Guild Recruitment Systeem
18 berichten
• Pagina 1 van 1
- Dagoh
- Beheerder
-
- GW2 ID: Dagoh.3482
- Guild: Dutch Doom Brigade [DDB]
Guild Recruitment Systeem
Het is zover, we hebben al verschillende keren laten weten dat wij er mee bezig waren. Je kunt de guild pagina vinden bij GW2 Tools -> Guild Recruitment. GW2 Tools bevindt zich naast Forum in de navigatiebalk hierboven. Of klik hier.
Nadat je op deze pagina komt zullen verdere instructies gegeven worden, wij zullen binnenkort ook nog een systeem bedenken om inactive guilds te verwijderen uit onze database.
Laat even weten wat je er van vindt, en geef zoveel mogelijk feedback. In alles wat het beter kan maken hebben wij natuurlijk interesse.
Het oude guildforum zal verdwijnen en wij hopen de guilds die hier een post hadden terug te zien in onze database.
Als een member een guild wil joinen kan deze op de guild leader drukken in de guild page, hiermee kan de persoon direct een PM sturen naar de leader om de guild te joinen.
Veel plezier met de nieuwe guildpagina!
Nadat je op deze pagina komt zullen verdere instructies gegeven worden, wij zullen binnenkort ook nog een systeem bedenken om inactive guilds te verwijderen uit onze database.
Laat even weten wat je er van vindt, en geef zoveel mogelijk feedback. In alles wat het beter kan maken hebben wij natuurlijk interesse.
Het oude guildforum zal verdwijnen en wij hopen de guilds die hier een post hadden terug te zien in onze database.
Als een member een guild wil joinen kan deze op de guild leader drukken in de guild page, hiermee kan de persoon direct een PM sturen naar de leader om de guild te joinen.
Veel plezier met de nieuwe guildpagina!
Re: Guild Reqruitment Systeem
Mooi gemaakt, wel mis ik de server "Piken Square" en / of een optie dat het nog niet zeker is welke server het gaat worden.
- Dagoh
- Beheerder
-
Devata schreef:Mooi gemaakt, wel mis ik de server "Piken Square" en / of een optie dat het nog niet zeker is welke server het gaat worden.
Het is gemaakt met de gedachte voor guild promotie na release, het niet zeker zijn van server kan ook in de discriptie bovenaangezet worden.
Piken Square kan missen door constant veranderende server lijsten. Deze lijst is dacht ik nog van BWE2, de lijst zal binnenkort waarschijnlijk aangepast worden aan de van BWE3 en dan is het hopen dat deze hetzelfde blijft.
- Godefridus
- Veteraan
- Guild: Limburgse Jagers
Ziet er handig uit!! leuk gemaakt iig.
bij de zoekfunctie eventueel bij "server" bij de selectiemogelijkeheden "- kies categorie -" nog even veranderen in "- kies server -"
Wellicht ook wel handig om evt als apart veld weer te geven:
- toevoegen button om te joinen? (evt. gekoppeld aan logo van gilde), gilde moet dan zelf de url aangeven (kan evt. dan link naar topic hier op forum zijn, of gelijk naar registratie pagina van gilde zelf)
- url van eigen website van Gilde
Zie dat je bij invoer gilde html kunt gebruiken(?), dus bovenstaand kan anders evt. ook gewoon bij de overige gilde informatie aangegeven worden (btw, zijn er beperkingen mbt wat je aan html in de tekst kunt zetten?)
Sjeng heeft de LJ al ingevoerd, dus kan dit nu ff zelf niet checken en omdat ik het anders aan Sjeng moet vragen, vraag ik het maar gewoon gelijk hier: heeft degene die het gilde invoert daarna nog de mogelijkheid om de beschrijving e.d. te veranderen? Of moet ie jullie dan even een bericht sturen?
