in BWE met ingame currency koopt dus niet terug zien bij release... zouden ze dat wel doen dan dupen ze als het ware de gems....
- Freezzie
- Veteraan
-
Had ik wel verwacht, aangezien degene die ze verkoopt daar niets aan heeft dan 
Ik hoop wel dat ze wat meer betaal opties aanbieden dan alleen met een creditcard, dat heb ik namelijk niet
Ik hoop wel dat ze wat meer betaal opties aanbieden dan alleen met een creditcard, dat heb ik namelijk niet
Freezzie schreef:Had ik wel verwacht, aangezien degene die ze verkoopt daar niets aan heeft dan
Je kunt je bankrekening aan je paypal account koppelen, tenminste dat heb ik gedaan om hem te pre-orderen. Ik ga ervan uit dat er ook wel een prepaid kaart methode komt, alleen hoe snel die ook voor Nederland beschikbaar zal zijn betwijfel ik.
- Freezzie
- Veteraan
-
Ik kom toevallig op reddit tegen de gem prijzen in Europa, en waarom die in verhouding duurder zijn dan in Amerika:
Mike O'Brien legt uit waarom de prijzen in Europa hoger zijn dan in Amerika:
Best interessant om te zien waar dat prijsverschil nu altijd vandaan komt en hoe open ANet daarin is vergeleken met andere game producers.
AMDR @ Reddit schreef:800 for €10.00
1600 for €20.00
2800 for €35.00
4000 for €50.00
You can check prices yourself at https://gemstore-live.ncplatform.net/login
For me - they are, 10$ for 800 is somewhat OK, but not 10€.
Mike O'Brien legt uit waarom de prijzen in Europa hoger zijn dan in Amerika:
Mike O'Brien @ reddit schreef:This reflects tax-exclusive v. tax-inclusive pricing.
In America, you pay the price you see plus sales tax.
In Europe, you pay the price you see. The vendor pays VAT out of that price.
VAT rates in EU range from roughly 15%-25%. We pay based on the location of our EU office, in UK, so we pay a flat 20% for all of EU.
€1 = €0.833 base + €0.167 VAT
€0.83 base = $1.02 (at today's exchange rate)
~ MO
Best interessant om te zien waar dat prijsverschil nu altijd vandaan komt en hoe open ANet daarin is vergeleken met andere game producers.
Met andere woorden: als wij gems kopen betalen we 10 euro en de amerikanen 10 dollar + belasting?
- Enadeag
- Veteraan
-
- GW2 ID: Enadeag.1265
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Hells schreef:Met andere woorden: als wij gems kopen betalen we 10 euro en de amerikanen 10 dollar + belasting?
Ja. Dit is overigens bijna altijd het geval als ze praten over prijzen in USD en EUR. Onder de streep (inclusief BTW/VAT) zit je in dit soort gevallen wel op de zelfde prijs (Als ze ongeveer de zelfde onder-de-streep-prijs aanhouden)
The serpent is crawling inside of your ear, he says you must vote for what you want to hear.
- Godefridus
- Veteraan
Yep, moet zeggen dat de allereerste keer dat ik in de USA was dat even wennen was.... staat in de winkel bij een flesje fris dat 't 1 dollar kost, ga je naar de kassa met de dollar alvast in de hand, en blijkt dat je een hoger bedrag af moet rekenen.... doe mij dan maar gewoon die all-in prijs... boeit mij of het geld voor de winkel of voor de staat is, ik wil gewoon weten wat het mij kost!
Hells schreef:Met andere woorden: als wij gems kopen betalen we 10 euro en de amerikanen 10 dollar + belasting?
Nee.
In de praktijk betalen ze niets voor internet aankopen. Als een Amerikaan iets koopt op Amazon of Newegg of zo, dan betalen ze daar geen tax op (er zijn misschien wel uitzonderingen in bepaalde staten, maar dat zal een kleine minderheid zijn).
Zelfde voor de gems. Daar komt niet op het einde een bedrag bij of zo op het moment dat ze hun paypal ingeven.
Het is wel zo voor dingen die je fysiek in een winkel koopt natuurlijk, zoals Godefridus zegt.
Maar goed, ik vind de gems te duur met de euro prijzen, maar heb me er al bij neergelegd; ik ga ze gewoon met gold kopen. Ook al duurt het dan wat langer, geen probleem.
26 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen