Putting ArenaNet To the Test - Ascalon Catacombs with DPS
8 berichten
• Pagina 1 van 1
- Marco
- Moderator
-
- GW2 ID: Marco.8209
- Guild: Draconian Times [DT]
Putting ArenaNet To the Test - Ascalon Catacombs with DPS

Leuk filmpje over Ascalon Catacombs met alleen 5 DPS characters!
http://www.gamebreaker.tv/mmorpg/breaking-the-trinity/
They claim Guild Wars 2 does not require the stereotypical Tank/Healer/DPS group we have become so very used to. But how effective is this philosophy when put to the test? What would happen if you walk into a dungeon with 5 DPS? Does the fight become a chaotic ‘zerg fest before your party dies?
Resistance is futile.
- El Do
- Beheerder
-
- GW2 ID: El Do.9467
Re: Putting ArenaNet To the Test - Ascalon Catacombs with DP
Volgens mij kan die site de traffic niet aan 
El Do
- SwaggerTini
- Avonturier
-
Dit bewijst maar weer, dat guildwars geen standaard mmo is
Ja lijkt prima te werken. Goed dat het ook niet al te makkelijk is anders loop je er zo door heen zoals WoW van tegenwoordig 
- Sephiroth6527
- Avonturier
-
beetje jammer die narrator van het filmpje. loop te klagen dat hij vaak dood gaat terwijl er allang gezegd is door anet dat dood gaan er bij hoort. je hebt pas een wipe als iedereen dubbeldood is en je moet gaan waypointen en aangezien dat niet gebeurd is had hij minder wipes dat de gemiddelde dungeon run van tegenwoordig in bijv wow
er is duidelijke te merken dat mensen blij zijn met de veranderingen van anet maar nog niet zo denken/ spelen.
er is duidelijke te merken dat mensen blij zijn met de veranderingen van anet maar nog niet zo denken/ spelen.
Bunny:
He will destroy you, and feast on your soul.
- Enadeag
- Veteraan
-
- GW2 ID: Enadeag.1265
- Guild: Limburgse Jagers [LJ]
Sephiroth6527 schreef:beetje jammer die narrator van het filmpje. loop te klagen dat hij vaak dood gaat terwijl er allang gezegd is door anet dat dood gaan er bij hoort. je hebt pas een wipe als iedereen dubbeldood is en je moet gaan waypointen en aangezien dat niet gebeurd is had hij minder wipes dat de gemiddelde dungeon run van tegenwoordig in bijv wow
Daarnaast geeft hij ook duidelijk in het begin aan dat ze "under specced" zijn. Dan maak je iedere game lastiger dan nodig is. Ik ben wel blij dat ze concluderen dat het Arenanet wel gelukt is. Moeilijk maar zeker te doen. Precies wat je wil lijkt me. De game moet je altijd uitdagen.
The serpent is crawling inside of your ear, he says you must vote for what you want to hear.
- Sephiroth6527
- Avonturier
-
'' Moeilijk maar zeker te doen. Precies wat je wil lijkt me. De game moet je altijd uitdagen. ''
zeker weten, dat is ook een van de aspecten die ik waardeer van gw2 dat je weer eens na moet denken. wow ben ik gestopt vanwege het steeds verder versimpelen van het spel. en dit bracht meer kinderen in het spel (vreselijk) en maakte het heel saai. (als ik zonder na te denken wil buttenbashen ga ik wel diablo spelen.)
ik was dan ook heel blij dat ik gewoon dood ging toen ik als lvl 12 2 beesten van 14 aanviel.
zeker weten, dat is ook een van de aspecten die ik waardeer van gw2 dat je weer eens na moet denken. wow ben ik gestopt vanwege het steeds verder versimpelen van het spel. en dit bracht meer kinderen in het spel (vreselijk) en maakte het heel saai. (als ik zonder na te denken wil buttenbashen ga ik wel diablo spelen.)
ik was dan ook heel blij dat ik gewoon dood ging toen ik als lvl 12 2 beesten van 14 aanviel.
Bunny:
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Nieuws, Interviews & Artikelen