BTW, mbt die opmerking over mogelijkheden welke servers je aan kunt geven. Kan het me zelf niet direct voorstellen, maar wellicht gaan er ook gildes zijn die op diverse servers zitten?
bij de zoekfunctie eventueel bij "server" bij de selectiemogelijkeheden "- kies categorie -" nog even veranderen in "- kies server -"
- toevoegen button om te joinen? (evt. gekoppeld aan logo van gilde), gilde moet dan zelf de url aangeven (kan evt. dan link naar topic hier op forum zijn, of gelijk naar registratie pagina van gilde zelf)
Zie dat je bij invoer gilde html kunt gebruiken(?), dus bovenstaand kan anders evt. ook gewoon bij de overige gilde informatie aangegeven worden (btw, zijn er beperkingen mbt wat je aan html in de tekst kunt zetten?)
Sjeng heeft de LJ al ingevoerd, dus kan dit nu ff zelf niet checken en omdat ik het anders aan Sjeng moet vragen, vraag ik het maar gewoon gelijk hier: heeft degene die het gilde invoert daarna nog de mogelijkheid om de beschrijving e.d. te veranderen? Of moet ie jullie dan even een bericht sturen?
BTW, mbt die opmerking over mogelijkheden welke servers je aan kunt geven. Kan het me zelf niet direct voorstellen, maar wellicht gaan er ook gildes zijn die op diverse servers zitten?
- Dagoh
- Beheerder
-
Godefridus schreef:Ziet er handig uit!! leuk gemaakt iig.
Button om te joinen hadden wij zo bedacht dat je op de naam van de leader kan klikken en rechtstreeks een PM kan versturen naar deze persoon.
Het gilde forum hier op het forum willen we afschaffen, zodat we niet het gebump krijgen dat we hadden.
De aanmaker van de page kan deze ook wijzigen.
De mogelijkheden van de HTML zijn zover ik weet gelimiteerd aan de zelfde knoppen die bij het invulblok zitten.
Websiteregeltje gaan we naar kijken.
- Nivix
- Pionier
-
- Guild: Running Amok
Ik vind het supervet uitzien! Heerlijk om bijna overal 'far shiverpeaks' achter de guilds te zien staan. Hoe machtig is het om met mede Nederlandse en Belgische leeuwen onze tegenstanders te verpulveren in WvW over een tijdje!
IK HEB ER ZIN AN!
ps. De volgorde van guilds wordt totaal random toch? Dus dat irritante gebump gaat verdwijnen
IK HEB ER ZIN AN!
ps. De volgorde van guilds wordt totaal random toch? Dus dat irritante gebump gaat verdwijnen
http://www.runningamok.nl
- Dagoh
- Beheerder
-
Nivix schreef:Ik vind het supervet uitzien! Heerlijk om bijna overal 'far shiverpeaks' achter de guilds te zien staan. Hoe machtig is het om met mede Nederlandse en Belgische leeuwen onze tegenstanders te verpulveren in WvW over een tijdje!
IK HEB ER ZIN AN!
Volgens mij staan ze momenteel nog in alfabetische volgorde van wat mij opviel, dit wil ik nog wijzigen naar willekeurig zodat iedereen evenveel kans heeft om bovenaan te komen.
- Dagoh
- Beheerder
-
Dagoh schreef:Nivix schreef:Ik vind het supervet uitzien! Heerlijk om bijna overal 'far shiverpeaks' achter de guilds te zien staan. Hoe machtig is het om met mede Nederlandse en Belgische leeuwen onze tegenstanders te verpulveren in WvW over een tijdje!
IK HEB ER ZIN AN!
Volgens mij staan ze momenteel nog in alfabetische volgorde van wat mij opviel, dit wil ik nog wijzigen naar willekeurig zodat iedereen evenveel kans heeft om bovenaan te komen.
Hij is nu volledig random, vernieuw maar eens.
@Nivix
Bij mij staat er ook Far Shiverpeaks, maar alleen omdat ik Piken Square niet kon kiezen.
Bij mij staat er ook Far Shiverpeaks, maar alleen omdat ik Piken Square niet kon kiezen.
- Nivix
- Pionier
-
- Guild: Running Amok
Jammer om te lezen Devata, dat je op een andere server gaat spelen!
De volgorde is nu totaal random, good job!
De volgorde is nu totaal random, good job!
http://www.runningamok.nl
@Nivix
Tjah we vinden Far Shiverpeaks iets te genationaliseerd en te vol.. zo krijg je dat mensen er straks niet meer bij komen of je telkens in de overflow komen.
Het is wel een moeilijke keuze want er zullen veel bekende (ook van dit forum nu) daar gaan zitten en het is wel leuk om daar ook mee te kunnen gamen maar toch.
Op dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1511031/0 wordt nu geprobeerd een 2e / back-up / meer internationale server voor de Benelux community te vinden zodat mensen die niet meer bij FS erbij kunnen of een meer internationale server (met toch genoeg Nederlanders) willen ook een plaats hebben om heen te gaan.
Mijn persoonlijke voorkeur was Pinken Square en het ziet er vooralsnog naar uit dat die ook die de koploper is. Welke server er uiteindelijk ook uit zou komen, daar gaan we op zitten. Hopelijk wordt de Nederlandse aanwezigheid daar dan ook ruim voldoende en dan zitten we toch op een leuke internationale server.
Heel misschien koop ik me wel nog een 2e exemplaar van GW2 waarmee ik me dan op FS aan meld. Niet dat ik daar veel op zal zitten maar gewoon zodat ik tussendoor ook kan kijken hoe het daar gaat en om er mensen te leren kennen waar ik dan mee kan guesten vanaf mijn main account.
Helemaal ideaal was het als je toegang tot meerdere servers kon kopen.
Tjah we vinden Far Shiverpeaks iets te genationaliseerd en te vol.. zo krijg je dat mensen er straks niet meer bij komen of je telkens in de overflow komen.
Het is wel een moeilijke keuze want er zullen veel bekende (ook van dit forum nu) daar gaan zitten en het is wel leuk om daar ook mee te kunnen gamen maar toch.
Op dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1511031/0 wordt nu geprobeerd een 2e / back-up / meer internationale server voor de Benelux community te vinden zodat mensen die niet meer bij FS erbij kunnen of een meer internationale server (met toch genoeg Nederlanders) willen ook een plaats hebben om heen te gaan.
Mijn persoonlijke voorkeur was Pinken Square en het ziet er vooralsnog naar uit dat die ook die de koploper is. Welke server er uiteindelijk ook uit zou komen, daar gaan we op zitten. Hopelijk wordt de Nederlandse aanwezigheid daar dan ook ruim voldoende en dan zitten we toch op een leuke internationale server.
Heel misschien koop ik me wel nog een 2e exemplaar van GW2 waarmee ik me dan op FS aan meld. Niet dat ik daar veel op zal zitten maar gewoon zodat ik tussendoor ook kan kijken hoe het daar gaat en om er mensen te leren kennen waar ik dan mee kan guesten vanaf mijn main account.
Helemaal ideaal was het als je toegang tot meerdere servers kon kopen.
- Godefridus
- Veteraan
- Guild: Limburgse Jagers
@Devata.... uh.. toegang kopen? Kunt gewoon guesten dadelijk, zo kunnen FS spelers op PS guesten en omgekeerd... enige wat je dan niet samen kunt is WvW.
En voor WvW zou toegang kopen/krijgen tot meerdere servers problematisch zijn: van welke servers krijg je dan de bonussen? Nu is dat simpel en rechtlijnig, je krijgt de bonussen van je thuiswereld.
En voor WvW zou toegang kopen/krijgen tot meerdere servers problematisch zijn: van welke servers krijg je dan de bonussen? Nu is dat simpel en rechtlijnig, je krijgt de bonussen van je thuiswereld.
Er is toch wel een verschil. je moet nu mensen op de andere server kennen, die online moeten zijn die je dan willen uitnodigen. Je kunt niet gewoon voor de sfeer enz naar een andere server gaan.
De bonussen krijg je dan gewoon voor de wereld die je op dat moment als main / WvW of iets dergelijks hebt aangewezen. Dat kun je dan bijvoorbeeld maximaal een keer per WvW ronde switchen, terwijl je wel gewoon altijd kunt kiezen op welke server je echt gaat spelen.
Dus zulke 'problemen' zijn redelijk eenvoudig te overkomen. Het niet hebben van deze optie heeft ook zo z'n nadelen want dan gaan heel veel mensen op servers zitten die het goed doen in WvW wat dus zal resulteren in overvolle servers.
@Grijze postduif hieronder.
Dat zou dan geen goede reden zijn want dat kunnen ze niet voorkomen. Als ik een tweede game koop en maak en dus een nieuw account voor aan kan ik dat net zo goed.
Zou je dit gesprek verder willen voeren dan kan het misschien beter onder dit topic: viewtopic.php?f=2&t=622
De bonussen krijg je dan gewoon voor de wereld die je op dat moment als main / WvW of iets dergelijks hebt aangewezen. Dat kun je dan bijvoorbeeld maximaal een keer per WvW ronde switchen, terwijl je wel gewoon altijd kunt kiezen op welke server je echt gaat spelen.
Dus zulke 'problemen' zijn redelijk eenvoudig te overkomen. Het niet hebben van deze optie heeft ook zo z'n nadelen want dan gaan heel veel mensen op servers zitten die het goed doen in WvW wat dus zal resulteren in overvolle servers.
@Grijze postduif hieronder.
Dat zou dan geen goede reden zijn want dat kunnen ze niet voorkomen. Als ik een tweede game koop en maak en dus een nieuw account voor aan kan ik dat net zo goed.
Zou je dit gesprek verder willen voeren dan kan het misschien beter onder dit topic: viewtopic.php?f=2&t=622
Laatst bijgewerkt door Devata op 01 aug 2012, 22:40, in totaal 2 keer bewerkt.
- Grijze Postduif
- Veteraan
-
Devata schreef:Er is toch wel een verschil. je moet nu mensen op de andere server kennen, die online moeten zijn die je dan willen uitnodigen. Je kunt niet gewoon voor de sfeer enz naar een andere server gaan.
Zou een nadeel niet kunnen zijn dat ik mij inkoop op de server van mijn grootste tegenstander in WvWvW. En dan via teamspeak mijn maten op de hoogte houd van alle bewegingen en plannen van die server? Volgens mij is dit de reden waarom Anet je account tot 1server beperkt heeft. Of denk ik te simpel?
Denk altijd eerst goed na voordat je iets stoms zeg. (Confuzius)
- Horst
- Moderator
-
- GW2 ID: horstyv.2587
- Guild: Draconian Times [DT]
Jongens volgens mij wijken we een beetje af. Het gaat hier om feedback voor het Guild Recruitment Systeem en niet over de al dan niet juiste serverkeuze. Graag back on topic aub!
Life is about, Living it from the heart!!
www.DraconianTimes.eu
www.DraconianTimes.eu
- SQuarp
- Avonturier
- GW2 ID: SQuarp.4081
- Guild: Ownage of the Dutch Lions
Ik zat hetzelfde te denken toen ik dit las 
- Carcasstro
- Avonturier
-
Misschien een indeling in Europa en Amerika maken. Dit omdat er ook gemeenschappen zijn die naar Amerika gaan. Verder nog geen server gekozen zou ook fijn zijn.
Verder is het misschien handig om een alliantie te kunnen weergeven waar jou gemeenschap mogelijk inzit of heeft gemaakt voor WvW.

Verder is het misschien handig om een alliantie te kunnen weergeven waar jou gemeenschap mogelijk inzit of heeft gemaakt voor WvW.
18 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen