Belangrijke nieuwe info over BW3

Interviews, artikelen en meer.
Moderator
GW2 ID: Berelain.2308
Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]

Belangrijke nieuwe info over BW3

Berichtdoor Berelain » 20 jul 2012, 08:50

Op het Guild Wars 2 forum is nieuwe informatie te vinden over travelen, gems en de trading post.

Since our last Beta Weekend Event we’ve made quite a few changes and improvements to both the trading post and our world transfer system. We’ll also have special daily sales going on in the Gem Store throughout the Beta Weekend Event. Read on for more information!
Remember: You will be charged for all gem purchases made during the Beta Weekend Event, but any gems you purchase will be credited to your account when GW2 launches. You’ll find all the details right here in our Gem Store FAQ.

World Transfer
World transfer will be free and unlimited from Noon July 20 to 6:00 PM Pacific on July 21. After this period, you’ll need to spend gems for a transfer. Transfers will still be unlimited. The gem costs for a world transfer after 6:00 PM Pacific on July 21:

•1800 gems to transfer to a high population world
•1000 gems to transfer to a medium population world
•500 gems to transfer to a low population world
Trading Post

•Dyes are now tradable in the Black Lion Trading Post.
•All items for sale must be posted for a unit price that is above the vendor value of the item (if the item has a vendor value).
Daily Gem Store – 20% Off
Each day during the Beta Weekend Event we’ll offer a different item on sale for 20% off in the Gem Store. All sales begin and end at midnight of each day.
Oink Oink Oink

Overwinnaar

Re: Belangrijke nieuwe info over BW3

Berichtdoor Devata » 20 jul 2012, 09:07

Dan zullen in deze beta ook wel geen gratis gems meer zitten.

Veteraan
GW2 ID: Xerion.8014
Guild: Kalevala [Kale]

Berichtdoor Xerion » 20 jul 2012, 09:36

Ga er maar niet van uit dat er gratis gems komen, misschien wel gratis verhuizen van world op de eerste beta dag, net als de vorige beta. Hoop het wel, kan ik proberen om in The Far Shiverpeaks te komen.
Commander Xerion The Fierced
Guild: Kalevala [Kale] en Mend Body And Us [WeGe]
Server: Far Shivepreaks

Moderator

Berichtdoor Berelain » 20 jul 2012, 09:42

Xerion schreef:Ga er maar niet van uit dat er gratis gems komen, misschien wel gratis verhuizen van world op de eerste beta dag, net als de vorige beta. Hoop het wel, kan ik proberen om in The Far Shiverpeaks te komen.

waarschijnlijk moet je in het begin weer een nieuwe server kiezen, dus maakt het voor mensen buiten FSP makkelijker om er op te komen.
Oink Oink Oink

Veteraan
GW2 ID: Freezzie.6539

Berichtdoor Freezzie » 20 jul 2012, 10:20

Best slim dat ze low populated servers goedkoper maken om naartoe te verhuizen, en niet zo'n klein beetje ook. Hopelijk is de population over de servers een stuk gelijkmatiger verdeeld, in tegenstelling tot sommige andere games (*kuch* WoW *kuch*).

Avonturier

Berichtdoor Sm0ke0ut » 20 jul 2012, 10:52

Ik hoop zelf dat ze het verhuizen van servers ook mogelijk gaan maken d.m.v. in-game geld. Ik zie persoonlijk hier nog wel ophef over komen.

Wat ik me ook af vraag wat er gebeurt als de desbetrefte server offline / niet beschikbaar is. Kun je dan wél gebruik maken van een andere server of ben je dan gewoon de pineut? (*kuch* Diablo 3 *kuch*)

Moderator

Berichtdoor Berelain » 20 jul 2012, 10:59

Sm0ke0ut schreef:Ik hoop zelf dat ze het verhuizen van servers ook mogelijk gaan maken d.m.v. in-game geld. Ik zie persoonlijk hier nog wel ophef over komen.

Je kunt gems met ingame geld kopen, dus daardoor ook verhuizen voor ingame geld
Oink Oink Oink

Overwinnaar

Berichtdoor Devata » 20 jul 2012, 11:12

Sm0ke0ut schreef:Wat ik me ook af vraag wat er gebeurt als de desbetrefte server offline / niet beschikbaar is. Kun je dan wél gebruik maken van een andere server of ben je dan gewoon de pineut? (*kuch* Diablo 3 *kuch*)

Dan kom je in de overflow-server terecht.

Wat ik overigens raar vind is dat ze alleen kijken naar de sever waar je heen wilt. Ze kunnen beter ook kijken waar je op zit. Wil je bv van High naar medium dan laat je het 250 gem kosten en wil je van high naar low dan is het gratis.

Maar ook van High naar High zou dan iets goedkoper moeten zijn dan van low naar high.

Naar een Low server gaan zou misschien wel altijd gratis moeten zijn..

Mensen die op servers zitten die zo vol zijn dat ze de hele tijd in de overflow terecht komen kunnen op deze manier dan tenminste wel nog gemakkelijk of zelfs gratis van server switchen.

Daarbij kost het geen extra werk om mensen te migreren dus van switchen tussen verschillende low servers zou je eigenlijk gewoon gratis meten kunnen.

Beheerder
GW2 ID: El Do.9467

Berichtdoor El Do » 20 jul 2012, 11:54

Lees meteen dit topic even: https://forum-en.guildwars2.com/forum/i ... post276050

- Geen gratis gems.
El Do

Veteraan

Berichtdoor Xerion » 20 jul 2012, 12:27

Berelain schreef:
Xerion schreef:Ga er maar niet van uit dat er gratis gems komen, misschien wel gratis verhuizen van world op de eerste beta dag, net als de vorige beta. Hoop het wel, kan ik proberen om in The Far Shiverpeaks te komen.

waarschijnlijk moet je in het begin weer een nieuwe server kiezen, dus maakt het voor mensen buiten FSP makkelijker om er op te komen.

Ok nou ik hoop dat je gelijk hebt, want dan kan ik misschien toch nog voor deze beta in The Far Shiverpeaks komen. *duimen*

Veteraan
GW2 ID: Freezzie.6539

Berichtdoor Freezzie » 20 jul 2012, 12:31

Alles wordt vóór BWE3 en de headstart gereset, ook je home-server.
Als je snel genoeg bent, zou het geen probleem moeten zijn :)

Veteraan

Berichtdoor Xerion » 20 jul 2012, 13:21

Freezzie schreef:Alles wordt vóór BWE3 en de headstart gereset, ook je home-server.
Als je snel genoeg bent, zou het geen probleem moeten zijn :)

Ja ik moet zeggen ik heb die betreffende dag van de launch helemaal niks te doen en ga er niks plannen haha. Blij dat het op een zaterdag valt.

Beheerder
GW2 ID: El Do.9467

Berichtdoor El Do » 20 jul 2012, 14:21

Mensen die pre-purchased hebben kunnen op de 25e al spelen, dus kan zomaar zijn dat die zaterdag de server al vol zit :P
El Do

Veteraan
GW2 ID: Chronoz.5487
Guild: Global Orange Transmutation [GOT]

Berichtdoor Chronoz » 24 jul 2012, 19:57

hoop het niet, ik ben zaterdagavond niet thuis. Of je moet smiddags al kunnen spelen :P Denk dat het wel rond zelfde tijd zal zijn als de beta's. Dan maar ff tethering op mn mobiel fixen en vanuit de trein ff inloggen om m'n username en character names te reserveren :grin:
"Brain, not brawn, will change the world"

Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen